Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
nedicom
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe jan 20, 2006 8:42 am
Kraj: Celje

TDI vs TDI

Napisal/-a nedicom Če apr 20, 2006 12:25 pm

Zanima me razlika ,če sploh obstaja,med tdi 74 kw-čipan 96 kw in med serijskim tdi 96kw.Vem da je enako število kilovatov,ampak me vseeno zanima če je kdo preizkusil obe različici in če obstaja kakšna razlika
 
Uporabniški avatar
Fry
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: So nov 08, 2003 3:50 pm

Napisal/-a Fry Pe apr 21, 2006 3:38 pm

Pravilno chipan je boljsi zaradi lepse krivulje navora ki je v tovarni ne morejo narediti ker med drugim nimajo ze vtecenega individualnega motorja.
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Pe apr 21, 2006 4:11 pm

ne vem kakšna je razlika............... kar pa se tiče prestav mislim da 4 in 5 prestava 6 stopenjskega majalnika nista nič drugačni od 5 stopenjskega menjalnika...........
Slika
 
Uporabniški avatar
APN
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: So jun 18, 2005 2:39 pm

Napisal/-a APN Pe apr 21, 2006 4:24 pm

Biskvitek je napisal/-a:ne vem kakšna je razlika............... kar pa se tiče prestav mislim da 4 in 5 prestava 6 stopenjskega majalnika nista nič drugačni od 5 stopenjskega menjalnika...........


Seveda je razlika v prestavah . Vse se razlikujejo ,ker je prestavno razmerje drugačno . Če se ne bi , nr wem zakaj potem 6 prestav ? za okras mogoče ?
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Pe apr 21, 2006 4:32 pm

APN je napisal/-a:
Biskvitek je napisal/-a:ne vem kakšna je razlika............... kar pa se tiče prestav mislim da 4 in 5 prestava 6 stopenjskega majalnika nista nič drugačni od 5 stopenjskega menjalnika...........


Seveda je razlika v prestavah . Vse se razlikujejo ,ker je prestavno razmerje drugačno . Če se ne bi , nr wem zakaj potem 6 prestav ? za okras mogoče ?



Zato, da imaš pri hitrosti 150< manjše obrate in posledično nekoliko manjšo porabo in več navora.
Slika
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Pe apr 21, 2006 4:37 pm

Sej tako tudi je...ampak če bi dodali k 5prestavi se 6 prestavo brez menjavanja razmerja, nebi moral furat v 6-ti recimo 80-90. Saj 6prestava ni narejena samo za AC.
The MAN
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek So apr 22, 2006 6:17 pm

zakaj pa potem tudi v 5 prestavi dosežem končno hitrost........... 6 je res potovalna 3krpm- 180km/h, potovalna hitost.... hehe
Slika
 
Uporabniški avatar
royko
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Pe jan 27, 2006 11:06 pm

Napisal/-a royko So apr 22, 2006 6:21 pm

tudi meni se zdi da je isto prestavno razmerje in da je samo dodana 6. prestava. Vem ker ima kolega 115km tdi 6 prestav in imava iste obrate pri istih hitrostih, le da ima on potem še šesto, katere pa jaz nimam......
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P So apr 22, 2006 7:03 pm

Se strinjam z enim postom višje. Pr večini avtomobilov je dodana 6 prestava, to mi da vedet, k sm enkrat pogledal v nek papir od avta, pa sm zasledil da piše nanjem, možna vgraditev 6 prestave, zej al sm smotan pa sm to prebral al je pa res.
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Po jun 12, 2006 10:43 am

sicer ne vem razlike.....mislim pa, da je razlika v turbini in šobah

ker tudi 96 kW različica se še da naprej čipat - torej dobiš ven 160 konj (kilovatov ne vem)...torej mora biti že v osnovi nekaj sprememb na samem motroju.

verjetno so tudi razlike z vztrajnikom in sklopko


ampka kot rečeno....bo moral kdo drug povedat.

LP
 
Uporabniški avatar
Gregamax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 525
Pridružen: Po jun 05, 2006 9:12 pm
Kraj: Metlika

Napisal/-a Gregamax Po jun 12, 2006 10:59 am

kar se tiče tdi mašin pr vw-ju je to tako!Recimo 1.9 TDI ima razpon moči od 90 - 150 KM!Mašine so iste sam nastavitve računalnika in čipa so različne kar pomeni da so tudi konji drugačni!S tem vw doseže večjo paleto motorjev v svoji ponudbi!To je že zelo logično ko čipaš motor!Oni dekajo isto!Če nimam prav naj me kdo poprav!
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Po jun 12, 2006 12:26 pm

bo treba na audi-VW forum povprašat kako je s konjiči pri TDi motrojih ter ali so kake spremembe med sestavnimi deli.

jazosebno mislim da so (čeprav je sama osnova motroja identična) so razlike med turbino, šobami, vztrajnikom ter sklopko...
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po jun 12, 2006 12:29 pm

Gregamax... Potem bi lahko tudi 90KM mašino čipal na 180KM. Ni logično ane :P
No sej je vincent ze povedu, cist podrobnosti pa ne vem kaj tocno vse je drgac, so pa vsekakor razlike ;)
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Po jun 12, 2006 1:37 pm

ne me za j***a drzat samo kakor se jest spomnim sem enkrat bral da se v fazi kontrole posameznih komponent le te razvrstijo po kvaliteti in kasneje se razlicne kvalitete vgradijo v razlicne motorje. pa ne zdej to vzet kot da so sibkejsi motorji narejeni iz zanic delov...
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Po jun 12, 2006 2:06 pm

juhica je napisal/-a:ne me za j***a drzat samo kakor se jest spomnim sem enkrat bral da se v fazi kontrole posameznih komponent le te razvrstijo po kvaliteti in kasneje se razlicne kvalitete vgradijo v razlicne motorje. pa ne zdej to vzet kot da so sibkejsi motorji narejeni iz zanic delov...


mislim da 'nekvalitetnih' delov ni vgrajenih nikjer

verjetno so razlagali za 'podatkovno bazo'..ker vsak bat, ki jenarejen se po merah (v tolerancah) razlikuje od drugega, zato gaizmerijo (premer, ovalnost, hrapavost....aj jaz vemkaj še) in ga dajo na lager. Hkrati pa potekajo meritve tudi na blokih, kjer praktično nobena luknja ni enaka drugi....torej ko vejo kake luknje imajo na razpolago v podatkovni bazi poiščejo najustreznejše bate.

(nekako tako je v grobem) - takod aima vsak par bat-cilinder imata maksimalno prileganje.

torej imaš bazo podatkov in ne tako kot včasih ko so v vsak cilinder porinili bat, ki jim je prvi prišel pod roke.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost