Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Primerjava kolektorjev

Napisal/-a CupraR Po sep 01, 2003 7:35 pm

Evo tle mate fotko-sicer je bl slaba(bo treba ze enka digitalca ubost) kjer lahko vidte kako zgleda orginal kolektor in kako zgleda športni 4-2-1.

Slika


Se ena fotka performance kolektorja :lol: :
Slika
 
Johnny
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: To maj 28, 2002 9:20 am

Napisal/-a Johnny Po sep 01, 2003 7:45 pm

A to si na svoj stroj zmontiral
Rezultati :?:
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po sep 01, 2003 8:16 pm

Bo treba it se zmert na valarje da bom dobil tocne podtake. Po obcutku bi mogu zdej z predelanim izpusnim sistemom dobi cca 10 PS. Avto dost leps dela in se hitrej zavrti. Bom mogu pa se glavno cev zamenat-je premajhn fi :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush Po sep 01, 2003 8:46 pm

Nice!!! :D

Tud jaz mam željo si kej tazga omislit. Ko bo $ seveda.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po sep 01, 2003 9:00 pm

A ti mas na Saxoju se stock izpusni sitem. Matr AIRbrush morm te ze enkat v zivo spoznat, pa da vidm tole tvojo makino. :lol: Do zdej je se zmeraj kej umes prslo pa nism mogu na meting uletet, al sm pa mogu prej it.

Kolektor je zdej se lepsi k je mal plave barve dobil(od vrocine), bi ga najraj vn uzel pa v vitrino dal. :lol:
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush Po sep 01, 2003 9:06 pm

CupraR je napisal/-a:A ti mas na Saxoju se stock izpusni sitem. Matr AIRbrush morm te ze enkat v zivo spoznat, pa da vidm tole tvojo makino. :lol: Do zdej je se zmeraj kej umes prslo pa nism mogu na meting uletet, al sm pa mogu prej it.

Kolektor je zdej se lepsi k je mal plave barve dobil(od vrocine), bi ga najraj vn uzel pa v vitrino dal. :lol:


Je še STOCK ja. Kolk si dal zanj?

Jaz ga bom dal na motor ki pride v mojega Saxyja. Mam željo (ki se mi vrjetno bo izpolnila) da bo motor ki ga dam notr v detajle zrihtan! Čist v nulo. Z kolektorji ,odmično,... Pol ga bom šele notr dal. Prej ne.

... pol pa itak sam še krila gor in leti leti makina rdeča.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po sep 01, 2003 9:13 pm

Ker mam japonca me je ful pocen prslo. Mi ga je ne model iz amerike zrihtu in me je prslo sam 55000 z vsemi stroski, sam za primer od Supersprinta bi me prisel cca 90000-pa se slabsi je.
Kaks motor bos pa notr vrgu, ce ni skrivnost, istiga pa navitga al kaksnga druzga od citroena.
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush Po sep 01, 2003 9:44 pm

CupraR je napisal/-a:Ker mam japonca me je ful pocen prslo. Mi ga je ne model iz amerike zrihtu in me je prslo sam 55000 z vsemi stroski, sam za primer od Supersprinta bi me prisel cca 90000-pa se slabsi je.
Kaks motor bos pa notr vrgu, ce ni skrivnost, istiga pa navitga al kaksnga druzga od citroena.


1.6 16V. To je najhujše kar paše v Saxoja. Sem se zanimal za 2.0 16 v od Xsare, pa je baje preveč zajebano za notr dat.

Bo pa že v samem štartu prerihtana do kraja. Ker je prej ne dam notr! Kolektorji, odmične, elektronka (Senica pa to) in drug menjalnik (če mi bojo bogovi naklonjeni da ga kje hudiča najdem).
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov