Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...

ali nam poveča športni filter moč?

Glasovanje se je zaključilo dne Ne sep 17, 2006 11:52 am

Da
24
36%
ne
43
64%
 
Skupaj glasov : 67
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr avg 30, 2006 10:19 am

Sami pametnjakoviči.
Športni filter še nobenemu avtu ni doprinesel moči. Kvečjemu večjo prepustnost zraka in s tem večjo porabo, ker mora biti mešanica zraka in bencina neka konstanta. Primer 1 enota bencina na 5 enot zraka, in če se poveča teh 5 enot zraka zaradi večje propustnosti, se mora tudi povečati tudi tista ena enota bencina, kar pomeni, da bo potem moralo biti 1,2 enote bencina za enako normalno delovanje.

Nehite že z nakladanjem, da avto manj porabi po vgradnji športnega filtra in da več gre. Avto gre tako kot prej, le da zaradi večjega pretoka zraka lažje pridobi na obratih in hitreje pride do končne hitrosti.

Športni filter pa tudi doprinese nove probleme. Oljni oddušek, ki oljne hlape je ponavadi speljan tako, da te oljne hlape mašina še enkrat obdela, pri montaži zunanjega športnega filtra vsi ta oddušek speljejo na tla (ekologija, ja fantje tut na to bo treba pazit). Drugi problem je pozimi, ker mašina dobi samo mrzel zrak in se počasneje ogreje in kasneje pride do normalne delovne temperature.
Tretji problem pa je povečana poraba goriva(omenjeno zgoraj).
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Black Jack
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Po jun 19, 2006 3:00 pm
Kraj: Mozirje/Velenje

Napisal/-a Black Jack Sr avg 30, 2006 11:37 am

Joj...že tisočkrat premeleta tema.......s samim filtrom na Cliu 1.4 ko ma 78KM ne boš dobi nič drugega kot samo večjo porabo in grd zvok zato ker ni 16V mašina...če boš pa menju fergazer pol pa lahko sanjaš o kakšni pridobitvi moči....pa še takrat o zelo mali.....
CockroaC je napisal/-a:Sportni filter ful poveca moc ... samo eni ko ne vejo tlacijo gor neke turbine pa take na motore .. mi ko pa smo pravi mojstir pa vemo o cem se gre pa damo gor sportne filtre.

Tule mi je skor trebušna prepona poknala, tk sm se presmejau ko sm tole prebrau.....mogoč dobiš največ 5KM s športnim filtrom (CAI) pri večji kubaturi motorja (ene 2.0) pa pr konjerejici nad 100kW...ne pa pr 1.4 motorju s 57 kW..mogoč največ 1KM....pa še to ob pogoju da ima svež dovod mrzlega zraka...

Kar je napisu NEBIVEDU se strinjam skoraj v celoti razn s tem da s športnim filtrom ne pridobiš nič na moči....pridobiš nekaj malega na moči v bližini rdečega polja, izgubiš pa veliko v nizkih obratih, se pravi na navoru..
From Polo 9N 2003 1.2 12V 47kW/64KM Comfortline ->->-> to Polo 9N2 2005 1.9TDI 74kW(85kW)/101KM(116KM) Comfortline
 
Uporabniški avatar
OG_Blaz
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če jun 16, 2005 8:04 pm
Kraj: Ok.Domžal

Napisal/-a OG_Blaz Sr avg 30, 2006 11:44 am

nebivedu kam pa gre dodatna enota bencina ven cez izpuh ane. Res da so buce da dobis ne vem 10 konjev pozna pa ziher se, avto bolj potegne(minimalne razlike), slabosti pa raje nisem nikoli premleval.Kdor ga ima naj ga ima, kdor pa ne pa ne. Jaz osebno ga imam samo zato ker sem ga dobil zastonj(skoraj)...
Lp
Neki je, dobr je, nč ni!!1
 
F22_Raptor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Ne maj 14, 2006 1:45 am
Kraj: maribor

Napisal/-a F22_Raptor Sr avg 30, 2006 4:21 pm

nebivedu je napisal/-a:Sami pametnjakoviči.
Športni filter še nobenemu avtu ni doprinesel moči. Kvečjemu večjo prepustnost zraka in s tem večjo porabo, ker mora biti mešanica zraka in bencina neka konstanta. Primer 1 enota bencina na 5 enot zraka, in če se poveča teh 5 enot zraka zaradi večje propustnosti, se mora tudi povečati tudi tista ena enota bencina, kar pomeni, da bo potem moralo biti 1,2 enote bencina za enako normalno delovanje.

Nehite že z nakladanjem, da avto manj porabi po vgradnji športnega filtra in da več gre. Avto gre tako kot prej, le da zaradi večjega pretoka zraka lažje pridobi na obratih in hitreje pride do končne hitrosti.

Športni filter pa tudi doprinese nove probleme. Oljni oddušek, ki oljne hlape je ponavadi speljan tako, da te oljne hlape mašina še enkrat obdela, pri montaži zunanjega športnega filtra vsi ta oddušek speljejo na tla (ekologija, ja fantje tut na to bo treba pazit). Drugi problem je pozimi, ker mašina dobi samo mrzel zrak in se počasneje ogreje in kasneje pride do normalne delovne temperature.
Tretji problem pa je povečana poraba goriva(omenjeno zgoraj).



ne vem kam ciljaš s porabi?????? z običnim filtrom sn delal 430-450km odvisno kak sn ga tišal. zaj ga ne tišim nič bol pa nič majn z športnim pa delam 430-450km. ne vem no... ka je tvojemo bencin pri filtri ven hlapel al kaj :P
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Sr avg 30, 2006 4:26 pm

Men nikoli ni blo jasno, kako lahko avto lažje pridobi na obratih pa lažje pridobi hitrost, ampak to ne pomeni, da bolj gre? Res, da nimam izkušenj s temi športnimi filtri, ker se mi jih neumni zdi dajat gor, ampak nikol si ne znam razložt zakaj da fak avto ne gre bolš in ne pospešuje hitrej, ampak useen gre hitrej v obrate ipd. sej z obrati se pač konstantno povečuje tudi hitrost, pri določenih obratih, v določeni prestavi boš vedno mel isto hitrost, tko da če gre avto hitreje v obrate, gre tudi hitreje v hitrost.. ma ne vem, sj vem da kr neki filozofiram, sam nasprotuje eno drugmu..

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Black Jack
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Po jun 19, 2006 3:00 pm
Kraj: Mozirje/Velenje

Napisal/-a Black Jack Sr avg 30, 2006 4:44 pm

eclipse_R je napisal/-a:Men nikoli ni blo jasno, kako lahko avto lažje pridobi na obratih pa lažje pridobi hitrost, ampak to ne pomeni, da bolj gre? Res, da nimam izkušenj s temi športnimi filtri, ker se mi jih neumni zdi dajat gor, ampak nikol si ne znam razložt zakaj da fak avto ne gre bolš in ne pospešuje hitrej, ampak useen gre hitrej v obrate ipd. sej z obrati se pač konstantno povečuje tudi hitrost, pri določenih obratih, v določeni prestavi boš vedno mel isto hitrost, tko da če gre avto hitreje v obrate, gre tudi hitreje v hitrost.. ma ne vem, sj vem da kr neki filozofiram, sam nasprotuje eno drugmu..

lp

Am..če se obratomer hitreje zavrti proti rdečem polju pol to pomeni da imam malenkost večjo moč
From Polo 9N 2003 1.2 12V 47kW/64KM Comfortline ->->-> to Polo 9N2 2005 1.9TDI 74kW(85kW)/101KM(116KM) Comfortline
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Sr avg 30, 2006 5:46 pm

Black Jack je napisal/-a:
eclipse_R je napisal/-a:Men nikoli ni blo jasno, kako lahko avto lažje pridobi na obratih pa lažje pridobi hitrost, ampak to ne pomeni, da bolj gre? Res, da nimam izkušenj s temi športnimi filtri, ker se mi jih neumni zdi dajat gor, ampak nikol si ne znam razložt zakaj da fak avto ne gre bolš in ne pospešuje hitrej, ampak useen gre hitrej v obrate ipd. sej z obrati se pač konstantno povečuje tudi hitrost, pri določenih obratih, v določeni prestavi boš vedno mel isto hitrost, tko da če gre avto hitreje v obrate, gre tudi hitreje v hitrost.. ma ne vem, sj vem da kr neki filozofiram, sam nasprotuje eno drugmu..

lp

Am..če se obratomer hitreje zavrti proti rdečem polju pol to pomeni da imam malenkost večjo moč


kaj si zdaj to povedal? isto kot ti je zgoraj eclipse_R 10 vrstic napisal :P ups, ne 8, za bolj točne
 
Uporabniški avatar
Black Jack
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Po jun 19, 2006 3:00 pm
Kraj: Mozirje/Velenje

Napisal/-a Black Jack Sr avg 30, 2006 6:14 pm

SAVINJCAN je napisal/-a:kaj si zdaj to povedal? isto kot ti je zgoraj eclipse_R 10 vrstic napisal :P ups, ne 8, za bolj točne

Posplošil zadevo ki jo je on napisu...
From Polo 9N 2003 1.2 12V 47kW/64KM Comfortline ->->-> to Polo 9N2 2005 1.9TDI 74kW(85kW)/101KM(116KM) Comfortline
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr avg 30, 2006 7:42 pm

Black Jack je napisal/-a:Am..če se obratomer hitreje zavrti proti rdečem polju pol to pomeni da imam malenkost večjo moč

:lol: :lol: To bo to!

Če mene vprašate je tale tema že primerna za zaklep. Pa zato ni kriv začetnik teme ampak ostali, ki nabijate pa nabijate pa še nabijate povrhu. Pa da ne boste samo vi, bom še jaz.

Pri 106ki 1.1 sem imel konusni filter. Motor se je drl kot norc. Končna v bistvu ista. Povečana odzivnost (ko naenkrat pohodiš malo bolj/hitreje cukne). Slabosti: Ker je bil filter za motorjem je dobival vroč zrak in sem v mestu speljeval z ene 4000 obrati, da je avto sploh kam šel...
Na Mazdi 1.5 DOHC 16V imam notranjega. Ko sem dal nazaj navadnega sem ugotovil, da je odzivnost res boljša kot z navadnim. Ampak tu je govora o malenkostih. Slabosti nima, je v bistvu direktna menjava za standarden filter samo, da tega ne menjaš ampak opereš.

So pa v neki angleški reviji (katerega naslova ne bom napisal ker je 90% folka na forumu ne pozna, tistih 10% pa ne berejo in pišejo takšnih kozlarij v tej temi :lol: ) prebal članek ko so stestirali konusni filter na WRX STIju.... Rezultati? MANJŠA MOČ! :shock: Celo zanje je bil šok, čeprav res niso imeli čistopravega CAI bi se po neki logiki na turbo avtu moralo poznati, pa se preverjeno ni. Kaj se bo potem še pri zauharjih... :?
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr avg 30, 2006 7:49 pm

Symon je napisal/-a:
So pa v neki angleški reviji (katerega naslova ne bom napisal ker je 90% folka na forumu ne pozna, tistih 10% pa ne berejo in pišejo takšnih kozlarij v tej temi :lol: ) prebal članek ko so stestirali konusni filter na WRX STIju.... Rezultati? MANJŠA MOČ! :shock: Celo zanje je bil šok, čeprav res niso imeli čistopravega CAI bi se po neki logiki na turbo avtu moralo poznati, pa se preverjeno ni. Kaj se bo potem še pri zauharjih... :?


jaz sem pa bral v eni it reviji kjer pisejo o predelanih avtih in so dali sportni filter na enega diesla (se mi zdi na 206-ko) in so na avtu pol izmerili 4 konje vec.....tako da zdaj ne vem kje je fora...al je to res al ne...buu
LP ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
Black Jack
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Po jun 19, 2006 3:00 pm
Kraj: Mozirje/Velenje

Napisal/-a Black Jack Sr avg 30, 2006 8:17 pm

Symon je napisal/-a:Če mene vprašate je tale tema že primerna za zaklep.

Že zdavnjaj.....ker obstaja veliko tem o športnih filtrih...nej jo eden zaklene.....bitte
From Polo 9N 2003 1.2 12V 47kW/64KM Comfortline ->->-> to Polo 9N2 2005 1.9TDI 74kW(85kW)/101KM(116KM) Comfortline
 
Uporabniški avatar
nero9
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Sr jan 18, 2006 11:12 pm

Re: Kateri športni zračni filter izbrat za clio I 1.4 ???

Napisal/-a nero9 Če avg 31, 2006 12:27 am

masteroftuning je napisal/-a:Kateri športni zračni filter izbrat za clio I 1.4 da nebi imel izbube zaradi toplega zraka
za odgovore se vnaprej zahvaljujem


lp...tko mam jst zrihtan...prodajam pm me če rabš
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=11281
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Če avg 31, 2006 11:51 am

Slika

pa še ena slika je bla k je en dobesedno piksno od fižola dal okrog filtra...je pa na tem forumu slika.

:vc :noro :vc :noro :vc :noro :vc :noro :vc :noro
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr sep 06, 2006 11:24 pm

men sportni filter poveca spolno moc, za 3 konje :>
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: cellist in 6 gostov