Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Menjava menjalnika.

Napisal/-a Fiat Tipo Ne avg 17, 2003 10:22 am

Podatki so prepisani iz knjige
tipo 1.6 1-45 2-78 3-112 4-150 5-170 km/h
tipo 1.4 1-43 2-74 3-113 4-160 5-161 km/h
prestavna razmerja
tipo 1.6 1-3,909 2-2,238 3-1,469 4-1,043 5-0,849 diferencial 3,937 zobniki 16/63
tipo 1.4 1-3,909 2-2,238 3-1,541 4-1,156 5-0,891 diferencial 3,765 zobniki 17/64

in me zanima če bi dal menjalnik 1.6 na mojga 1.4 kako bi blo drgač pri pospeških in končni hitrosti glede na to da bi dal menjalnik na bolj švoh avto 1.6 ima 76KM moj 1.4 pa 71 KM ker če pogledamo v original podatke sta 4in 5 prestava samo za 1km/h narazen ker zmanjka moči in tud po števcu po ravnini 160 navzdol pa največ 190 pri ene 5300 obratih kar je maximum kar sn stisnil iz njega drugač ima blokado pri 6500 obratih. Al se mi pol splača dat menjalnik od 1.6 gor glede na to da so prestavna razmerja med seboj bolj urejena po končnih hitrostih. Prosim nej mi en razloži kaj bi s tem pridobil in izgubil. ker jaz se v teh cifrah mal zgubim.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To avg 19, 2003 1:47 pm

Nisi napisal še kakšna kolesa imajo?

Večja ko je številka (razmerje) manjša je hitrost in boljši pospeški.

če bi zamenjal samo menjalnik brez diferenciala nebi v prvi in drugi nič spremenil, pri višjih prestavah bi pa izgubil malo prožnosti.

če bi zamenjal skupaj z diferencialom bi malenkostno pridobil na pospeških v 1 in 2 prestavi.

O končni je teško govorit ker ne vem pri kakšnih obratih in v kateri prestavi jo doseže. teoretična razlika je 0,4%
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo To avg 19, 2003 6:33 pm

zamenjal bi komplet vse z diferencialom sam ne vem a se mi splača dat od 1.6 gor al bi še slabše naredil. Edino za kar bi zamenjal je da bi mel avto malenkost boljše pospeške in končne hitrosti med seboj bolj usklajene ker kot sem že napisal gre 4 prestava max 160 in 5 161km/h ubistvu je tukaj vse samo na tem da 5-ta lavfa pod nižjimi obrati in zato manj pokuri čeprav tako gledano bi pol lohk 5 prestavo kar ven vrgal ker z njo itak ne pridobim ne na hitrosti in nikjer drugje razen pri porabi se pozna. Če bi pa dal od 1.6 pa mislem da sta 4 in 5 tolk narazen da je končna približno za 20km/h večja in je s tem 5 prestava vsaj uredu izkoriščena za hitrost medtem ko naj bi imel v 4 mal boljše pospeške. A prav razumem to al sn zabluzil da glava peče. Gume pa so na obeh iste npr 185/60/14 kot jih mam jaz gor.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr avg 20, 2003 7:11 am

Obrati motorja / (razmerje menjalnika x razmerje diferenciala) = hitrost vrtenja kolesa - potem pa glede na obseg kolesa lahko zračunaš hitrost avta pri določenih obratih motorja.

Če bi vgradil 1,6 menjalnik z diferencialom bi pridobil malenkostno boljše pospeške v 1 in 2 prestavi. Ampak po moje je razlika tako minimalna da razen če ne dobiš menjalnika skoraj zastonj in če nimaš koga ki bi ti to zelo poceni zamenjal da se ne splača.

Ali si že razmišljal o nakupu dveh dvojnih vpljinjačev in nove odmične gredi? Po moje lahko s tem pridobiš veliko več, pa čeprav je večji strošek.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov