Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Rook
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To maj 30, 2006 2:27 pm

Renault 5 GT turbo - Motor

Napisal/-a Rook To maj 30, 2006 2:34 pm

Zanima me, ce kdo ve koliko je treba zatisniti vijake na motorju. Najbol me zanima koliko kilogramov je treba stisniti najbol pomembne vijake na motorju in ce je potreba tudi koliko stopinj. Zelo bi bil vesel, ce bi se dalo dobit kopijo mikrofilma od motorja za Renault 5 GT Turbo.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Re: Renault 5 GT turbo - Motor

Napisal/-a Mad To maj 30, 2006 8:03 pm

Rook je napisal/-a:Zanima me, ce kdo ve koliko je treba zatisniti vijake na motorju. Najbol me zanima koliko kilogramov je treba stisniti najbol pomembne vijake na motorju in ce je potreba tudi koliko stopinj. Zelo bi bil vesel, ce bi se dalo dobit kopijo mikrofilma od motorja za Renault 5 GT Turbo.

Najbolje da si zrihtaš manual book tam imaš vse podatke ... vsak mehanik ti lahko pove ker ima baze podatkov ... včasih smo merili ko nismo še vedeli koliko - steblo vijakov in debelini odvzeli 2 torej primer - steblo 6 mm in potem - 2 je 4 kg ... to je sicer indijansko poškodovalo pa ne bo ... moment ključ - moraš ga imeti če hočeš delati prav - pa če je podatek 4 kg ne smeš stiskati kar vse takoj ... začneš z malo kilažo in pravilnim zaporedjem vijakov KROŽNO STISKANJE - najdeš jih v mehaničnih priročnikih da kaj ne vtrgaš in da ti ne zvije glave zaradi neenakomernih pritiskov na baze... tudi luknje vijakov prej dobro spihaj, ker je dosti blokov počilo zaradi olja v luknjah vijakov ! (olje ni stisljivo) ...Petka GTT se stiska 6 do 6.5 kg v zaporedju - krožno in ko stisneš vse vijake na 6 kg prižgeš motor - pustiš 20 min teči, da se segreje na del. temp. in odpre termostatski ventil in prekroži voda , potem tri ure cca pustiš ugasnjenega da se ohladi OBVEZNO in vsak vijak posebej!!! prvo popustiš za 180 stopinj in potem zategneš na 6.5 kg - ( posamezno vsakega posebej popustiš in zategneš ne vse skupaj - da ti ne gre voda v motor ) ... vseeno raje grem tudi sam k mehaniku za vse avtomobile, ki so vredni več kot 200 jurjev ;) L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Rook
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To maj 30, 2006 2:27 pm

Napisal/-a Rook Če jun 01, 2006 4:15 pm

Kaj bi se dalo se izvedet kako bi se dalo spraviti v fazo motor od Renault 5 GT turbo.
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če jun 01, 2006 4:50 pm

Evo ti printscreen iz autodate za zategovalne momente.
Priponke
Clipboard01.jpg
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Bele
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po avg 29, 2005 6:19 am
Kraj: NM

Napisal/-a Bele Pe jun 02, 2006 1:01 pm

MMM... k sm jst menjal dihtngo na glavi na petki k sem jo mel je pisalo kolk zategn in kolk stopinj obrnt na priloženem papirju pri novi dihtngi,mislm pa da je bla reinz-ova dihtnga
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov