Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
AVX
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1523
Pridružen: Sr mar 29, 2006 2:42 pm
Kraj: V Avtu

Višanje terenca

Napisal/-a AVX To jun 27, 2006 5:31 pm

Doma imamo Suzuki jimmny, pa me zanima kako je glede tega višanja avtomobila, seveda tudi večje gume drugačno podvozje in vse to, se da to homologirat in koliko bi to prišlo, prosim da piše en mehaniker, ki se z tem ukvarja, ne pa eni osebki ko se jim niti ne sanja o tem tako kot meni ne. Pa pišite tudi tisti, ki imate to na avtu narejeno.
Ford Mondeo ST TDCI,... soon on show =)
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC To jun 27, 2006 5:59 pm

Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jun 28, 2006 6:02 am

Kako bi ti dvignil avto? imaš več možnosti;
1.) dvig z bobyliftom - med podvozje in šasijo daš 3 do 5 cm podložke in s tem dvigneš šasijo - sedaj je več prostora za večje gume in daš višje gume, pa s tem dvigneš avto - najcenejša varianta, poleg tega ni problemov z optiko in avtu se ne spreminja težišče - ostanejo vozne lastnosti enake. - na tehničnem tega ne opazijo in greš lahko mirno skozi - rabiš samo homologacijo za gume - kar pa imaš, saj mislim, da ima jimny vse gume od širine 195 pa do širine 235 homologirane.

2.) dvig z liftkitom - menjaš višje amortizerje, večje vzmeti, avtu je potrebno potem poštimat optiko in spremenijo se vozne lastnosti - težišče se dvigne. Cena je odvisna od firme - trailmaster je eden izmed najboljših, vendar moraš računat, da je en sam amortizer 21.600 sit in potem so še listnate vzmeti, ki so pa okoli 600 eurov vse skupaj - tam okoli 1000 eurov te pride liftkit za jimnyja. Zraven liftikta je vedno homologacija.

3.) made in doma spacano - podložitev amortizerjev in večje vzmeti - podobno kot pri prejšnji točki, samo za amortizerje ceneje - samo 600 aurov - na tehničnem noben ne opazi.

4.) body in liftkit skupaj - zadeva pride u iber visoka imaš pa homologacijo že zaradi liftkita in nimaš problemov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name Sr jun 28, 2006 6:22 am

vidim da si iz savinjske doline, zato se zapel do marolta pa ga upraši (je majster kar se tega tiče). :D
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr jun 28, 2006 9:37 am

nebivedu je napisal/-a:med podvozje in šasijo daš 3 do 5 cm podložke in s tem dvigneš šasijo - sedaj je več prostora za večje gume in daš višje gume, pa s tem dvigneš avto - najcenejša varianta, poleg tega ni problemov z optiko in avtu se ne spreminja težišče - ostanejo vozne lastnosti enake.


Težišče avtomobila se dvigne in vozne lastnosti se spremenijo.
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov