Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
tuning1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Ne okt 17, 2004 4:32 pm

POLIRANJE SESALNEGA IN IZPUŠNEGA KOLEKTORJA

Napisal/-a tuning1 Ne dec 03, 2006 12:49 am

Zanima me če se splača spolirat oba kolektorja. Sem gledal malo po forumih in nisem zasledil nič konkretnega glede tega. Ali si lahko sam spoliram kolektorja in kako, in če ne morem sam, kakšna je cena tega ter kdo to dela? Koliko se pa pridobi na pospeških(moči) s tem posegom?? Imam pa R19 16V.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Re: POLIRANJE SESALNEGA IN IZPUŠNEGA KOLEKTORJA

Napisal/-a Mad Ne dec 03, 2006 2:20 pm

tuning1 je napisal/-a:Zanima me če se splača spolirat oba kolektorja. Sem gledal malo po forumih in nisem zasledil nič konkretnega glede tega. Ali si lahko sam spoliram kolektorja in kako, in če ne morem sam, kakšna je cena tega ter kdo to dela? Koliko se pa pridobi na pospeških(moči) s tem posegom?? Imam pa R19 16V.
...spolirat kolektor izpuha ne bo škodilo tistega sesalnega pa raje povečat ... še bolj bi pridobil če bi preoblikoval povečal in spoliral kanale po glavi sesalne se poveča in pol spulira in na koncu da speskat da spet postanejo grobi ... pri izpušnih pa preoblikuješ malenkost okrog sedeža ventila - pobereš rob še malo pobereš sedež in pod sedežem poglobiš kanal da dobi bolj pravokoten izstop (ga usmerjaš bolj pravilno v koleno cevi da ima čim manj odpora na poti ven) povečaš in puliraš do sijaja in izpušni kolektor tudi ... z glavo dobiš če se ti posreči nekje 6 % tega kar imaš - cca 8 km na tvojem pri delu na kanalih moraš upoštevati to, da se po posegu v kanalih plin ne ustavlja ker z tem lahko pobereš moč motorju - kanal mora biti enak od začetka do konca in enak ostalim štirim spelje se ga čimbolj pravilno - vedno enak presek skozi celega in zaokrožitev v cilinder mora biti čimbolj pravilna da zadrži obliko cevi ... tako plin pospešiš sesalni del se lahko širi precej pri izpušnemu ni take potrebe ker plin ima pri izstopu svoj pritisk in hitrost - ( če večaš presek hitrost plina pada )... če ga nadaljuješ v izpušni kolektor iz inoxa ti še dodatno pomaga praznit cilinder ker inox zadrži temperaturo in sesa plin (kot dimnik) včasih so jih dodatno povijali v azbest, da so zadržali še več temp. pravilna izbira odmične ti potem dodatno poveča rezultat lahko daš tudi ventile z širšim presekom in moč da tudi povečanje kompresije ... To zna delat kar nekaj ljudi samo ker je delo zamudno in zahtevno se ga na daleč izogibajo in kasirajo najbolje je da delaš vse sam z pomočjo kakega dobrega mehanika ... on ti bo razstavil in sestavil vse skupaj ... pol najbolje, da si najdeš eno uničeno glavo kakor je tvoja in ti jo prerežeš pa pol vidiš kako tečejo kanali in greš točno lahko v globino brez strahu da bi prišel na olje ali vodo pri tem ... Profesionalno predelane glave zaradi boljšega pretoka kanale običajno prestavijo - prevarijo jih in peljejo kjer je manj odpora ... Pa še če kje prideš skozi se da vse prevariti tako da ... no problem L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 4vale6 in 26 gostov