CockroaC je napisal/-a:Sportni filter ful poveca moc ... samo eni ko ne vejo tlacijo gor neke turbine pa take na motore .. mi ko pa smo pravi mojstir pa vemo o cem se gre pa damo gor sportne filtre.
nebivedu je napisal/-a:Sami pametnjakoviči.
Športni filter še nobenemu avtu ni doprinesel moči. Kvečjemu večjo prepustnost zraka in s tem večjo porabo, ker mora biti mešanica zraka in bencina neka konstanta. Primer 1 enota bencina na 5 enot zraka, in če se poveča teh 5 enot zraka zaradi večje propustnosti, se mora tudi povečati tudi tista ena enota bencina, kar pomeni, da bo potem moralo biti 1,2 enote bencina za enako normalno delovanje.
Nehite že z nakladanjem, da avto manj porabi po vgradnji športnega filtra in da več gre. Avto gre tako kot prej, le da zaradi večjega pretoka zraka lažje pridobi na obratih in hitreje pride do končne hitrosti.
Športni filter pa tudi doprinese nove probleme. Oljni oddušek, ki oljne hlape je ponavadi speljan tako, da te oljne hlape mašina še enkrat obdela, pri montaži zunanjega športnega filtra vsi ta oddušek speljejo na tla (ekologija, ja fantje tut na to bo treba pazit). Drugi problem je pozimi, ker mašina dobi samo mrzel zrak in se počasneje ogreje in kasneje pride do normalne delovne temperature.
Tretji problem pa je povečana poraba goriva(omenjeno zgoraj).
eclipse_R je napisal/-a:Men nikoli ni blo jasno, kako lahko avto lažje pridobi na obratih pa lažje pridobi hitrost, ampak to ne pomeni, da bolj gre? Res, da nimam izkušenj s temi športnimi filtri, ker se mi jih neumni zdi dajat gor, ampak nikol si ne znam razložt zakaj da fak avto ne gre bolš in ne pospešuje hitrej, ampak useen gre hitrej v obrate ipd. sej z obrati se pač konstantno povečuje tudi hitrost, pri določenih obratih, v določeni prestavi boš vedno mel isto hitrost, tko da če gre avto hitreje v obrate, gre tudi hitreje v hitrost.. ma ne vem, sj vem da kr neki filozofiram, sam nasprotuje eno drugmu..
lp
Black Jack je napisal/-a:eclipse_R je napisal/-a:Men nikoli ni blo jasno, kako lahko avto lažje pridobi na obratih pa lažje pridobi hitrost, ampak to ne pomeni, da bolj gre? Res, da nimam izkušenj s temi športnimi filtri, ker se mi jih neumni zdi dajat gor, ampak nikol si ne znam razložt zakaj da fak avto ne gre bolš in ne pospešuje hitrej, ampak useen gre hitrej v obrate ipd. sej z obrati se pač konstantno povečuje tudi hitrost, pri določenih obratih, v določeni prestavi boš vedno mel isto hitrost, tko da če gre avto hitreje v obrate, gre tudi hitreje v hitrost.. ma ne vem, sj vem da kr neki filozofiram, sam nasprotuje eno drugmu..
lp
Am..če se obratomer hitreje zavrti proti rdečem polju pol to pomeni da imam malenkost večjo moč
Black Jack je napisal/-a:Am..če se obratomer hitreje zavrti proti rdečem polju pol to pomeni da imam malenkost večjo moč
Symon je napisal/-a:
So pa v neki angleški reviji (katerega naslova ne bom napisal ker je 90% folka na forumu ne pozna, tistih 10% pa ne berejo in pišejo takšnih kozlarij v tej temi) prebal članek ko so stestirali konusni filter na WRX STIju.... Rezultati? MANJŠA MOČ!
Celo zanje je bil šok, čeprav res niso imeli čistopravega CAI bi se po neki logiki na turbo avtu moralo poznati, pa se preverjeno ni. Kaj se bo potem še pri zauharjih...
masteroftuning je napisal/-a:Kateri športni zračni filter izbrat za clio I 1.4 da nebi imel izbube zaradi toplega zraka
za odgovore se vnaprej zahvaljujem
Po forumu brska: cellist in 6 gostov