strmi je napisal/-a:jap, sporočam žalostno vest da je poginil jugo koral 65 oz. njegov motor! s kolegom sva priklopla turbino al kompresor, ne vem ker JE NA ŠTROMMMMMM!!!! V glavnem zadevo sva priklopila na jugota pa je le ugašal. pol ko sva pogruntala kak to deluje-pa ubijema motor! glava je eksplodirala, motor je za centimeter višji, ker je kompletno glavo dvignilo!!! no, zdej sva pogruntala in imava naslednjega pacijenta:
kupil sem motor 1,8 g60 (160hp), in zadevo bova montirala pred g-lader , da bo pritisk 0,6 bara do 2900 obratov, kjer se zbudi g-lader.
aja, ve kdo, kako se poveča močg-laderja, menda je obstajala verzija g60 limited z menda 260hp, večja jermenica, itd...
nebivedu je napisal/-a:strmi je napisal/-a:0,6 bara, preverjeno!
sam je ne morm prodat, ker bi jo rad na mašino spravu
Na kater avto?
Če imaš možnost, da montiraš za filtrom, bi bilo najbolje. Od filtra spelješ cev v to turbino, od turbine pa naprej na mašino. Motor vežeš na akumulator, vmes na žice pa daš stikalo(v kabino, za vklop preko releja in varovalke) in na zajlo za gas montiraš potenciometer, preko katerega uravnavaš hitrost elektromotorja, da ti nebi preveč zraka filal v mašino.
Paziti moraš pri potenciometru, da ga montiraš z razponom da daje največ elektrike pri visokih obratih in da pri nič gasa (noga stran o pedala), ne daje skoraj nič elektroke skozi, da mašina sama jemlje zrak.
Z enim podobnim turbochargerjem od nisama sx200 smo se enkrat že igral in zadeva deluje odlično pri nizkih obratih do 3500 ali 4000, od tam naprej ima pa sx200 že navadno turbino. Taka turbinca mu pomaga pri nizkih obratih, da nima turbo luknje.
nebivedu je napisal/-a:Primoz_86 je napisal/-a:Potreben je PWM regulator obratov. Čez en mesec, ko najdem nekaj časa, lahko sestavim kak komad, če kdo rabi
Da bi direktno vezal motor na potenciometer, se ne da
Lp
Regulator ti bo ravno tok pomagal kot dober potenciometer.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov