Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
MrMatic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 64
Pridružen: Po jan 02, 2006 2:53 pm
Kraj: Fabrka

Napisal/-a MrMatic So feb 11, 2006 1:43 pm

BlackWind je napisal/-a:
Doc206 je napisal/-a:Ma kaj si tud nižu al sam tršu :?: ker 10% ni dost... kaj se pa voziš po tako slabih cestah :P

stari ti neves kaj je po gorenski sele...kaj sele v centru kranja...ze z 55visino gume in 3,5cm nizjim avtom skaces ko opica...pa se nasedes hitr ce mas mal prevec ukevdranga :D naj povedo gorenci...na primorskem so pa lepse ceste pomojem...
lp


V Tržič je pa lukna pr lukni.
 
Uporabniški avatar
BlackWind
Tw1ng0 p0wah
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Sr dec 29, 2004 10:01 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a BlackWind So feb 11, 2006 1:46 pm

MrMatic je napisal/-a:V Tržič je pa lukna pr lukni.

tut to vem sploh ko se peljes proti Fabrki (ravnam) mislis da bos poletel med bloke tam pod mostom... :D
sj pravm mi gorenci nekateri ze vemo zakaj nimamo se trsanih amortizerjev... :lol:
 
Fabia RS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Če apr 07, 2005 9:39 pm

Napisal/-a Fabia RS So feb 11, 2006 2:22 pm

Niti pod razno, druge vzmeti!!!
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT So feb 11, 2006 2:26 pm

No pa da še jest povem kej na to temo! Kukr se ve Renaultu full pokajo original fedri in jih dost folka reže, mam kolega ki jih ma na laguni porazane ker so mu počl pa se tko voz že tri leta! Sam sem jih na 19tki 16v porezal za en ovoj navadn! Je pa res da če si tko divji pri vožnji kot je Maček21 (na lastne oči vidu) nej raj kup fedre! :-P
R5 GTT
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor So feb 11, 2006 2:35 pm

Doc206 je napisal/-a:
Bor je napisal/-a:Jst ti predlagam, da avta ne tršaš. Zamenjaj samo ferde in to je to. Jst sem mel znižanga in stršane 10% ( tok je reku Vuga) in sem po pol leta dal dol ker sem skor popizdu zdej pozimi ko sem se na šiht vozu. Me je že na vse zgodi zjutri predrmalo. In zdej se vozim spet z original in se zadovoljen :)
Čist odvisno zakaj rabiš avto in kolk km delaš. Jst jih delam nekje 25k na leto in mi je šlo močno na živce. Najbolj to, da je ruknalo na vsaki luknji na kateri drgač komi kej čutiš :)

Ma kaj si tud nižu al sam tršu :?: ker 10% ni dost... kaj se pa voziš po tako slabih cestah :P

Ja tud nižano za 5cm +tršano.
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc So feb 11, 2006 2:37 pm

no nej še povem zakaj so pri renaultu fedri pokal. ker so plastificirani okol in se je pod plastiko začel nabirat kondenz tko da so fedri prerjavel in počl....
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Ne feb 12, 2006 10:44 am

Petke so se same znižale :D
 
maccek_21
Uporabnik
 
Prispevkov: 884
Pridružen: Ne jan 02, 2005 5:42 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a maccek_21 Ne feb 12, 2006 11:37 am

martk je napisal/-a:Petke so se same znižale :D


vaša mnenja so me prepričala da bo potrebno še mal šparat pa si nekaj konkretnega kupit. zdaj tukaj hvalite predvsem eibach in H&R.......kaj pa KW....ker se da kompletno podvozje dobiti za malo več kot 100k.....
Fantje so avtomobili: če ne paziš si pod njimi!
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Ne feb 12, 2006 11:46 am

maccek_21 je napisal/-a:
martk je napisal/-a:Petke so se same znižale :D


vaša mnenja so me prepričala da bo potrebno še mal šparat pa si nekaj konkretnega kupit. zdaj tukaj hvalite predvsem eibach in H&R.......kaj pa KW....ker se da kompletno podvozje dobiti za malo več kot 100k.....


ja, saj res, kaj pa KW vzmeti?hm, pa včeraj sem slišal, da če bom menjal samo vzmeti mi bodo amortizerji po 14 dneh spustili.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne feb 12, 2006 11:47 am

KW, Eibach, H&R isti k. kar se tiče kvalitete. V samem vrhu :D :D
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 Ne feb 12, 2006 8:00 pm

Sam ne rezat fedrov... Stiskat pa še manj... Sm se spustu v tole in so mi fedri odletel v 2 dneh. Pa smo še ene enako naredl in niso zdržali niti tega, da smo avto spustili z dvigala. :(
Kolegu tud prejšnji tedn pr puntotu odletu en feder... Tko da res odsvetujem!!!!!
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Ne feb 12, 2006 8:14 pm

mene pa neki zaniam.. ..nekje sem zasledil, da ti lahko vuga skrajša amortizerje (+ strša). kako se to obnese z original vzmetmi? ma kdo kakšne izkušnje?
 
Uporabniški avatar
RKay
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: To jun 14, 2005 12:12 pm

Napisal/-a RKay Ne feb 12, 2006 8:29 pm

Ja jst mam pomoje na mojmu golfu porezane fedre ker je dost nižji od večine golfu, pa morm rečt da nimam problemu(da bi vn skoču al pa kej). Kolega je pr golfu 4 fedre stisnu z unim k se drgač ketne štuka, pa se je furu pol leta brez problemov-pol jih je pa dol pobrav k mu je punca težila :P ( biv je njen prej )
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz To feb 14, 2006 9:23 am

mloncar je napisal/-a:mene pa neki zaniam.. ..nekje sem zasledil, da ti lahko vuga skrajša amortizerje (+ strša). kako se to obnese z original vzmetmi? ma kdo kakšne izkušnje?


Hm, amortizerje bi bilo potrebno krajšati samo v primeru, če namestiš na avto druge vzmeti, pa še to samo pri določenih znamkah. Da bi imel pa serijske vzmeti in krajšal amortizer, pa se mi zdi precej nesmiselno. Dvomim, da bi ti Vuga priporočil tako varianto, sicer pa je najbolje, da ga sam pokličeš in povprašaš o tem.

Zadnje čase se precej govori o tem, da je potrebno ob menjavi serijskih vzmeti s športnimi porihtati tudi amortizerje, drugače ni pravega efekta ali pa celo spustijo amortizerji. Slednje je popolna neumnost, glede prvega pa je tako, da drži do določene mere. Tukaj velja povsem preprosto pravilo: "Kolikor denarja, toliko muzike". Najboljša, a tudi daleč najdražja varianta je zamenjati amortizerje s kakšno priznano znamko, kakšno varianto si izberete je povsem odvisno od globine vašega žepa, najbolj preprosta varianta je kupiti cel coil-over kit, druge opcije so preverjene kombinacije vzmeti in amortizerjev, recimo Eibach/Koni, H&R/Bilstein...

Občutno cenejša varianta, ki pa po učinkih niti ne zaostaja bistveno, je prilagajanje serijskih amortizerjev, s krajšanjem in tršanjem. Glede krajšanja sem že povedal, da je v večini primerov nepotrebno, razen pri določenih znamkah in tipih amortizerjev, trdota pa se korigira za 10-20%, mogoče kakšen odstotek več, seveda pa je tudi tukaj precej odvisno od avta, saj se lahko s pretiravanjem pri trdoti vodljivost precej pokvari. Namreč, guma, ki je v zraku se ne drži ceste. ;) Kar se tiče udobja, pa je potrebno vedeti, da ga po tršanju ne bo več, ne toliko zaradi same trdote, pa pač zato, ker je princip delovanja takega amortizerja nekoliko drugačen kot pri serijskem.

Nadalje, tršanje amortizerja in tršanje oz. stiskanje vzmeti sta dve povsem različne stvari in jih ni dobro mešati. Stiskanje vzmeti načeloma ni priporočljivo in je precej bolje kupiti druge, čeprav ni rečeno, da se v določenih primerih ne bi dobro obnesle. V večini primerov pa zagotovo ne, poleg tega pa je še vprašljiva vzdržjivost materiala. Tudi za Vugo dvomim, da bi komurkoli priporočal tršanje in stiskanje vzmeti.

No, preden dokončno izumim toplo vodo, pa še to: večina folka, ki rihta podvozje, vidi samo fedre in amortizerje, pozabljajo na drobnarije, ki imajo lahko ravno tako velik vpliv na lego, npr. stabilizatorji oz. anti-roll bari, pa razne gumice itd...in pa seveda, da se je prvi pogoj za dobro lego na cesti kvalitetno vzdrževano in pravilno nastavljeno serijsko podvozje...potem šele pride vse ostalo. ;)

EDIT: pozabil dodati - za povprečnega voznika, ki se želi malo boljšo lego in nižji avto, bo čisto dovolj, če vgradi športne vzmeti kakšne priznane znamke (lahko tudi nižjega cenovnega razreda). Če pa kdo hoče kaj več, se bo pa potrebno malo bolj poglobiti... :)
 
Uporabniški avatar
Krazy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Pe nov 05, 2004 12:50 pm
Kraj: Nm

Napisal/-a Krazy To feb 14, 2006 7:16 pm

Ker teče tema o nižanju vozila z originalnim vzmetenjme, imam eno vprašanje.Imam seat ibizo (03), ki je predvsem zadaj skoraj terensko visoka.Kolikor vem ima togo zadnjo premo, kjer pa se vidi samo amortizer, ne pa tudi vzmeti.A se da to kako preprosto znižat (nekaj cm) brez kakih večjih posegov?
Hvala za odgovor
Veselje do vožnje.
 
sandi27
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: So jun 03, 2006 5:12 pm

Napisal/-a sandi27 Po jun 26, 2006 7:29 pm

KDO TO PRAV da vzmeti ko so stisnjene da pokajo seved če ih kar sami grejete
taka zadeva se da v železarno in ti tam naredijo tako da je prav
oni ti material utrdijo al pa zmehčajo
pred vsakim gretjem in stiskanjem ti vzamejo vzorce materiala
in potem ko je stisnjeno naredijo isto tako da nič ni nevarno
mam jast pogrete in stisnjene tako da ne govort okol takšne bedarije

:x :x :x :x :x
 
Uporabniški avatar
FRANCIVW
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Pe feb 10, 2006 7:06 pm
Kraj: KAMNIK

Napisal/-a FRANCIVW Po jun 26, 2006 7:36 pm

sandi27 je napisal/-a:KDO TO PRAV da vzmeti ko so stisnjene da pokajo seved če ih kar sami grejete
taka zadeva se da v železarno in ti tam naredijo tako da je prav
oni ti material utrdijo al pa zmehčajo
pred vsakim gretjem in stiskanjem ti vzamejo vzorce materiala
in potem ko je stisnjeno naredijo isto tako da nič ni nevarno
mam jast pogrete in stisnjene tako da ne govort okol takšne bedarije

:x :x :x :x :x
Pa ti si car :roll:
Slika
 
alex1
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: Sr maj 24, 2006 6:58 pm
Kraj: kranj

Napisal/-a alex1 Po jun 26, 2006 9:36 pm

mloncar je napisal/-a:mene pa neki zaniam.. ..nekje sem zasledil, da ti lahko vuga skrajša amortizerje (+ strša). kako se to obnese z original vzmetmi? ma kdo kakšne izkušnje?


Naj ti še jaz povem mojo izkušnjo z Vugo.
Civica sm spustu če se ne motim za 6cm-rezu fedre, na amort. je skrajšal navoj(odrezal in skrajšal), zamenjal puše in jih otrdil. Brez vsakega problema sem se vozil 3 leta, edina logična posledica(po mojem) je bila, da mi je pobiral gume. Na udobje pa lahko pozabiš, je pa res , da je avto hudo dobr zgledu pa da sem, ko sem se hotel odpeljati od njega zgrešil kljuko za teh nekaj cm
lp Alex
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov