Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
dkw
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne okt 09, 2005 11:33 am
Kraj: medvode

športna odmična gred

Napisal/-a dkw Če okt 19, 2006 2:31 pm

zanima me če kdo ve kje bi dobu športno odmično gred za renault megan 1.6 90KM 8)
DKW OZ. AUDI JE ZAKON !!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Re: športna odmična gred

Napisal/-a TUNING_BOY Če okt 19, 2006 2:33 pm

dkw je napisal/-a:zanima me če kdo ve kje bi dobu športno odmično gred za renault megan 1.6 90KM 8)


ka ne poznaš googla? pa e-bay? Sm pa vidu da si že 2 teme odpru! Lahko bi eno pa v njej opisal kaj vse potrebuješ pa k aj te zanima!
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Če okt 19, 2006 3:39 pm

Vem da Mad pozna enega v Trstu, ki jih dela... Poskusi njega kontaktirati!
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če okt 19, 2006 4:09 pm

Sierrator je napisal/-a:Vem da Mad pozna enega v Trstu, ki jih dela... Poskusi njega kontaktirati!
... Če hočeš tam do 300 eur stroška ... če ne poizkusi poklicati Senica Motorsport - Braneta Senico on je zastopnik za eno Italijansko podjetje ki izdeluje Odmične gredi že od leta 1934 - Colombo & Bariani imaš možnost dobit od Braneta tudi pomoč za ostalo, kar ti potem rabi spremenit - da dobiš pravi izkoristek bi moral povečati vbrizg in nastaviti elektroniko - on ti bo (B.Senica) , še bolj pa bi pridobil če bi dal znižati blok motorja, da povečaš kompresijsko razmerje na 11.9 : 1 in olajšaš in uravnotežiš vse vrteče mase - Ojnice, gred in vztrajnik ;) Telefon od B.Senica 041/768-470 ali ... http://www.senicamotorsport.com/index.asp ... na 1.6 motorju samo tako pridobiš tisto kar bi ti želel, ali turbino .
L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Pe okt 20, 2006 2:35 pm

znižati blok motorja zato da povečaš kompresijo? lažje je to narediti z glavo. še lažje pa je da daš enostavno tanjšo dihtungo za glavo vmes, kovinsko seveda :)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe okt 20, 2006 10:45 pm

ShineR je napisal/-a:znižati blok motorja zato da povečaš kompresijo? lažje je to narediti z glavo. še lažje pa je da daš enostavno tanjšo dihtungo za glavo vmes, kovinsko seveda :)
... Matej ti itak daš tri dihtunge :P :P :P ker se potepaš v nasprotni smeri dekomprimirati ... Niža se blok in se ukoplje ventile v bat zato, da ne obremeniš glave ... včasih so motorje dajali na 14.5 : 1 ... pol so ugotovili da je dejansko nekje za motor najboljše razmerje med 10.5 : 1 in 11.9 : 1 ... in pri toliko zmanjšanem kompresijskem prostoru ponekod tudi 0.7 mm bi bilo problem če bi moral kasneje še enkrat glavo zbrusiti po posegu, ker jo preveč stanjšaš in ti tudi kakšenkrat predstavljajo problem sedeži ventilov zaradi oblike in pozicije ... blok nižat je mogoče bolj zamudno vsekakor pa bolj sigurno in trajno ... spomni se Tomosovih APN - ov, ki so se jim glave zvijale kot papir, ko si jih pobral parkrat ... zato so bile pripravne glave od črpalk in glave od Kopačic ker so bile debelejše ;) ali še lažje si pobral cilinder na vrhu in dal pod njega par tesnil, da si povlekel pretočne kanale naprej ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway So okt 21, 2006 1:13 pm

Sm zmeri mislu da se dodoločene stopnje splača brusit glavo vse kar je pa več se pa itak najbol splača naredit bate na mero...
Drugač bloke brusijo ponavadi pri Alfah in pri motorjih z glavami slabše kvalitete to je res...
:roll:
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE So okt 21, 2006 7:57 pm

Mogoce lahko kdo svetuje kako je z montazo odmicnih gredi od P206 RC v motor od P206 S16, sem ze spraseval konkretnega odgovora nisem dobil. Hvala za odgovore
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So okt 21, 2006 10:33 pm

PRODRIVE je napisal/-a:Mogoce lahko kdo svetuje kako je z montazo odmicnih gredi od P206 RC v motor od P206 S16, sem ze spraseval konkretnega odgovora nisem dobil. Hvala za odgovore
... Brane Senica v Beričevem ... če ti že lahko kdo pomaga, ;) naj bo on ... http://www.senicamotorsport.com/index.asp ... ima podatek o odpiranju ventilov ki te lahko j**e in ima odmične bolj poceni kot tisti dve ki jih kupuješ z boljšimi rezultati (performansami) ... če ne pa vem da ti bo povedal za razlike ... po moje so minimalne ... L.p. Mad
Zadnjič spremenil Mad, dne So okt 21, 2006 10:46 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So okt 21, 2006 10:40 pm

hemingway je napisal/-a:Sm zmeri mislu da se dodoločene stopnje splača brusit glavo vse kar je pa več se pa itak najbol splača naredit bate na mero...
Drugač bloke brusijo ponavadi pri Alfah in pri motorjih z glavami slabše kvalitete to je res...
:roll:
... Ernest ne dobiš za vsak avto ojnic, ali ne dobiš batov ... zato raje delaš blok. Fiat program ima za kompresijske predelave že izdelane kite - sam sem imel nekaj od tega, vsi Tunerji se pač ne odločajo za veliko serijsko proizvodnjo ... sicer Wiseco ima možnost izdelave bata po tvoji specifikaciji samo ne vem koliko se ti to finančno splača - Peugeot ima kar dva motorja, ki se lovijo po dimenziji z tistimi od Honde (Wiseco) tako da imaš včasih lahko srečo samo ni pa vedno tako lahko ;) ;) ;) L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Ne okt 22, 2006 10:51 am

Za P206 S16 samo Senica,kaj pa Urbančič,če kdo pozna to vrste prdelavo naj mi prosim malo razloži.
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne okt 22, 2006 11:29 am

PRODRIVE je napisal/-a:Za P206 S16 samo Senica,kaj pa Urbančič,če kdo pozna to vrste prdelavo naj mi prosim malo razloži.
... Senica Brane je delal z tem in Janez Urbančič v Tomačevem tudi samo Brane S. je zastopnik za gredi Colombo & Bariani za Slovenijo zraven tega ti lahko naredi tudi elektroniko (chip) ker je zelo dober na tem področju in še konje lahko izmeriš hkrati pri njem ... Urbančič Motorsport je tudi izbira nanj sploh nisem pomislil a vseeno bi šel osebno k Branetu ... Urbančič pa je za bolj korenite posege v motor ... in denarnico ;) Po moje bi na tvojem motorju največ pridobil z induction sistemom z ločenimi loputami kot ga dela Jenvey Dinamics ali TWM Induction - sistemi, ki ti omogočajo da pride zrak mešan z bencinom čimbolj hitro z najmanj možnimi izgubami in čimvečjo turbolenco po najkrajši možni poti v cilinder in z tem močno povečamo izkoristek in pridobimo moč motorja ... mislim, da Senica na tem področju ima kar precej znanja ... L.p. Mad
Priponke
twm.jpg
...Induction Sistem od TWM-ja...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Ne okt 22, 2006 12:30 pm

ITBji so kr zakon zadevca pri NA tuningu ja.. samo definitivno ne pridejo kej preveč do izraza če je to edina menjana stvar :D
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Ne okt 22, 2006 4:27 pm

za tvoj motor dobiš odmične na spodnjih linkih:

http://www.catcams.be/ in http://www.dbilas.de/index.htm
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Po okt 23, 2006 8:17 pm

Hvala Mad za info.
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po okt 23, 2006 9:26 pm

Mad je napisal/-a:
PRODRIVE je napisal/-a:Za P206 S16 samo Senica,kaj pa Urbančič,če kdo pozna to vrste prdelavo naj mi prosim malo razloži.
... Senica Brane je delal z tem in Janez Urbančič v Tomačevem tudi samo Brane S. je zastopnik za gredi Colombo & Bariani za Slovenijo zraven tega ti lahko naredi tudi elektroniko (chip) ker je zelo dober na tem področju in še konje lahko izmeriš hkrati pri njem ... Urbančič Motorsport je tudi izbira nanj sploh nisem pomislil a vseeno bi šel osebno k Branetu ... Urbančič pa je za bolj korenite posege v motor ... in denarnico ;) Po moje bi na tvojem motorju največ pridobil z induction sistemom z ločenimi loputami kot ga dela Jenvey Dinamics ali TWM Induction - sistemi, ki ti omogočajo da pride zrak mešan z bencinom čimbolj hitro z najmanj možnimi izgubami in čimvečjo turbolenco po najkrajši možni poti v cilinder in z tem močno povečamo izkoristek in pridobimo moč motorja ... mislim, da Senica na tem področju ima kar precej znanja ... L.p. Mad


dej povej se malo cen teh zadev da padem dol iz stola...hehe :)
samo neki mi ni jasno...to ki das gor na sesalni del glave...kje ima kake lopute al kej podobnega...pa kak filter...kaj to pride kr tko?? in kaj gor so injektorji in to je to? in kam das pol tisto, ki ti meri pretok zraka pa vse te zadeve ki so zdaj med filtom in sesalnim kolektorjem??
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To okt 24, 2006 5:55 pm

Dariooo je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
PRODRIVE je napisal/-a:Za P206 S16 samo Senica,kaj pa Urbančič,če kdo pozna to vrste prdelavo naj mi prosim malo razloži.
... Senica Brane je delal z tem in Janez Urbančič v Tomačevem tudi samo Brane S. je zastopnik za gredi Colombo & Bariani za Slovenijo zraven tega ti lahko naredi tudi elektroniko (chip) ker je zelo dober na tem področju in še konje lahko izmeriš hkrati pri njem ... Urbančič Motorsport je tudi izbira nanj sploh nisem pomislil a vseeno bi šel osebno k Branetu ... Urbančič pa je za bolj korenite posege v motor ... in denarnico ;) Po moje bi na tvojem motorju največ pridobil z induction sistemom z ločenimi loputami kot ga dela Jenvey Dinamics ali TWM Induction - sistemi, ki ti omogočajo da pride zrak mešan z bencinom čimbolj hitro z najmanj možnimi izgubami in čimvečjo turbolenco po najkrajši možni poti v cilinder in z tem močno povečamo izkoristek in pridobimo moč motorja ... mislim, da Senica na tem področju ima kar precej znanja ... L.p. Mad


dej povej se malo cen teh zadev da padem dol iz stola...hehe :)
samo neki mi ni jasno...to ki das gor na sesalni del glave...kje ima kake lopute al kej podobnega...pa kak filter...kaj to pride kr tko?? in kaj gor so injektorji in to je to? in kam das pol tisto, ki ti meri pretok zraka pa vse te zadeve ki so zdaj med filtom in sesalnim kolektorjem??
LP
... vse kar si imel do sedaj gor odrežeš proč - to ima svojo elektroniko svojo Lambdo in ti lahko pol nastaviš po svojih parametrih vse od A do Ž ... je pa okrog 2500 eur najcenejši sistem, ki ti ga ponuja recimo Fly Motors v Trstu ... Lahko ga montiraš na bilokateri avtomobil tudi če ni bil v osnovi injection ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: nejc1 in 13 gostov