Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Ne maj 28, 2006 2:56 pm

zanimivo! ta "stand alone engine managment" poznamo že iz nfs-ja.ter podobnih špilov....kolk razumem je tale sistem že kr exotika na katerkoli avtomobilu.kje razlika med navadnim računalnikom ter tem sistemom?pri turbo motorjih je navaden računalnik dober baje le pri nizkih tlakih....pri višjih ga pa ne dohiteva več kolikor razumem.kje si to dobu,kolk pare...itd?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: žalost žalostna

Napisal/-a nebivedu Po maj 29, 2006 8:19 am

strmi je napisal/-a:jap, sporočam žalostno vest da je poginil jugo koral 65 oz. njegov motor! s kolegom sva priklopla turbino al kompresor, ne vem ker JE NA ŠTROMMMMMM!!!! V glavnem zadevo sva priklopila na jugota pa je le ugašal. pol ko sva pogruntala kak to deluje-pa ubijema motor! glava je eksplodirala, motor je za centimeter višji, ker je kompletno glavo dvignilo!!! no, zdej sva pogruntala in imava naslednjega pacijenta:
kupil sem motor 1,8 g60 (160hp), in zadevo bova montirala pred g-lader , da bo pritisk 0,6 bara do 2900 obratov, kjer se zbudi g-lader.

aja, ve kdo, kako se poveča močg-laderja, menda je obstajala verzija g60 limited z menda 260hp, večja jermenica, itd...


Saj sem napisal že v enem prejšnjem postu, da moraš montirat potenciometer na zajlo za gas. Ko bo v prostem teku mora turbina stat in ko je v najvišjih obratih mora dat max od sebe. Še parkrat preberi moj prejšnji post
nebivedu je napisal/-a:
strmi je napisal/-a:0,6 bara, preverjeno!
sam je ne morm prodat, ker bi jo rad na mašino spravu


Na kater avto?

Če imaš možnost, da montiraš za filtrom, bi bilo najbolje. Od filtra spelješ cev v to turbino, od turbine pa naprej na mašino. Motor vežeš na akumulator, vmes na žice pa daš stikalo(v kabino, za vklop preko releja in varovalke) in na zajlo za gas montiraš potenciometer, preko katerega uravnavaš hitrost elektromotorja, da ti nebi preveč zraka filal v mašino.

Paziti moraš pri potenciometru, da ga montiraš z razponom da daje največ elektrike pri visokih obratih in da pri nič gasa (noga stran o pedala), ne daje skoraj nič elektroke skozi, da mašina sama jemlje zrak.

Z enim podobnim turbochargerjem od nisama sx200 smo se enkrat že igral in zadeva deluje odlično pri nizkih obratih do 3500 ali 4000, od tam naprej ima pa sx200 že navadno turbino. Taka turbinca mu pomaga pri nizkih obratih, da nima turbo luknje.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po maj 29, 2006 1:27 pm

Potreben je PWM regulator obratov. Čez en mesec, ko najdem nekaj časa, lahko sestavim kak komad, če kdo rabi

Da bi direktno vezal motor na potenciometer, se ne da

Lp
 
Uporabniški avatar
strmi
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe mar 18, 2005 2:36 pm

:) he he he

Napisal/-a strmi Po maj 29, 2006 2:49 pm

jap, probat sem moral, jugeca sm si pa izbral zato, ker bi bilo butasto uničit fordovga zeteca, al pa vw 1,8. Na napakah se učimo, kajne :D
mislim da mi je kapiralo tisto o regulatorju, sej ma tut abgaslader regulator pretoka izpušnih plinov, sam ko bi to prej vedu.....

našel podatke o .........polnilniku
zdej, če je to kar mi je serijska številka na polnilniku dala v tecdocu :ue


DODGE HEMI COLD AIR KIT
PowerPack TLC system
PowerPack, marries Banks High-Ram air-inlet casting to the Stinger-Plus system. With additional airflow and boost available to the intake valves through this final improvement, Banks calibrates the OttoMind features to reshape air and fuel curves for maximum horsepower and torque-translating to top gains of +145 hp and +288 lb-ft torque-with better mileage and prolonged engine life.


--------------------------------------------------------------------------------
bi tole držalo, al še naj iščem?
LP S.
www.spletnideli.si - avtodeli za vsa vozila
_______________________________________________________________
Ko smo se že vsi nehali smejati, se je vedno pojavil nekdo, ki nas je spravil v jok
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To maj 30, 2006 6:22 am

Primoz_86 je napisal/-a:Potreben je PWM regulator obratov. Čez en mesec, ko najdem nekaj časa, lahko sestavim kak komad, če kdo rabi

Da bi direktno vezal motor na potenciometer, se ne da

Lp


Regulator ti bo ravno tok pomagal kot dober potenciometer.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič To maj 30, 2006 11:29 am

kar jest vem si iz navadnim potencjometrom neboš nič spomagal...kar tam čez ti bo tekel zelo velik tok.ki ga pa z navadnim potencjometrom neboš mogel regulirat.jst bi začel iskat kak krmilnik za obrate ki drži tud višje tokove....take kot se uporablja u modelastvu....jest ga mam ene 60A do napetosti 12V.sam s tistim si nebi znal pomagat ker nevem kako se krmili signal....praš kakga štromarja.ti bo znal sigurno povedat...
sam je pa dobr projekt....to moraš zrihtat de vidmo kaj dela ;)
 
Uporabniški avatar
strmi
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe mar 18, 2005 2:36 pm

Napisal/-a strmi To maj 30, 2006 12:43 pm

ma, a ni logično da zvežem el. neposredno na altentor, sej altenator tut niha z napetostjo, če se ne motim ga žene tja do 14,6V pri visokih obratih, al pač? pol ne rabim potenciometra, bo kr altenator potenciometer.
LP S.
www.spletnideli.si - avtodeli za vsa vozila
_______________________________________________________________
Ko smo se že vsi nehali smejati, se je vedno pojavil nekdo, ki nas je spravil v jok
 
Uporabniški avatar
Marko_mx-3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 530
Pridružen: To jul 22, 2003 8:48 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Marko_mx-3 To maj 30, 2006 2:21 pm

Samo altenator ima ponavadi gladilno vezje (reglar) vgrajen, tako da ne vem če bi si lahko kaj z njim pomagal na tak način.

Pa ven naj bi dajal od 11.xx V naprej (mislim da 11.7) tak da ne vem če bi se sploh veliko poznalo teh par voltov na hitrosti vetrnice.
 
Uporabniški avatar
strmi
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe mar 18, 2005 2:36 pm

Napisal/-a strmi To maj 30, 2006 2:34 pm

maš prov,
LP S.
www.spletnideli.si - avtodeli za vsa vozila
_______________________________________________________________
Ko smo se že vsi nehali smejati, se je vedno pojavil nekdo, ki nas je spravil v jok
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 To maj 30, 2006 2:56 pm

nebivedu je napisal/-a:
Primoz_86 je napisal/-a:Potreben je PWM regulator obratov. Čez en mesec, ko najdem nekaj časa, lahko sestavim kak komad, če kdo rabi

Da bi direktno vezal motor na potenciometer, se ne da

Lp


Regulator ti bo ravno tok pomagal kot dober potenciometer.


kr sem gledov specifikacije teh turbonatorjev in zadeva vlece kar konkretnih 50-60A in za regulirat tak tok bos rabil potenciometer za 1/4 masine in zadeva bi imela prevec izgub, tko da edina resitev bi bila PWM regulator obratov, ki bi bil vezan na kolesec kjer je zajla za loputo (gas) tko kukr je Primoz reku. Sam ce ti pa zadeva enkrat potegne tolk toka pa ze kar precej obremeni akumulator s tem pa tud alternator (zaradi toka ki ga vlece wannabe turbo + ostali porabniki na avtu se napetost sesede, alaternator hoce skompenzirat z dvigom polnilnega toka kar pomeni vecje magnetno polje v alternatorju in tudi vecja obremenitev na ojnico oz na os ki je povezana z ojnico, kar sledi izguba moci zaradi porabe sistema...)

bi blo treba zadevo pelat na valje pred in po predelavi da se vidi kolk resnicno si pridobu na konjih in navoru
Slika Slika
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway To maj 30, 2006 10:04 pm

Ma zdej sm mal pretuhtal pa tko prebral tole in moje mnenje je da tole ne bo ne vem kaj...
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Pe jun 02, 2006 8:43 am

Avtor te teme je napisal, da mu turbina potegne do 80W, kar je nekje 6A. Upam, da je res meril moc in ne toka :)

Da bi direktno preko potenciometra reguliral tokove nad 1A ni niti najmanj mogoce. Obicajne grafitne variante zdrzijo do cca 0,1A, zicne pa v primeru, da niso vecje od plocevinke pira do cca 2A. Potrebno je poudariti, da ima taka regulacija ogromne izgube. Pri PWM regulaciji s sirino pulzov, so izgube zelo majhne

PWM regulator je enostaven. Rabis en timer cip (lahko tudi NE555), par uporov, kondenzatorjev, potenciometer in mosfet (oziroma vec v paraleli), tako, da ni nekih velikih stroskov

Alternator ima izkoristek pod 15%, moc pa kratkotrajno do nekje 600W pri velikih obratih, kar znese 50A pri 12V (pod takim tokom ne boste dobili 14.4V). Ce bi bil polno obremenjen (verjetno bi se hitro pregrel) bi motorju odtegnil okrog 6KM (govorim na pamet, nimam kalkulatorja pri sebi). Cez 4kW bi slo v toploto, tako da ne vem kako bi tisti propelercek odvajal toliko toplote. Kaloriferji za 230V imajo moc okrog 2kW

Da bi vezal turbino direktno na alternator ne bo slo, ker imas zraven se akumulator. Ko bi napetost iz alternatorja padla pod cca 13V, bi se turbina v celoti napajala iz akumulatorja. Lahko bi poleg originalnih diod naredil loceno usmernisko vezje za turbino, a se spet pojavi problem, ker ima alternator vgrajen regulator polnjenja, ki izklopi njegovo vzbujanje, ko napetost na akumulatorju preseze doloceno vrednost (cca 14V)

Lp
 
Uporabniški avatar
strmi
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe mar 18, 2005 2:36 pm

Napisal/-a strmi Pe jun 02, 2006 10:00 am

turbina je nanesla 80W. meril sem z merilnikom, vendar se zadevca ni pregrevala(?) ker ima nekak motorček svoj mini ventilatorček na drugi strani in ga hladi :?: :?:
no zdej je kar je, zamenjal sem jo z turbino iz fiat uno turbo i.e. pa naj se on muči z njim. :lol:
LP S.
www.spletnideli.si - avtodeli za vsa vozila
_______________________________________________________________
Ko smo se že vsi nehali smejati, se je vedno pojavil nekdo, ki nas je spravil v jok
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Pe jun 02, 2006 6:52 pm

joj škoda...smo pa že mislil de bomo kej novga pogruntal preko tvoje turbine.to bi bila res dost pocen varjanta za tlačno plonjenje motorja.dej pa reč unmu modelu ka si mu predal nej se oglasi kej tuki na forumu,de bomo vidl kaj bo če bo zadevo prakticiral.... ;)
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jun 10, 2006 4:48 pm

Škoda res, ker sem že tud jaz vidu neki iz tega, kak navotr iz nule, al kaj podobnega...naj se drugi lastnik kaj javi ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov