Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

hidravlicna rocna

Napisal/-a Dariooo Po dec 18, 2006 12:02 am

no zanima me kko to deluje...
v osnovi vem kako deluje...pac das cilindercek, na njega das vzvod, ki ga ti pol potegnes (da ti pritisne vn batke na celjusti), ki gre do zadnjih celjusti cevka z zavornim oljem.do tu je vse v redu a ne?
pol me neki zanima pac....celjusti imajo en vhod za zavorno cevko, ki je namenjen pac nozni zavor.Ce pa pride sem not cevka od rocne, kam dam pol tisto od nozne?a nozna pol deluje samo na sprednja kolesa, ker sem zaprl izhod olja na zadnja kolesa al se naredi da se obe cevki zdrzi, s tem da rocna zavora ne ustvari pritiska na prednjih kolesih s kakih enosmernim ventilom na cevke iz nozne zavore do zadnje celujsti?
uhh...upam da nisem zakompliciral zadeve in da ste zastopli kej... ;)
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po dec 18, 2006 12:53 am

Nismo. Odvozlaj, prosim.
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po dec 18, 2006 11:07 am

par stvari o hidravlični ročni...

http://www.slo-drift.com/portal/viewtop ... 82&start=0
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Po dec 18, 2006 12:33 pm

uporabi iskanje...

KLIK

KLIK drugic
 
Uporabniški avatar
krucymucy
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Sr mar 30, 2005 10:06 pm

Napisal/-a krucymucy Po dec 18, 2006 12:37 pm

s protipovratnim (enosmernim) ventilom ne bos naredil nic. ker ko pritisnes nozno zavoro, gre olje proti zavornemu cilindru, ob popuscanju pa nazaj. ce bi imel ventil bi zadnja zavora ostala pritisnjena.

izvedljivo bi bilo z dvemi batki zadaj. pomoznega od rocne recimo kar v notranjosti glavnega.
Always looking for another
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov