Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne dec 24, 2006 1:16 am

GENESIS je napisal/-a:Če odkirto povem, mi najbolj diši 1.8 16V od R19, ma kdo kakšne izkušnje s to mašino v petki??? Sm meu turbaka vse lepo in prov, sam mi gre na živce, k je treba skos na mestu ohlajat, vzdrževanje je drago pa tud za tak avto se morš ornk spoznat, ker skos neki zajebava..
... ohlajaš ga ko si ga pred tem pržu če se ti ne da si montiraš pač Turbo timer in ti ga hladi dokler temperatura na turbini ne pade brez ključa ko si ti že doma sicer pa če ga ti voziš zadnjih par km na manjših obratih se sam ohladi ... Ko narediš enkrat generalko na tem motorju kar nekaj časa ne bi smel imeti problemov če ga voziš z občutkom motor pa kakršenkoli boš dobil je dobro ko ga imaš enkrat zunaj odpret pretesnit menjat ležaje in ga nastavit menjat tipala z novimi menjat oljno pumpo cevi sklopko ... ker te takoalitako pride dražje čez nekaj časa ker boš imel dvojno delo pa še ne boš bil siguren vanj . Ti avti so dragi in če ga želiš imeti moraš pač biti pripravljen na stroške sicer to ni avto zate, ker če boš šparal na delih ga tudi vozil ne boš dolgo ... tistega AX-a GT ki si imel bi si moral porihtat ker je primerljiv z petko po vsem razen po porabi in vzdrževanju - nimaš cenejše rakete od ax-a pa tudi ni zahteven in da se ga spravit z konji precej gor za minimalni vložek ... Vsi taki športni stari avti ki so bili narejeni predvsem za zlorabljanje te bodo kar nekaj stali ker jih nihče ne prodaja ko so ok pa tudi že imajo poln prtljažnik zgodovine - oziroma so iztrošeni skoraj do konca ... Posvetuj se z Matijo Gtt ti bo on povedal koliko kaj stane ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
SEAT motorsport
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:12 pm

Napisal/-a SEAT motorsport Ne dec 24, 2006 9:01 am

samo bolj močna mašinca potegne,ampak kaj pa materjal,mislim vse se bo zvijal,pa zavore,varnost k jo že tko ni...
www.a-jereb.si JEREB RACING!!!
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Ne dec 24, 2006 10:29 am

16v pa turbo motor sta zelo blizu po navoru je pa res da je cenej za vzdrževati
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Ne dec 24, 2006 10:37 am

pokni not 1.8 16v pa se vozi brezskrbno naokoli.
bremze so že serijsko dobre, varnost pa...kdo karkol rabi dokler si še na cesti :P
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Ne dec 24, 2006 11:12 am

V6 motor ne paše v 5ko, ker je pod haubo premalo prostora - še 1.8 16V gre komaj notri :lol: Na enem UK forumu en tip vgrajuje V6 motor (mimogrede, to je isti motor, ki jih Peugeot uporablja) v R19 in še tam je problem s prostorom...

V 5ko dej al 1.7T al pa 1.8 16V.

http://www.retro-renault.com/forums/general/25-16v-converted-renault-5-gtx-davids-project-car.html
http://www.retro-renault.com/forums/general/24-16v-converted-renault-5-how-build-one.html
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Ne dec 24, 2006 11:22 am

sebaveh je napisal/-a:
AXioN je napisal/-a:3.0 v navadno petko? Mislim da imajo renaulti V-6 motor ce se ne motim


Je celoten od Renaulta? Ker vem da so bili tudi motorji "PRV-6", 6 cilindrski V, zgrajen iz delov od Peugeota, Renaulta in Volvota.

Nisem mislu od koga je motor, ali kdo ima prste vmes, mislil sem pozicijo oz naklon cilindrov;)
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Ne dec 24, 2006 11:22 am

tako kolega sm vpraso motor in vse ostalo kar rabis proda,avto je sel pa v dele zato ker je rabo za svojo 19ko 16v cabrio menjalnik.in darovalc je bla navadna 16 ventilarca,ceprav je mislo motor sparat za rezervo ga proda
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Ne dec 24, 2006 12:10 pm

Vzem 1.8 16v od R19, ker ima levi nosilec (če pogledaš proti motorju), tako narejen, da samo odstraniš servo pumpo in malce predelaš tam, pa zadeva paše v R5. Clio 1.8 16v ima drugačen nosilec in se bi bolj zajebaval oz bi moral vse zamenjati da bi imel tko kot R19.

3.0 V6 bi šel edin zadaj mogoče notr.
 
GENESIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Če apr 27, 2006 6:28 pm

Napisal/-a GENESIS To dec 26, 2006 8:09 pm

Hehe 3.0 V6, to bi blo fenomen, drugač pa ni tok izi za predelat če daš 1.8 16V mašino notr, je kr dost zajebancije, zdle se menm kok me bo stalo, pa bomo vidl kako naprej, kaj bi pa vi osebno rajš mel :twisted: :twisted:
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To dec 26, 2006 8:34 pm

probaj dat not od R21 turbo....se mi zdi da je 2.0T in je kr hud motor...je pa za videt ce bi pasal gor menjalnik od R5GTT, ker 21-ka ima vzdolzno obrnjen motor....ce pase menjalnik si zmagal....zanosilce edino bi treba videt kko in kaj ;)
LP
Slika
 
GENESIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Če apr 27, 2006 6:28 pm

Napisal/-a GENESIS To dec 26, 2006 9:13 pm

http://www.youtube.com/watch?v=rDjr4WhkJuc
En zlo zanimiu posnetek, kako se sploh pride do takega efekta
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch To dec 26, 2006 10:22 pm

Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr dec 27, 2006 12:56 am

V petko se da lepo 1.4 turbo motor, pa predela se jo na N grupo s parimi predelavcami, ki jih tut na tehničnem ne bodo opazili, pa imaš kar nekaj čez 150KM pa okol 200NM navora, kar je za 960kg težak avto več kot dovolj za norenje po pistah, po cestah pa po pameti in varno.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Sr dec 27, 2006 1:22 am

nebivedu je napisal/-a:V petko se da lepo 1.4 turbo motor, pa predela se jo na N grupo s parimi predelavcami, ki jih tut na tehničnem ne bodo opazili, pa imaš kar nekaj čez 150KM pa okol 200NM navora, kar je za 960kg težak avto več kot dovolj za norenje po pistah, po cestah pa po pameti in varno.


couldnt say it better
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov