Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr jul 26, 2006 8:17 pm

nevednez je napisal/-a:@ ostali:
sparaševal sem o TUNING POTENCIALIH GTD motorja in bi prosil odgovore ki se navezujejo na to. Tisto da sm i**** da sm GTIja vn vrgo in dizla notr sm že slišal... pa me boli k***c za to. jst delam z avtom dnevno cca 140km in mi en bencanar z 160hp in porabo 10+litrov ne pride v poštev.
pa brez zamere

... jasno in razločno :clapclap :clapclap :clapclap ...
... btw: vidim da se forum začenja deliti na "revne" in bogate :D...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr jul 26, 2006 8:36 pm

super98 je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Ejga, prijatelj, če hočeš brez doktorata, in z malo truda, in z malo denarja, in z malo razmišljanja, in z malo energije dobiti največ, ti svetujem, da si zmontiraš kompresor na dizla . In, glej si srečo ( večjo kot pamet ) , imaš ravno pri roki G-kompressor :idea: od stare mašine :idea: ! Ravno tega si zmontiraj, in boš nesel vsakega GTI-ja !!! :!: Namreč, jaz sem to isto nameraval na mojega GTD-ja dati, ker z minimalnim znanjem prideš do hudih navorov ! Ni pa še izključenooo, da še ne bom dal to na svojega ..., ker je zelooo v igri, ker jaz vem kaj se da dobit iz dizel+kompresor, pa še en znanec mi je to potrdil, ker so to v SLO že delali, in stisnili 145 HP iz 1,9 TD , pol pa računaj ...


kompresor na dizla...a se ti zavedaš svojih traparij?? zamisli se malo no...preštudidaraj zadevo in jasno ti bo zakaj to ne gre skupaj!

z minimalnim znanjem prideš samo do takih bebavih idej kot je tale zgoraj opisana.

nesel GTIja v čem?? ropotanju??
...pa po tvoje prijatelj kakšna je razlika med turbino in kompresorjem ? - Mazda je imela Comprex motor ... pa današnji blowerji z jermenom spravijo kr neki več pritiska skupaj ... na izpuhu pa nič sploh navora pa za v smeti metat... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr jul 26, 2006 11:20 pm

Mad je napisal/-a:...pa po tvoje prijatelj kakšna je razlika med turbino in kompresorjem ? - Mazda je imela Comprex motor ... pa današnji blowerji z jermenom spravijo kr neki več pritiska skupaj ... na izpuhu pa nič sploh navora pa za v smeti metat... L.p. Mad


...ja in iz 2.0 motorja jim je ratalo dobit nekih besnih 75 konjev, kar je vsekakor sila pomemben dosežek...

v glavnem izstopam iz te debate, ko boste imeli zmontiran Glader na 1.6TDju in da bo ta zmogel kej sile več kot tistih 80 konjev kolikor jih ima RA/SB motor se pa slišimo.

pa veliko sreče in novih podvigov pri tjuningu vam želim...
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr jul 26, 2006 11:24 pm

super98 je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:...pa po tvoje prijatelj kakšna je razlika med turbino in kompresorjem ? - Mazda je imela Comprex motor ... pa današnji blowerji z jermenom spravijo kr neki več pritiska skupaj ... na izpuhu pa nič sploh navora pa za v smeti metat... L.p. Mad

...ja in iz 2.0 motorja jim je ratalo dobit nekih besnih 75 konjev, kar je vsekakor sila pomemben dosežek...
v glavnem izstopam iz te debate, ko boste imeli zmontiran Glader na 1.6TDju in da bo ta zmogel kej sile več kot tistih 80 konjev kolikor jih ima RA/SB motor se pa slišimo.
pa veliko sreče in novih podvigov pri tjuningu vam želim...

... pa lahko noč...brez nočnih mor o "revnih"...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jul 27, 2006 8:37 am

super98 je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:...pa po tvoje prijatelj kakšna je razlika med turbino in kompresorjem ? - Mazda je imela Comprex motor ... pa današnji blowerji z jermenom spravijo kr neki več pritiska skupaj ... na izpuhu pa nič sploh navora pa za v smeti metat... L.p. Mad


...ja in iz 2.0 motorja jim je ratalo dobit nekih besnih 75 konjev, kar je vsekakor sila pomemben dosežek...

v glavnem izstopam iz te debate, ko boste imeli zmontiran Glader na 1.6TDju in da bo ta zmogel kej sile več kot tistih 80 konjev kolikor jih ima RA/SB motor se pa slišimo.

pa veliko sreče in novih podvigov pri tjuningu vam želim...
Kako je tip neveden, če pa "še celo jaz " ( nevednež ) vem, da so v Ljubljani naredili Dizla z KOMPRESSORJEM ! Sem se pa že ustrašil, da sem edini, ki nič ne ve .
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jul 27, 2006 10:31 am

kopron je napisal/-a:
super98 je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:...pa po tvoje prijatelj kakšna je razlika med turbino in kompresorjem ? - Mazda je imela Comprex motor ... pa današnji blowerji z jermenom spravijo kr neki več pritiska skupaj ... na izpuhu pa nič sploh navora pa za v smeti metat... L.p. Mad


...ja in iz 2.0 motorja jim je ratalo dobit nekih besnih 75 konjev, kar je vsekakor sila pomemben dosežek...

v glavnem izstopam iz te debate, ko boste imeli zmontiran Glader na 1.6TDju in da bo ta zmogel kej sile več kot tistih 80 konjev kolikor jih ima RA/SB motor se pa slišimo.

pa veliko sreče in novih podvigov pri tjuningu vam želim...
Kako je tip neveden, če pa "še celo jaz " ( nevednež ) vem, da so v Ljubljani naredili Dizla z KOMPRESSORJEM ! Sem se pa že ustrašil, da sem edini, ki nič ne ve .
50% velikih ladijskih motorjev ima vijačni kompresor namesto turbine...tisti comprex od mazde pa je res bil švoh samo če pogledaš kakšen je bil ti bo jasno tudi zakaj ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe avg 04, 2006 6:31 pm

Mad je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:
super98 je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:...pa po tvoje prijatelj kakšna je razlika med turbino in kompresorjem ? - Mazda je imela Comprex motor ... pa današnji blowerji z jermenom spravijo kr neki več pritiska skupaj ... na izpuhu pa nič sploh navora pa za v smeti metat... L.p. Mad


...ja in iz 2.0 motorja jim je ratalo dobit nekih besnih 75 konjev, kar je vsekakor sila pomemben dosežek...

v glavnem izstopam iz te debate, ko boste imeli zmontiran Glader na 1.6TDju in da bo ta zmogel kej sile več kot tistih 80 konjev kolikor jih ima RA/SB motor se pa slišimo.

pa veliko sreče in novih podvigov pri tjuningu vam želim...
Kako je tip neveden, če pa "še celo jaz " ( nevednež ) vem, da so v Ljubljani naredili Dizla z KOMPRESSORJEM ! Sem se pa že ustrašil, da sem edini, ki nič ne ve .
50% velikih ladijskih motorjev ima vijačni kompresor namesto turbine...tisti comprex od mazde pa je res bil švoh samo če pogledaš kakšen je bil ti bo jasno tudi zakaj ... L.p. Mad
:tomidelej:
 
gti-boy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So avg 05, 2006 10:56 am
Kraj: primorska

Napisal/-a gti-boy So avg 05, 2006 11:15 am

Jst ti tko svetujem da daš not mašino od 1.8 8v ti motorji so zlo vzdržljivi. ce hoces pa res mašino daj pa 1.8 g60 al pa 2.0 16v
ker dizla se ti ne splača uštimavat. lp
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So avg 05, 2006 7:35 pm

gti-boy je napisal/-a:Jst ti tko svetujem da daš not mašino od 1.8 8v ti motorji so zlo vzdržljivi. ce hoces pa res mašino daj pa 1.8 g60 al pa 2.0 16v
ker dizla se ti ne splača uštimavat. lp
Kako, če pa jaz štimam dizla, in to ga dobro štimam, ni heca, Mad lahko potrdi, čeprav še ni videl vsega, nekaj je že .
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So avg 05, 2006 9:58 pm

... je tako ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov