

TechnoBoY je napisal/-a:ma dej bedarija...bolje je una posodica...najprej v posodo.. in ioz nje v masino nazaj...
tole samo smradi in maže...
stane pa 5k sit od FKja
zoranwagen je napisal/-a:No tak sem na Clio-ti nardil
Mike_E_ je napisal/-a:Eno verjetno fuuul butasto vrpašanje, sam j***ga.. nobenmu ni use jasno... Kwa za vraga sploh je tole?ops:
zoranwagen je napisal/-a:Mike_E_ je napisal/-a:Eno verjetno fuuul butasto vrpašanje, sam j***ga.. nobenmu ni use jasno... Kwa za vraga sploh je tole?ops:
Običajno maš na zračnem filtru (ali bolje rečeno cevi ki pelje od filtra v motor) eno majnšo cevko, ki je prav tako priklopjena na motor.
bravura je napisal/-a:Ko se olje segreva, in pretaka po motorju nastajajo t.i. oljne pare, ki so ponavadi speljane nazaj v izgorevalni trakt motorja zato da ne onesnažujejo okolja in ne mažejo motorja. slaba stran tega je , da so te pare tople, kar teoretično pomeni, da zamnjšujejo gostoto zraka, ki prihaja v motor => manjše zmogljivosti, to je teorija...
Mike_E_ je napisal/-a:bravura je napisal/-a:Ko se olje segreva, in pretaka po motorju nastajajo t.i. oljne pare, ki so ponavadi speljane nazaj v izgorevalni trakt motorja zato da ne onesnažujejo okolja in ne mažejo motorja. slaba stran tega je , da so te pare tople, kar teoretično pomeni, da zamnjšujejo gostoto zraka, ki prihaja v motor => manjše zmogljivosti, to je teorija...
No končno zastopim o čem govorimo![]()
Kje se to kupi in za kolk denarja? In kolko se dejansko pozna?
Pa še to.. v mojem primeru gre cevka direktno iz pokrova na vplinjač.. če jo snamem in namestim na pokrov filter bo na vplinjaču ostala prazna luknja, skozi katero bo šel zrak (in s tem tudi umazanija, kar pa ni ok..) jo lahko zamašim? Kako?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov