Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Clio-menjava motorja

Napisal/-a Perica To jan 02, 2007 5:23 pm

Zivjo!
No, nekje dalec zadaj v glavi se mi podi zamisel, da bi mogoce zamenjal motor v mojem Clio-tu (letnik 1999, 1.4 motor s 75 konji), ker mi je postal nekoliko "prelen". Sedaj pa me zanima kateri motorji pasejo v ta model Clio-ta "srauf na srauf" .... oziroma tako da bi bilo res cim manj dela?

Nekako se mi zdi da bi morali notr pasat Renaultovi 1.4 16V, 1.6 16V ... motorji ??? Samo ne vem ce pasejo "srauf na srauf"??? Katerega priporocate glede na vzdrzljivost? GLAVNI KRITERIJ PA JE CIM BOLJSA VZDRZLJIVOST motorja (tako da bi verjetno bili najboljsi motorji do letnika 2000 ali pa se malo starejsi... ce se seveda omejimo le na Renault motorje)

Sem pa na E-Bay nasel tudi 2.0 16V motor od Lagune letnik 98 (140 konjev), pa me zanima ce bi tudi to spravil v moj avto?

No, to me samo tako malo zanima, ker bi se mogoce res lotil cesa takega ...

HVALA in LP

Peter
 
Uporabniški avatar
damjan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1630
Pridružen: So okt 19, 2002 10:46 am
Kraj: črnomelj

Napisal/-a damjan To jan 02, 2007 5:36 pm

menjat iz 1.4 na 1.6 je totalen nesmisel....pridobil boš mogoče 20 konjev in to je to....
šrauf na šrauf ti nemorem zdj z glave povedat kter bi pasau sam z rahlimi dodelavami in podobno mislim da bi večina pasala not....

nikar pa ne misli da če zamenjaš motor da je to to....
zravn to potegne še vso elektriko,menjalnik,zavore in ob močnejši mašini tud posledično kakšno zvijanje avta in podobno.vglavnem ojačitve..

za moje pojme se ne splača.raje naber denar pa kupi že v osnovi nekaj močnejšega kar bo zadostovalo tvojim potrebam
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Perica To jan 02, 2007 5:39 pm

Sej ce bi menjov, bi menjov z vsaj 1.6 16V masino (110 konjev)! to se prav da bi pridobil 35 konjev, kar pa se ne slisi tok slabo :D
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN To jan 02, 2007 5:43 pm

kot je reku damjan, vse potegne za sabo, veliki stroški, pa tudi vzdrževanje je potem dražje, ker nikjer ne piše, da bo to vse ok delovalo.

raje ene 500 tisoč na stran pa kupi 99 letnik 1.6 16v kot pa, da jih tu zagoniš rečmo 400 tisoč.
 
Uporabniški avatar
damjan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1630
Pridružen: So okt 19, 2002 10:46 am
Kraj: črnomelj

Napisal/-a damjan To jan 02, 2007 5:45 pm

lej sorry sam nebi nč profitiral s tem.vsaj za moje pojme ne...
premalo je tole da bi si tolk stoškov delau....

če bi dajal not 169 konjsko mašino od prvega RS-a bi še nekak razumel.tako pa....
žal ne
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Perica To jan 02, 2007 5:50 pm

ja sej mene tud to najbolj skrbi, da po menjavi zadeva nebi delovala tako kot je treba :?
No, sej verjetno res ne bo nic iz tega .... nekako se mi tud skoda zdi avtomobila ...! Po drugi strani pa me precej vlece v to smer, ker mi je res avto postal prepocasen (se posebej poleti na 16 col feltnah :D )
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To jan 02, 2007 6:49 pm

Če ti je prepočasen, kupi Clia RS :D
Slika
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN To jan 02, 2007 8:10 pm

imam jaz iste težave kot ti, da mi avto postaja prepočasen, da bi menjal motor se mi zdi škoda avta zato sem začel raje varčevati za novi model RS + turbo.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: mevden in 20 gostov