Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To dec 12, 2006 11:52 am

Ne, ne, jst sm mislu uno mini špičko, ko se kazauc ustavi, da ne gre naprej :lol:
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To dec 12, 2006 11:58 am

Ja @Cash, saj sem te razumel :D
Glej glede mašine 1.8 16V poglej tale oglas in se pozanimaj ;)
http://www.avto.net/2004/oprema/oglas.asp?id=1157885
BMW E46
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man To dec 12, 2006 1:21 pm

kolega ma za prodat 3.0 v6 mašino od espace-a, čist čist čist novo 0 km na paleti zapakirano original...

sam če boš pa spravu notr pa dvomim :lol: :lol:

2 nasveta :

- naslednjič ko odpiraš tako debato se zbudi, umij zobe in še enkrat premisli
- če še vedno hočeš to nardit neki hudo ni uredu s tabo in bi šel na pregled k zdravniku
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
Tomo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4744
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:13 pm

Napisal/-a Tomo To dec 12, 2006 1:32 pm

croma pa red_devil ka mata vidva ej...

red_devil moje mnenje tak veš :P

honda's are bad 4 u!
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man To dec 12, 2006 1:33 pm

sej se poznamo ;)

sam kozle pa res ni treba strelat...ker za popoln swap je shiner napisu kaj rabiš pod tem pogojem da sploh spraviš motor in menjalnik notr ;)
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
Tomo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4744
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:13 pm

Napisal/-a Tomo To dec 12, 2006 1:42 pm

V glavnem smo že dostikrat ugotovili, da se dejasnko skoraj ne splača nekaj močnega tišat v 1.4 (primer) Sttošek je ogromn :?
 
GSIpower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:24 pm

Napisal/-a GSIpower Če dec 21, 2006 8:52 am

glih kontra..števec prezeneš naprej..torej kazalec bi šo pod 0 sam je sipka tok da bi blo oki...endar ko bi vzgal bi kazal 3k obrtov na standgasu. 8)
OPEL je AVTO
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Če dec 21, 2006 9:41 am

Jaz k sm daju močnejši motor not sm iz pokrova ventilov dol spilu napis 16 valve in pol noben ni vedu da ma avto namesto 66kw 111kw :lol: ;) edin problem je biu k je pol mal več pil :lol:
....
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Če dec 21, 2006 3:44 pm

monster_d je napisal/-a:R5 turbo definitivno najboljsa rešitev
Lahek motor, lepo se ga da navijat, pa se manj bo sporzl kot 2.0motor.
Edino mal tezje bo enega najt, pa generalka ti ne uide.

Jst se nebi strinjal. 1.4 turbo mašini ni tako lahko, ker je iz litega železa (nekaj takšnega). Pa tudi poraba ni kaj manjša pd 2.0 motorja (predvsem zaradi fergazerja). Moja izbira bi bila 2.0 16V (F7R) iz Willamsa... ...drugo vprašanje pa je, kje boš dobil ta motor.

leoCar je napisal/-a:Največji problem pa še je tu obratomer, ker vti mašinca bi bila pol skos na rdečem polju in bi skos v iglo rukala renojevega obratomera :D :EE :har

to sploh ni problem.. ..serijski VTI se ne vrti do 8k RPM, obratomer od Cliota 1.8 16V pa je točno do 8K :lol:

Najboljša varjanta pa je, dakupiš Cliota 1.8 16V in tega prodaš....
 
roki125
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: To dec 05, 2006 12:39 am

Napisal/-a roki125 Če dec 21, 2006 4:21 pm

seriski vti se vrti do 8200 če se ne motm... ;)
 
p|X|
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Ne maj 15, 2005 4:31 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a p|X| Če dec 21, 2006 8:06 pm

red_devil kam boš te devo horse :P ?
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Pe dec 22, 2006 8:20 pm

roki125 je napisal/-a:seriski vti se vrti do 8200 če se ne motm... ;)


a ne celo do 8400 al neki tazga? no v vsakem primeru velik... in več kot cliotu :P
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc So dec 23, 2006 1:21 am

ShineR je napisal/-a:cliiotu :P


a si kej hotu povedat iz tem?
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
gagi´d hype
Novinec
 
Prispevkov: 406
Pridružen: Če apr 13, 2006 8:06 pm
Kraj: Od Sevnce čez Ljubljano v Šalovce :D

Napisal/-a gagi´d hype So dec 23, 2006 1:37 am

Ka pa raketni pogon u a4 bi šlo?? Al raj odprem novo temo da se nebi tu menl kaj vse je treba predelat... :lol: :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo So dec 23, 2006 8:36 am

gagi´d hype je napisal/-a:Ka pa raketni pogon u a4 bi šlo?? Al raj odprem novo temo da se nebi tu menl kaj vse je treba predelat... :lol: :lol:

za raketni pogon bi blo treba zadi lukno narest čez prtlažnik pa zice podret ;) pa še kakšne malenkosti se najdejo :lol: drugač pa poklič u VSE d.o.o. sm lih zadnč sprašvov in so mel še 2 na zalogi, pa pohit ker je to letošnji prednovoletni hit > met avto na raketni pogon :lol:
....
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR So dec 23, 2006 2:17 pm

Spidojc je napisal/-a:
ShineR je napisal/-a:cliiotu :P


a si kej hotu povedat iz tem?


mhm :wink:
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov