Mad je napisal/-a: Verjetno zato da ima čim manj oviranja pretoka in da tika resnično minimalni del na ventil tako imaš najbolj odprt kanal vendar - verjetno ta stric podira motor po vsaki dirki jaz ga, ... ko prdne tesnilo ...
pri pretoku se verjetno pozna, ampak vprašanje kako tesni tako oblikovan sedež.. ..če brusiš sedež pod kotom, potem je večja stična površina med ventilom in sedežm, posledično tudi večja verjetnost dobrega tesnenja (ki je zelo pomembno), pri ovalno brušenih sedežih je pa pomoje manjša stična površina med ventilom in sedežem in če ni 100% narejeno, potem verjetno ne tesni dobro (tko si jst razlagam).
aja, tist clio je Ph.1 1.8 16V, ampak so menjal mašino z 2.0 16V. avto ima cca 220KM in se uporablja za drage, track daye in podobno (pred časom mu je cam pully dobesedno raztrgal

).
Mad je napisal/-a: Lahko pošlješ glavo k meni ti bom nesel v Trst narediti ali pa na ADRIATIKA avtomehanika v Šmarje pri Kopru ... Motorno gred moraš olajšati vedno, ko se pripravljaš na poseg - dvig več kot 2000 obratov sicer ti raztrga motorno gred ... minimalno pa pomeni samo doma z flexom pobrusiti nepravilnosti odlitka in na grebenih gredi ostre kote - samo malo zaobljiš in ker si že tako daleč od obale - zvagaj si ojnice in videl boš katera je najlažja - ostale fino pobrusi, da jih izenačiš na teži... P.s ko si to storil ne pozabi stvar dat nazaj v vago - Balansiranje gredi vztrajnika in ojnic oz vseh vrtečih mas ... če ne boš imel velik problem ! L.p. Mad
zdle se še nič ne dela, se bo pa začelo poleti!
sam takšno balansiranje (s fleksarco) je statično balansiranje (torej, da dosežež, da so vse npr. ojnice enako težke), ampak to še ne pomeni, da so dinamično balansirane, ne? verjetno se pa pozna. je pa to precej zamudno delo
če bom potreboval kakšno pomoč, sedaj vem na koga se morem obrnt
