Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe sep 05, 2003 12:21 am

Oki fantje neki pa ne razumem :?: S filtrom,brez, s športnim......pa tko dalje vse kake varjante se najdejo.Sam se vam ne zdi da motor in vsa njegova konstrukcija je narjena oz. skonstruirana tko da more bit gor original filter?Rečmo filter ma neki zračni upor (tko teče zrak skozi ga upočasni) in dobi motor manj zraka posledično s tem pa tud manj bencina.Oki do sem je vse logičn. Sam kaj se pa zgodi ko damo go športni filter ali pa celo brez filtra? a se vam ne zdi da motor dobi res več zraka in bencina AMPAK zato ni bil skonstruiran :!: In posledično tega bi mogu potem slabše it.Zakaj pa kr v fabriki ne dajo original športni filter gor? ker bi blo doplačilo predrago al zato ker se res NČ NE POZNA? Sam sem se neki šilu in probu brez filtra čist brez (oki sam za test v suhem lepem vremenu,z dovodom svežega hladnega zaraka) in kaj se je zgodil? avto je šel slabše kot pa z ORIGINAL filtrom.Ravn zarad tega ker je dobu preveč vsega zato pa ni skonstruiran.In res ne vem zakaj so pol ne vem kake raziskave glede porabe in moči na motorjih.Ne vem kak dolg rabjo da nardijo motor ki manj žere pa ma malenkost večjo moč.Zakj se pol mučijo s kolektorji in pa dovodom goriva (ali frgazer ali injection sistem), da en mal dobijo na moči? zakaj ne kr namečejo skupi enga sistema pa dajo gor športni filter pa rečejo:"WAW kaka moč pri tko mali porabi pa še zvok je ubitačn!"
Ne vem sam men se zdi vse skupi komercijalna fora pa mal na glasu pridobiš to je pa tudi vse.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Pe sep 05, 2003 12:25 am

Ne vem no... je res da avto ni bil narjen da ma športn filter gor... kar se tud vid, na začetku namreč avto v prostem teku teče zelo nemirno, men še zdej...? Jst sm 100% da je avto bolj živ in to zarad filtra.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe sep 05, 2003 1:29 am

Lisko, v fabriki ne dajo takih filtrov gor ravno zarad zvoka, ki naj bi bil čim manjši. Pri šp. je pretok zraka večji, pa še v škatli ni, zato je glasba večja. Enkrat probej brez filtra sploh in boš vidu, da je zvok ful globok pa močn.

Itaq morš pa use z rezervo jemat. Filter se kupi zarad zvoka, če pa je zraven še 2KM, potem pa sploh dobro. Pa če imaš slabe izkušnje s filtrom si imel mrbit slab filter al pa umazan. Sj sm napisou - js sm meu tud že slabše zmogljivosti zarad filtra, poj sm pa stvar optimalno nastavu in razlika je kar opazna.

Aja, pa še to - če filter natakneš na klijo 1.2 tud pod razno ne morš pričakovat kakšne razlike, pri zmoglivejših atmosferskih motorjih pa se več pozna (nad vsaj 100KM)
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK Pe sep 05, 2003 11:11 am

Ok ne bom vec govoru o filtrih in brez njih....sam od kje teb to, da brez filtra man gre...to mi ni jasn! k razlika je taka k da bi naprimer mel cliota 1.2 in 1.4!!! zak majo pa na vseh gorskih dirkah in podobno vse filtre vn???ahhh sej nima veze!
Amm ta spojler za twingota je res bedn narjen! za vse stiri(pragova, sprednji pa zadnji sem dal 46k)==))4 spojlerji! a zadn vrhni je 18k! te so res ludi! pol se barvanje 10k, montaza 5k in je cez 30 za en bedn spojler :P :P nwm ampak men se ful pretiran zdi! no mogoce bodo kje v soboto ksni bl pocen pa bom ubavu :roll:
LP
:)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov