Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
xtron
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če jun 30, 2005 10:18 am

Napisal/-a xtron Če avg 17, 2006 11:22 am

Jaz ima iste vzemti vgrajene v pasatu skupaj z originalnimi amortizerji, pa je avto ravno prav trd in obeenem udoben za vožnjo. Priporočam to kombinacijo.
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Če avg 17, 2006 11:33 am

Sierrator je napisal/-a:
SAVINJCAN je napisal/-a:hm, jaz imam v cliotu vzmeti eibach sportline pa mi je rekel turnšek, da mi jih stršajo za 36 tisoč, zdaj pa nevem ali se mi splača ali ne? bo kaj veliko boljša lega na ceste?

Si siguren, da ti je hotel stršati fedre in ne amortizerjev?

SAVINJCAN je napisal/-a:potem pa se še vprašam koliko bo avto nižji, če jih dam straši? rekel pa mi je tudi da se lahko spredaj pri amortizerjih zamenjajo ene šalčke. koliko bo potem še nižji avto?

Samo zaradi tršanja amortiterjev (ali vzmeti) avto ne bo nič nižji.
Verjetno ti je hotel šalčke odvariti in privariti malo višje na steblu amortizerja. Avto bi bil s tem toliko nižji, kolikor višje bi bile po novem šalčke.

SAVINJCAN je napisal/-a:drugače sem zelo zadovoljen z eibach vzmetmi, res pa da je avto kr fajn trd in bolje, da ne grem čez kakšen uničen asfalt z normalno hitrostjo, o makedamu pa raje ne govorim, največja hitrost 25km/h


hm, tist glede tršanja pa res nevem kako je rekel. kaj pa ti lahko trša? fedre in amortizerje? a se ni nekaj govorilo da amortizerje skrajša za 20% pa noter da bolj viskozno olje in jih s tem "strša"
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če avg 17, 2006 12:22 pm

Če tršaš ni potrebno krajšat amortizerja...
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če avg 17, 2006 12:26 pm

Ne, ne. Imam zelo visok prag potrpežljivosti. Tako, da s tem nimam problemov.

Se strinjam. Gewinda = €€€. Je pa tudi vožnja temu primerna. Vsaj zame.

"Je pa mogoče malo težje ujeti pravo razmerje." Tudi s tem se več ali manj strinjam.

Pri vgradnji športnih vzmeti je priporočljivo skrajšati batnice amortizerjev.
S tem se izognemo morebitnim poškodbam amortizerjev, oziroma "zabijanju" amortizerjev.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če avg 17, 2006 1:31 pm

Samo če fedri nižajo za več kot 4cm, drgač ni potrebe...
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Če avg 17, 2006 10:07 pm

Kolikor jaz vem, so krajšanje amortizerjev priporočali v kombinaciji z rezanimi originalnimi vzmetmi. Če se vzmeti zamenjajo s športnimi (nižjimi in tršimi) to ni potrebno, ker ima vzmet zaradi večje trdote tudi krajši gib in ne zabija.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Če avg 17, 2006 10:29 pm

Ce denar ni problem najboljse da res vzames gewinde...ti sigurno ne bo zal...si bos nastelal visino in trdoto tko kot bo tebi pasalo..sam sem rabu cca. kr neki casa da sem ujel tapravo kombinacijo trdote...smo se malo "igrali" s trdoto in je zdej res OK...vsaj za mene...za nekoga bo avto pretrd za nekoga pa premehak.
Isto bo npr s kakimi amortizerji...nekomu bodo dovolj trdi, pa jih bos kupil, pa bodo tebi premalo trdi..zato res ce denar ni problem v nakup gewind pa bos nastavljal trdoto in visino. Pri KW-ju imas moznost nastavljanja to samo pri varianti 2 in 3 .
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: cellist in 6 gostov