Oki fantje neki pa ne razumem

S filtrom,brez, s športnim......pa tko dalje vse kake varjante se najdejo.Sam se vam ne zdi da motor in vsa njegova konstrukcija je narjena oz. skonstruirana tko da more bit gor original filter?Rečmo filter ma neki zračni upor (tko teče zrak skozi ga upočasni) in dobi motor manj zraka posledično s tem pa tud manj bencina.Oki do sem je vse logičn. Sam kaj se pa zgodi ko damo go športni filter ali pa celo brez filtra? a se vam ne zdi da motor dobi res več zraka in bencina AMPAK zato ni bil skonstruiran

In posledično tega bi mogu potem slabše it.Zakaj pa kr v fabriki ne dajo original športni filter gor? ker bi blo doplačilo predrago al zato ker se res NČ NE POZNA? Sam sem se neki šilu in probu brez filtra čist brez (oki sam za test v suhem lepem vremenu,z dovodom svežega hladnega zaraka) in kaj se je zgodil? avto je šel slabše kot pa z ORIGINAL filtrom.Ravn zarad tega ker je dobu preveč vsega zato pa ni skonstruiran.In res ne vem zakaj so pol ne vem kake raziskave glede porabe in moči na motorjih.Ne vem kak dolg rabjo da nardijo motor ki manj žere pa ma malenkost večjo moč.Zakj se pol mučijo s kolektorji in pa dovodom goriva (ali frgazer ali injection sistem), da en mal dobijo na moči? zakaj ne kr namečejo skupi enga sistema pa dajo gor športni filter pa rečejo:"WAW kaka moč pri tko mali porabi pa še zvok je ubitačn!"
Ne vem sam men se zdi vse skupi komercijalna fora pa mal na glasu pridobiš to je pa tudi vse.