Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
fost
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Če jan 18, 2007 6:41 pm

bov+montaža

Napisal/-a fost So feb 03, 2007 11:55 am

a ma kdo kakšen načrt montaže bov-a v passata 1.8t?
vsaj kakšno skico kam kaj priklopit?
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Ne feb 04, 2007 10:45 pm

bov se namontira kamorkoli med turbino in sesalnim kolekotrjem, nima veze ali je pred ali pa za ICjem...
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne feb 04, 2007 11:33 pm

... pa saj ga ima že original gor...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
makz
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: So apr 03, 2004 8:08 am
Kraj: Kransterdam

Napisal/-a makz Po feb 05, 2007 1:24 am

isto za dizle? pa zakaj so za tdij-e drazji bov-i? blo je ze velikrat predebatiran, da kao bov ni dobr za motor in bla bla bla...kok je to dejansko res? ali kaj skodi motorju, moci motorja itd...?
NI vec tdija....
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po feb 05, 2007 2:12 am

Ne škodi bov.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
jadam007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Pe jan 19, 2007 8:41 pm
Kraj: celje

Napisal/-a jadam007 Po feb 05, 2007 7:30 am

bov ne škodi ničemur samo podaljša ti življensko dobo turbine pa še zvok bov-a je ubijalski!
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po feb 05, 2007 10:21 am

DrMr je napisal/-a:... pa saj ga ima že original gor...


blow-off valve ma že serijsko? ali pač mogoče misliš diverter valve?
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po feb 05, 2007 10:44 am

ShineR je napisal/-a:
DrMr je napisal/-a:... pa saj ga ima že original gor...


blow-off valve ma že serijsko? ali pač mogoče misliš diverter valve?


Diverter ma serijsko, ki je pa plastičen in čim čipaš spusti takoj :lol: :lol: Pa bov se na 1.8T ne montira ampak kovinski forge venti (oz diverter valvle)...
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Po feb 05, 2007 12:02 pm

Na dizlih je BOV elektronsko krmiljen, zato je toliko drazji. Vsak, ki pozna delovanje dizla, se ti bo smejal, ce bos gor dal BOV. Na dizlih namrec BOV nima nobenega efekta, oz. je nepotreben.

makz je napisal/-a:isto za dizle? pa zakaj so za tdij-e drazji bov-i? blo je ze velikrat predebatiran, da kao bov ni dobr za motor in bla bla bla...kok je to dejansko res? ali kaj skodi motorju, moci motorja itd...?
 
Uporabniški avatar
SEAT motorsport
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:12 pm

Napisal/-a SEAT motorsport Po feb 05, 2007 1:19 pm

cr33p je napisal/-a:Na dizlih je BOV elektronsko krmiljen, zato je toliko drazji. Vsak, ki pozna delovanje dizla, se ti bo smejal, ce bos gor dal BOV. Na dizlih namrec BOV nima nobenega efekta, oz. je nepotreben.

makz je napisal/-a:isto za dizle? pa zakaj so za tdij-e drazji bov-i? blo je ze velikrat predebatiran, da kao bov ni dobr za motor in bla bla bla...kok je to dejansko res? ali kaj skodi motorju, moci motorja itd...?


mislim d je pri rsr okoli 70k,kot je že napisano nima nobenega efekta,razen glasnega sikanja... torej ne uničuje ali ohranja turbine,itd...
www.a-jereb.si JEREB RACING!!!
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po feb 05, 2007 3:23 pm

Aja sm čist pozabu, če je starejši passat (pred 2000 letnik) je še možna montaža BOV-a, drgač pa forge ventil kokr sm reku..
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Po feb 05, 2007 3:35 pm

... pa vse ti je isto, samo da ne piska...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
toncek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Ne mar 28, 2004 7:32 pm

Napisal/-a toncek Po feb 05, 2007 4:43 pm

Jaz sm ga kupu pri rsr pred cirka 1 letom, pa so mi rekli da ga lahko sam prklopim da ni nobenga problema. Z njimi sem se menil ene 3x po telefonu in še tam ko sem ga šel kupit sem 2x povedou, da ga bom dau na ibizo 1.8 T 2000 letnik. pa so sam rekl d ga lahko dam sam gor in se bom zamudu 5 min.
Jast veselo dam gor BOV avto nekaj časa delau normalno nato pa kar naenkrat fejst pihne čez BOV nato pa čist brez moči, kot bi meu 50kw. Ko pa sem avto ugasnil in ponovno zagnal, pa spet use normalno.
Pol pa jest pokličem na RSR in uprašam kaj bi blo to narobe, pa pravijo d bi mogl oni to not montirat, pa d morjo v rsčunalni ku neki ugasnt, oz. nekaj podobnega. Pa pravm zakaj niso takrat povedal k sm kupoval, pa pravi ja če pa niste povedal kašn avto mate. uglavn kar neki bluzil.
Pa uprašam kolk to košta, pa prau 20 tisoč. :shock: In od takrat naprej mi počiva v sobi na polici.
Pozanimaj se še kje drugje kaj je potrebno za montažo.
Zdej pa tut jest nevem kam naj bi šu na montežo BOV. 20 tisoč je mau dost.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po feb 05, 2007 11:12 pm

Forge 007 rabš za tale motor 8) se zmontira tako kot si hotu bp in dela bp..
Oz na RSR strani je to: ECO POP ventil

Ker maš zgleda neustrezen ventil, treba prek compa zrihtat zadevo da dela tako kot treba.. Najbrš je tukaj problem..
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov