Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
cashy
Novinec
 
Prispevkov: 313
Pridružen: Pe jan 07, 2005 8:38 am

tuning fiat una

Napisal/-a cashy Sr avg 30, 2006 6:47 pm

tole temo sem že enkrat odpiral, pa jo potem nisem več našel...če jo je uredništvo ukinilo, se opravičujem, ker jo odpiram še enkrat...če je potrebna ponovna ukinitev, bi prosil še za obrazložitev za v prihodnje pravilnejše ravnanje

torej zanimam se za tuning fiata uno. sedaj imam 1.0 s 33 kW, l. 97, videl sem pa turbinski motor s 86 kW, letnik 94, ki naj bi imel prevoženih 100 k km za 60k sit. Ali so taki motorji ful tvegani nakup, zgonjeni itd? Kakšni bi bili stroški vgradnje in seveda prilagoditev vozila z novimi primernimi bremzami, menjalnikom, znižanjem podvozja itd?

Sam se nič kaj dosti ne spoznam na vse to, zato hvala za razumevanje in preproste, jasne odgovore
ne praš me nič, ker nič ne vem
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI Sr avg 30, 2006 7:55 pm

Te cenej pride če kupiš kar unota turbača. Kratko in jedernato :P
 
piblo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Sr avg 24, 2005 7:22 am

Napisal/-a piblo Sr avg 30, 2006 8:00 pm

Ce se lotis tunat 1.0 unota ze s 60 ali 75 konjsko masino, te bo izdala karoserija, oz. podvozje, vse se ti bo zvijalo, pa se ustavljal se bos kot avtotreno.
Sem imel unota 60s dvojni frgazer, pa je bil prav dost za tisto skatlo, ce ne skor prevec(zavore).Sm menjal amortizerje, sele potem je bil bolj stabilen.

Se strinjam s predhodnikom.Turbaca, tezko bos pa dobil ohranjenga.

LP!
Dobro, da piha!Ni megle!
 
cashy
Novinec
 
Prispevkov: 313
Pridružen: Pe jan 07, 2005 8:38 am

Napisal/-a cashy Sr sep 13, 2006 2:07 pm

na bolhi sem odkril, da nekdo prodaja 60 KM motor za fiat una. Narejenih ima okrog 85k kilometrov, za ceno 10k sit...
je to realna cena?
mogoče kdo ve, kakšni so stroški vgradnje?
bi moral nujno izboljšat tudi podvozje, amortizerje, bremze, ali so serijski za 45 KM dovolj dobri?

hvala za odgovore
ne praš me nič, ker nič ne vem
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Sr sep 13, 2006 2:19 pm

cashy je napisal/-a:na bolhi sem odkril, da nekdo prodaja 60 KM motor za fiat una. Narejenih ima okrog 85k kilometrov, za ceno 10k sit...
je to realna cena?
mogoče kdo ve, kakšni so stroški vgradnje?
bi moral nujno izboljšat tudi podvozje, amortizerje, bremze, ali so serijski za 45 KM dovolj dobri?


-Cena je dokaj realna
-cena swapa je cca. 30-40.000sit
-podvozje: z temi amortizerji se boš zlo težko pelu naravnost (ga bo zlo zanašal)
-zavore: menjaj ploščice za kake mehkejše


L.P.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Sr sep 13, 2006 3:19 pm

za ta denar ki ga boš vložil v unota, si raje kup nek pošten avto, ki nima vsega neoriginal. moje mnenje
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Sr sep 13, 2006 4:41 pm

alexmazda je napisal/-a:za ta denar ki ga boš vložil v unota, si raje kup nek pošten avto, ki nima vsega neoriginal. moje mnenje


Moje mnenje manj je originala boljš je ;)
Vozi hitro in reskiraj
 
cashy
Novinec
 
Prispevkov: 313
Pridružen: Pe jan 07, 2005 8:38 am

Napisal/-a cashy Sr sep 13, 2006 4:41 pm

sem razmišljal tudi o tem, da bi raje prihranil denar za kak boljši avto...če bi kupoval drug avto, bi bil vsaj bravo 1.6 za okoli 500k...vendar toliko spet nimam, v unota pa bi max. vložil kakih 50-60k, kar je zamenjave motorjev in ostalih prilagoditev...v primeru, da bi bili stroški višji, vidim, da se mi res ne bi splačalo :roll:
45 konjev je res malo in ga tiščim skoraj vedno do konca... tako, da kuri tudi preko
7 l//100km, se pa sprašujem, če se mi ga splača nadgradit za tisto leto in pol, kar ga bom še imel, preden mi zgnije :P
ne praš me nič, ker nič ne vem
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr sep 13, 2006 5:01 pm

Tisti motor ki ma oglas na avtonetu, je v moji garazi za rezervo :D
Ocitno prodajalec ni odstrano oglasa.
Motorji itak zgonjeni, sej vidis da doben motor ne doziti v prvotni karoseriji 150k km ker use prej v totalko zlozijo avte :lol:
 
cashy
Novinec
 
Prispevkov: 313
Pridružen: Pe jan 07, 2005 8:38 am

Napisal/-a cashy Sr sep 13, 2006 5:14 pm

tist oglas sem na bolhi opazil...sej mogoče je od istega prodajalca :bonk
je pa res, da redkokater unotov motor zdrži prek 150k km...no, motor že, samo pleh ne :P
no, saj bomo vidli, kako in kaj...kaj bodo finance pokazale ;)
ne praš me nič, ker nič ne vem
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr sep 13, 2006 5:57 pm

unoti majo školjke vsi iste razen turbaša tko da če daš not 1.1 60KM motor ne bo nobene razlike glede voznih lastnosti ker motor je u bistvu isti sam 100ccm ma več pa 15KM bremze in podvozje je isto
 
tricot
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe mar 10, 2006 8:22 pm

Napisal/-a tricot Sr sep 13, 2006 6:45 pm

je pa res, da redkokater unotov motor zdrži prek 150k km...no, motor že, samo pleh ne
moj uno turbo ima trenutno 216000km na števcu pa dela brez problemov,mislim da tud 1.1 motor dela z lahkoto čez 150000 samo vzrževati je treba redno tko kot vsak avto.
 
cashy
Novinec
 
Prispevkov: 313
Pridružen: Pe jan 07, 2005 8:38 am

Napisal/-a cashy Sr sep 13, 2006 7:17 pm

tricot je napisal/-a:je pa res, da redkokater unotov motor zdrži prek 150k km...no, motor že, samo pleh ne
moj uno turbo ima trenutno 216000km na števcu pa dela brez problemov,mislim da tud 1.1 motor dela z lahkoto čez 150000 samo vzrževati je treba redno tko kot vsak avto.

našega prejšnjega smo imeli 12 let...bil je letnik 92, imel je ravno okrog 150k km, ko je zgnil...tale moj je letnik 97, pa že začenja gniti...težko bo zdržal več kot 2-3 leta...sproti ga bo treba lakirat... :?
samo res raje ne vlagam preveč vanj, in dam toliko več potem za kakega bravota ali bravo...

torej pravite, da je vse isto pri 60 konjskemu kot pri 45...
in da je zamenjava motorjev le okoli 40k sit?
to bi resno razmislil...samo ohranjen motor moram dobit...
na kaj je treba biti pozoren pri nakupu motorja? kako se vidi, da je res ohranjen?
ne praš me nič, ker nič ne vem
 
Uporabniški avatar
Drey #24
Uporabnik
 
Prispevkov: 1009
Pridružen: Pe maj 02, 2003 1:05 am
Kraj: Mars, The City Of Vipers

Napisal/-a Drey #24 Sr sep 13, 2006 8:34 pm

kje je monster
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr sep 13, 2006 9:12 pm

FIRE motorji sploh niso problematični največji problem je da preploza tesnilo glave kar pa tud ni nek strošek za popravilo drugač so pa praktično neuničljivi motorji pleh je pa poglavje zase čeprav italjanski precej manj gnijejo kot poljski so pa kritična vrata in pa koloteki
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr sep 13, 2006 9:31 pm

Drey #24 je napisal/-a:kje je monster


nema ga :lol:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov