
Nyno je napisal/-a:Zanima me. če kdo ve kje dobiti oziroma kako narediti y-pipe izpuh kot so ga včasih imeli na pontiac gto-ah. Mislim to da normaln izpuh ko pa stisneš na gump ti pa loputa odpre pred katalizatorjo drugo cev (drugi del y-pipa) in zapre originalen izpuh tako da je avto močnejši in glasnejši? Če ve kdo kje to dobiti/kupiti ali pa ima kakšne načrte kako narediti in kakšne materialne uporabiti ker so tam visoke temperature in kako preklapljati med tem, če lahko prosim pove LP
Nyno je napisal/-a:Zanima me. če kdo ve kje dobiti oziroma kako narediti y-pipe izpuh kot so ga včasih imeli na pontiac gto-ah. Mislim to da normaln izpuh ko pa stisneš na gump ti pa loputa odpre pred katalizatorjo drugo cev (drugi del y-pipa) in zapre originalen izpuh tako da je avto močnejši in glasnejši? Če ve kdo kje to dobiti/kupiti ali pa ima kakšne načrte kako narediti in kakšne materialne uporabiti ker so tam visoke temperature in kako preklapljati med tem, če lahko prosim pove LP
... katalizator bi bil za avto najboljši na koncu izpuha namesto zadnjega lonca - seveda bi moral pred tehničnim terat pol ure z avtom, da bi bil toliko vroč, da bi prav delal ... lahko daš kovinskega športnega pri nas to menjajo na servisih katalizatorjev, kadar je skurjen ker ga pač rabiš . Te lopute na navadnih atmosfercih ne bi prišle v poštev razen če želiš povečanje - hrupa ... ker vsak izpuh mora dajati tak kontrapritisk v cilinder, da ti ne zbeži pol bencina v izpuh v času, ko se bat že premika proti gornji mrtvi točki in je sesalni in izpušni ventil še malo odprt ... Turbinarjem to dela turbina ona potiska oziroma zadržuje pline v cilindru . naprej pa - bolj je prosto lepše grabi, ker je manj odporov ... L.p. MadItalian Stallion je napisal/-a:A ma kdo kakšno idejo kam to stvarco vstavit? Pred kat-a? Kam za boljši zvok, kam za boljši performance?
Mad je napisal/-a:... katalizator bi bil za avto najboljši na koncu izpuha namesto zadnjega lonca - seveda bi moral pred tehničnim terat pol ure z avtom, da bi bil toliko vroč, da bi prav delal ... lahko daš kovinskega športnega pri nas to menjajo na servisih katalizatorjev, kadar je skurjen ker ga pač rabiš . Te lopute na navadnih atmosfercih ne bi prišle v poštev razen če želiš povečanje - hrupa ... ker vsak izpuh mora dajati tak kontrapritisk v cilinder, da ti ne zbeži pol bencina v izpuh v času, ko se bat že premika proti gornji mrtvi točki in je sesalni in izpušni ventil še malo odprt ... Turbinarjem to dela turbina ona potiska oziroma zadržuje pline v cilindru . naprej pa - bolj je prosto lepše grabi, ker je manj odporov ... L.p. MadItalian Stallion je napisal/-a:A ma kdo kakšno idejo kam to stvarco vstavit? Pred kat-a? Kam za boljši zvok, kam za boljši performance?
Po forumu brska: 4vale6 in 25 gostov