Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
renyy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Če dec 21, 2006 7:46 pm

Napisal/-a renyy So jan 06, 2007 9:43 pm

Na avto.net se prodajata dva cliota DCI 100KM (po dolgem času), sam zanimivo je, da sta oba "druga" lastnika, avta pa stara komaj 2 leti, tk da tuki neki smrdi. Občutek imam, da niti prvi niti sedanji lastnik ni zadovoljen z avtomobilom in ga zato prodajata tako hitro. Po dveh letih že drugi, mogoče celo tretji lastnik, hmhm.

DCI-ja 85KM (še raje 100KM) imam željo kupit, sam ko pa so po različnih informacijah tako različni, eni delujejo popolnoma brezhibno, drugi samo zajebavajo, zdej pa ko kupuješ, imaš kr občutek, da tisti ko ga prodaja, da ga avto zajebava. Pač tak občutek imam.
Torej kako bi lahko vedel, če je z avtom (motorjem) vse uredu? Torej a je pri teh cliotih DCI problematična turbina, ali še kaj drugega?

Res je, 1.6 16V in DCI 100KM sta full redka primerka na oglasih pa tudi na cestah, škoda. :?

Lp
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio So jan 06, 2007 9:47 pm

Mi smo mel doma čipanga cliota 1.5dci(65hp), pa je crknu.
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 So jan 06, 2007 10:41 pm

MacAudio je napisal/-a:Mi smo mel doma čipanga cliota 1.5dci(65hp), pa je crknu.


ga že niste pravilno negovali!!! :D

Kaj misliš da nemški avti ne crknejo :? :? :? ( :idea: )


LP
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne jan 07, 2007 11:58 am

renyy; se kar strinjam s ugotovitvijo, da pri Dci-jih nekaj ni v redu.

Primer:
prijateljica je pred meseci želela kupiti novega R. Clio. Ker je želela imeti še ene dodatne stvari, bi morala čakati 6 tednov. Seveda, najtežje je čakati na nov avto. Zato je malo spraševala pri drugih dealerjih kaj bi dobila takoj. Pri drugem uradnem Renaultovem dealerju so ji ponudili nekaj mesecev rabljenega R Clio Dci. Cena novega je bila takratnih okroglih 4.000.000 SIT. Njej so ga prodajali za skoraj 30% ceneje. Prodajalec je garantiral, da je z avtom vse OK. Ker se mi je že od začetka zdelo vse skupaj sumljivo (brez problema je prodajalec pristajal še na dodatne popuste), sem, ker imam možnost to narediti, dal preveriti zgodovino avta. Pri preverjanju s(m)o ugotovili, da je zamenjan "zgornji del" motorja. V istem dnevu me je poklical prodajalec, kjer se je, oziroma smo se dogovorajala(i) za nakup bencinarja, da ima na zalogi 1.4 16v Dinamique plus in, da ji ga da za 2,7 milj.. Ko smo šli pogledati avto, je bil še konzerviran, sedeži še zapakirani. V glavnem popolnoma nov. Prevzem je bil naslednji dan.
Toliko o Dci-jih in nekaterih Renaultovih dealerjih.

Ne bom povedal kje in pri katerih dealerjih je to bilo, da ne bo imel kdo probleme zaradi tega (pomoči pri preverjanju) v službi.
Zadnjič spremenil Nasty, dne Ne jan 07, 2007 1:46 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
lebica
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Sr feb 12, 2003 7:20 pm
Kraj: BELAKRAJINA - SEMIČ

Napisal/-a lebica Ne jan 07, 2007 12:25 pm

Jst em pred kratkim kupil Cliota 2 Dci 100km rablenga in morm rečt da je avto kar poskočen in sem kar zadovolen (malo me moti ker je dizel...ni mi glih ušeč ker ga morš malo segret preden začneš pritiskat...pa obratomer ma premalo številk :lol: benz power je pa poraba 4.7 glede na mojo razgibano vožnjo presenetljiva) res je prava mal raketa ki na avtocestnih klancih opravi z marsikaterim nemškim konjem :lol:
Zdej bom dal vrejtno Software tunat na 120 KM upam da bo zdržal tak napor.. 8)
Clio INITIALE Paris 1.5 Dci
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne jan 07, 2007 12:27 pm

Nasty je napisal/-a:....

Ne bom povedal kje in pri katerih dealerjih je to bilo, da ne bo imel kdo probleme zaradi tega (pomoči pri preverjanju) v službi.

Če misliš, da je to res možno, uredi in zbriši nekatere konkretne podatke o avtu in popravilu, ker ga lahko dobijo tudi preko tega.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne jan 07, 2007 1:32 pm

OK. Že spremenjeno. Hvala za opozorilo.
 
Uporabniški avatar
Dolby007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Sr feb 14, 2007 10:29 pm
Kraj: SLO - Celje - Žalec

Napisal/-a Dolby007 Sr feb 14, 2007 10:31 pm

Mene zanima kako se diezel motorji DCI obnesejo na kratke relacije, recimo mesna vožja, v služno 2km? Slišal sem da se motor s tem kvari? Je to res?

Ali je v tem primeru bolje vozit benzinarja?

Hvala za odgovor!
 
Uporabniški avatar
eentox
Uporabnik
 
Prispevkov: 1374
Pridružen: Ne apr 24, 2005 6:39 pm

Napisal/-a eentox Sr feb 14, 2007 11:23 pm

MacAudio je napisal/-a:Mi smo mel doma čipanga cliota 1.5dci(65hp), pa je crknu.

hahaha izjava dneva :lol:

Ja za kratke relacije je ziher bolš bencinar kot dizel, še posebej če delaš tako malo km.

lp
Chuck Norris je enkrat prišel dvakrat
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Sr feb 14, 2007 11:26 pm

tole je zelo lepo napisano, citirano iz enga drugega foruma

Saj ni ovir za dizla,če delaš malo kilometrov. Poanta je samo v tem, ko kupuješ nov avto (1.lastnik) je dizel za nekje 2000€-3000€ dražji od bencinskega. Če delaš 30.000km ali več letno. Pol letno privarčuješ pri gorivu tudi tja do 1000€ ali pa več.

Kratke relacije so tako bencinskemu kot tudi dizelskemu prej v minus kot v plus. Ker se motor v 10km ne segreje do del.temp. in ga že ugasneš..
Zato avtomobilom, ki se vozijo kratke relacije, ponavadi odpovejo prej.. izpušni sistem (zaradi kondenza v izpušni cevi), akumulator (ker ga ne uspe dopolnit na kratki relaciji, toliko kot ga potroši pri vžigu),...

Vemo pa vsi,da dolge relacije koristijo obema, mnogo bolj enakomerno mazanje ter višja temperatura olja (v menjalniku kot tudi v motorju). Prav tako podaljšaš življensko dobo sklopke,zavornih oblog in še česa, ker je mnogo manj speljevanj ter zaviranj, sorazmerno se pozna potem tudi na porabi.

To je vsa umetnost..

p.s. primer Pošta Slovenije, Telekom, Elektro,.... uporabljajo Kangoo-je v večini so 1.5dCi motorji, kateri se vozijo od hiše do hiše,nekateri vozniki jih ugašajo drugi spet ne. Marsikateri Kangoo ima 250.000km pa še gre ko urica in jih nihče ne "špara"


v tvojem primeru (2km in čez 8ur še 2km nazaj) je torej najboljše za avto da ostane doma in uporabiš katero drugo obliko prevoza - če se pogovarjamo o tem kaj je dobro za avto
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Sr feb 14, 2007 11:52 pm

Dolby007 je napisal/-a:Mene zanima kako se diezel motorji DCI obnesejo na kratke relacije, recimo mesna vožja, v služno 2km? Slišal sem da se motor s tem kvari? Je to res?

Ali je v tem primeru bolje vozit benzinarja?

Hvala za odgovor!


To skodi vsakemu avtu. Bencinarju zato ker se še ne segreje katalizator, pri turbodizlu pa zaradi turbine, ampak manj skodi bencinarju. Nasplošno je najslabše voziti avto na kratke relacije. Rajs vzemi bencinarja: manj škode na motorju, prej se zgreje po zimi, malo kilometrov, dizl se ne bo splačal 100let!
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
Dolby007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Sr feb 14, 2007 10:29 pm
Kraj: SLO - Celje - Žalec

Napisal/-a Dolby007 Če feb 15, 2007 12:20 am

Tko bom reku vprašanje se mi je pojavilo zato ker pri meganu II ne vem kaj uzeti ali 1.5 DCI ali 1.6 16 V.

Zdi se mi da je 80KM malo prešvoh, navijal nebi, 100 KM modelov pa jih je zelo malo na prodaj. Res da je pri 1.5 poraba 4-5l pri 1.6 16v pa 7-8.

Razlike med tem dvema v ceni rabjenih vozil nekako ni, gibljejo se okol 2mio do 2.2 mio SIT za letnike 03-04, namreč gledal sem enega z opremo DYNAMIC LUX (ni da ni), ampak vprašanje če vse to rabiš pa nevem če je to prava izbira?

Druga možnost pa je nov sedaj v akciji 1.4 16V (3 mio SIT) mislim da z opremo TEAM, ki se mi zdi pa spet neugoden če računaš da nima nič opreme, švoh motor, da lahko koristiš garancio samo če voziš na uradni servis, ki pa je zelo drag...

Po vsem tem me vse skupaj vleče na 1.6 16V ? Kaj pravite? Se morda motim?
Rad bi tudi, da se morda oglasite tudi tisti ki imate z vozili izkušnje, pa po pravici (ne da vsak hvali svoje ;) ) So porabe res takšne?? Je vozilo zanesljivo, ima kake napake?

Hvala in Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Če feb 15, 2007 1:30 am

Dolby007 je napisal/-a:Tko bom reku vprašanje se mi je pojavilo zato ker pri meganu II ne vem kaj uzeti ali 1.5 DCI ali 1.6 16 V.

Zdi se mi da je 80KM malo prešvoh, navijal nebi, 100 KM modelov pa jih je zelo malo na prodaj. Res da je pri 1.5 poraba 4-5l pri 1.6 16v pa 7-8.

Razlike med tem dvema v ceni rabjenih vozil nekako ni, gibljejo se okol 2mio do 2.2 mio SIT za letnike 03-04, namreč gledal sem enega z opremo DYNAMIC LUX (ni da ni), ampak vprašanje če vse to rabiš pa nevem če je to prava izbira?

Druga možnost pa je nov sedaj v akciji 1.4 16V (3 mio SIT) mislim da z opremo TEAM, ki se mi zdi pa spet neugoden če računaš da nima nič opreme, švoh motor, da lahko koristiš garancio samo če voziš na uradni servis, ki pa je zelo drag...

Po vsem tem me vse skupaj vleče na 1.6 16V ? Kaj pravite? Se morda motim?
Rad bi tudi, da se morda oglasite tudi tisti ki imate z vozili izkušnje, pa po pravici (ne da vsak hvali svoje ;) ) So porabe res takšne?? Je vozilo zanesljivo, ima kake napake?

Hvala in Lep pozdrav!


Nasi majo Cliota dci 105km in je super mera za njega. Ne vem kako je z tem motorjem v meganu. ampak verjetno ni dosti razlike.
jst mam megija 1.6 in ti morem povedati da je malo len, ampak ce ga nateras, potem pa je kot strela. jst ga ne šparam iin mi je danes poraba skocla z 7.9 na 8.0. na 70.000km.
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Če feb 15, 2007 1:33 am

Kar se pa napak tice. Pravijo da ni boljsega avta kot renaulta, ko popravijo "poporodne krce". In ti se pazi avta do 2004letnika, ker so bile neke napake, a manjse. jst razen tuljav nisem imel problema.
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
GSIpower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:24 pm

Napisal/-a GSIpower Po feb 19, 2007 11:21 pm

:lol: :lol: :lol: ni bojšega avta ko renaulta :lol: :lol: :lol:
OPEL je AVTO
 
Uporabniški avatar
tmrckt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne nov 26, 2006 12:25 pm

Napisal/-a tmrckt So feb 24, 2007 9:22 pm

edin glupo pri MEGANU2 je to, da ma FULLLLLLL slab feedback na volanu, in cel avto je premehek, sploh nimaš filinga kaj se dogaja spodi ;)... za razliko ot nemca... (lahk govorim kr vozim vse...) ;) no offence
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash So feb 24, 2007 9:34 pm

mi mamo cliota 82km čipanga na 100km pa dela in gre normalno

če pa nočeš imeti problemov pa kupi polota tdi al pa ibizo 101km.

pa še velik bolj gre
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Ne feb 25, 2007 2:53 pm

ta zadnja izjava je mal od oka, ampak pustmo to...
 
tune - drive
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Sr jan 10, 2007 6:36 pm

Napisal/-a tune - drive Ne feb 25, 2007 6:13 pm

Veliko ali malo kilometrov.

V zadnjem obdobju so se materiali iz katerih izdelujejo motorje toliko izboljšali, da ni več problem s tem, ali malo ali veliko kilometrov. Razlika je v tem, da imajo avtomobili samo malo višjo poraba na kratkih razdaljah. Če bi res krajše razdalje vplivale na delovanje motorjev, bi jih moralo že "pol pocrkati". Tako pa proizvajalci pri snovanju motorja, "vzamejo v račun" kratke razdalje bodočih kupcev. Sploh pri dieslih, ko se trend uporabe le-teh viša.

Lahko naštejemo veliko primerov, ki bi "morali motorji ze crkniti" zaradi kratkih razdalj, pa še vedno delujejo bp.
Lep pozdrav,

tune&drive
tuning@eSvet.net
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov