Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
TOMAZ 145
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po okt 02, 2006 9:26 pm

alfa 147 nastavitev podvozja potrebujem nasvet

Napisal/-a TOMAZ 145 Po apr 02, 2007 12:35 pm

pozdravljeni imam alfo 147 ki je znižana cca3 cm točnega podatka nevem ker sm tako kupu. in sicer problem ki se pojavla pri tem avtu je sledeč.ker je avto znižan mi prednje gume z notranje strani bol požira kot iz zunanje.pravijo da se pri alfi ne da nastavit kota gume(naklona) :cry: zanima pa me če ve kdo za kakšno rešitev kaj se da naredit če se sploh da. če se ne da nč se bo treba sprjaznt stem :(


lepo pozdravljeni in že vnaprej hvala za odg.

by Tomaž
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po apr 02, 2007 12:39 pm

To ni normalno, da se pa nebi dalo nastavit, pa prvič slišim.
Poglej, da nimaš slučajno fedrov porezanih namesto zamenjanih...
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
TOMAZ 145
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po okt 02, 2006 9:26 pm

alfa 147

Napisal/-a TOMAZ 145 Po apr 02, 2007 12:47 pm

ne fedri so original sam so stisnjeni na majšo mero.bom pogledu še enkrat.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po apr 02, 2007 12:52 pm

Saj, če so stisnjeni ni nič boljše. Menjaj fedre za neke normalne ozr. športne, teh 130€ pa res ni tak denar, da bi se moral z defektnimi fedri vozit.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Creed555
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To jul 02, 2002 9:44 am
Kraj: Posočje

Napisal/-a Creed555 Po apr 02, 2007 1:09 pm

Mam iste probleme, za nasvet spraseval ze na alfa forumu, vendar... Bil tudi pri Zegi prav zaradi tega problema in se ne da nic naredit. Tok ku se da nastavit z optiko (se zapre, da so gume / \), naklonov pa se ne da spreminjat.

LP Gorazd
Slika
Slika
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Po apr 02, 2007 2:36 pm

Kar nekaj 147-stkam smo zamenjali vzmeti, pa ni še nihče javil, da ima probleme s radiranjem gum po notranji strani.
En primer: ena JTD smo znižali za več kot 40mm. Pa je možakar z njo naredil skoraj 40 000km, pa ni imela poradiranih gum. Gume so bile 215/45-17.
S bencinarji pa tudi nismo imeli problemov. Nižali smo s FK, Lowtec in KW.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po apr 02, 2007 5:14 pm

Creed555 je napisal/-a:Mam iste probleme, za nasvet spraseval ze na alfa forumu, vendar... Bil tudi pri Zegi prav zaradi tega problema in se ne da nic naredit. Tok ku se da nastavit z optiko (se zapre, da so gume / \), naklonov pa se ne da spreminjat.

LP Gorazd
... na vsakem avtu smo se igrali z optiko in pridobivali stvari ki jih uporabljajo dirkalne ekipe za popravit kako pomanjkljivost originalnega podvozja ... na tem forumu je kar nekaj o tem napisal pred kratkim uporabnik alanq4 ko je predeloval svoje vozilo poglej poste pod : Drift 33.ka GTA 1.7 16v ...( no v glavnem je vse v postavitvi kolesa ven noter spodaj zgoraj naprej nazaj ) - če ti ne dovoli vpetje premakniti kolesa ven pač podložiš roke, da gredo bolj navzven ali samo pesto odvisno od izvedbe podvozja mi smo na avtomobilih podlagali spodnje dva vijaka( zadaj ) da smo dobili nagib lahko tudi prevrtaš notranji blatnik kjer je vpet amortizer in ga zamakneš navznoter za željen nagib - da se ti ne podira ta nastavitev pač privariš spodaj še en pleh ali samo podložke da ti držijo amortizer ... da bi dobili na steku koles pa premikate vilico naprej z podlaganjem vijaka , da ti potem pobira gumo prav jo malo odpreš spredaj - 2mm pri zadnjih kolesih narediš obratno zapreš zadaj če je seveda to prvi pogon ... pri zadnjem pogonu delaš obratno, ker so tam sile čisto drugje ... to ti omogoča da - ko je avto v pogonu v ovinku pod obremenitvijo da se kolesa zravnajo in dobiš idealen stek koles ... povečati se da tudi medkolesno razdaljo ... vsak cm, ki ga pridobiš dodatno umiri avto in ga naredi bolj voznega - seveda če si naredil prav in levo in desno stran izenačil ... kakšna umetnost pa je to - saj vsak mehanik to ve samo ne da se mu - se jebat zate, ker ni rad odgovoren zate in ker se mu ni treba jebat če z servisom dosti manj dela in dosti več trži ;) logika fantje ne topla voda ... No na koncu še to včasih je razlog da se na avtu ne da nastavit optike in da se optika hitro podre utrujenost karoserije !!! povariti povezati potisniti vse (prečne povezave spodnje povezave razni stabilizatorji ) ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
TOMAZ 145
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po okt 02, 2006 9:26 pm

alfa 147

Napisal/-a TOMAZ 145 Po apr 02, 2007 10:47 pm

no in kje nej dobim kakega norca ki ma čas se s tem ubadat da mi mal pokaže al pa vse to naredi da bo konc s tem pojedanjem. :evil:


pa še to NASTY. ti tvoji pacienti ki nimajo problemou z radiranjem gum nočejo priznat in si zakrivajo oči pred realnostjo. alfa je pač alfa.
lehko je odvisno od letnika do letnika pojma nimam sm pač pek kar se tega tiče. :P
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po apr 02, 2007 10:59 pm

Folk -a ni ravno za takšne namene ustvarjen "camber kit" :roll:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
TOMAZ 145
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po okt 02, 2006 9:26 pm

alfa 147

Napisal/-a TOMAZ 145 Po apr 02, 2007 11:07 pm

sej pravm d sm pek za take stvari.kaj je ta kit kje ga dobiš kej napiš :oops:
 
Maco87
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:42 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Maco87 Po apr 02, 2007 11:21 pm

da nebom nove teme odpiral :) me zanima samo kaka razlika je med optiko ? pa centriranjem koles ? :oops: :oops: :roll:
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To apr 03, 2007 1:01 am

Maco87 je napisal/-a:da nebom nove teme odpiral :) me zanima samo kaka razlika je med optiko ? pa centriranjem koles ? :oops: :oops: :roll:
... optika je nastavitev preme - steka zaostajanja in nagiba kolesa . ... z tem avto nastaviš, da gre skozi ovinek z čimmanjšim uporom. - centriranje koles, pa je uravnoteženje kolesa, ker so mase na različnih koncih gume zaradi oblike /sestave različno težke pač z svinčeno utežjo na primerna mesta gumo umiriš - ji zmanjšaš opletanje ... Oba pojma skupaj dajeta dobro vodljivost vozilu ... L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Re: alfa 147

Napisal/-a Mad To apr 03, 2007 1:08 am

TOMAZ 145 je napisal/-a:no in kje nej dobim kakega norca ki ma čas se s tem ubadat da mi mal pokaže al pa vse to naredi da bo konc s tem pojedanjem. :evil:


pa še to NASTY. ti tvoji pacienti ki nimajo problemou z radiranjem gum nočejo priznat in si zakrivajo oči pred realnostjo. alfa je pač alfa.
lehko je odvisno od letnika do letnika pojma nimam sm pač pek kar se tega tiče. :P
... Pri kratkih avtih kot je tvoj če pretiravaš v ovinkih pride do prekrmarjenja preko prvih koles zaradi neznanja in pretiravanja - z tem pobiraš gume brez potrebe preko mere kar pa prema - čeprav pravilno nastavljena ne more rešiti ... stil vožnje je tudi dostikrat vzrok, da se neenakomerno obrablja profil ...Lahko z avtom sploh nič ni narobe... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To apr 03, 2007 5:37 am

TOMAZ 145;
dvomim, da nam tega "naši pacienti" niso želeli priznati. Gume tudi niso zastonj. :( Če ne želiš priznati tega, ni to naš problem. ;) Nižali smo pa vozila s motorji od 1.6, JTD, do 2.0 Selespeed. Skratka vse 147-stke. Vsaj dva "naša pacienta" sta zaposlena, no eden je že zamenejal službo na AvtoTriglavu. ;) Še enega pa srečam vsaj 2x na teden. Verjemi, če bi bilo kaj narobe, da bi mi to izvedeli.
PS
Vzmeti se pri nas ne prodajamo in vgrajujemo tako, kot ti misliš, "na lepe oči". ;) Ampak lepo, uradno z računi in garancijami. Z vso dokumnetacijo za homologacijo.
Če ti lahko še kako pomagamo, nam pa pošlji vprašanje na tuning@eSvet.net.
 
Creed555
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To jul 02, 2002 9:44 am
Kraj: Posočje

Napisal/-a Creed555 To apr 03, 2007 9:16 am

Ma kolr sem se jst premucu z optiko...ne vem...pa mi se noben ni ustimu da nebi pobiralo gum od znot. Vsakega vulkanizerja ki sem poklical, ali pa na servisu, usi so rekli da je optika narobe nastavljena in naj pripeljem avto, da bodo oni to uredil. Tko sem bil pri 3 razlicnih vulkanizerjih na nastavljanju optike in ugante...gume se zmeri pobira od znot. Avto je drgac nizan z eibach fedri na bilstein amortizerji...use narjeno ku more bit, ampak obraba gum je na notranji strani obcutno prevelika. Z gumami pa nrdim okol 20k km. Jst sem se ze sprjaznu da pac ne bom usakih 10 mescu menju gume :(

No razn ce kje dobim camber kit za alfo :?
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To apr 03, 2007 5:30 pm

Creed555 je napisal/-a:Ma kolr sem se jst premucu z optiko...ne vem...pa mi se noben ni ustimu da nebi pobiralo gum od znot. Vsakega vulkanizerja ki sem poklical, ali pa na servisu, usi so rekli da je optika narobe nastavljena in naj pripeljem avto, da bodo oni to uredil. Tko sem bil pri 3 razlicnih vulkanizerjih na nastavljanju optike in ugante...gume se zmeri pobira od znot. Avto je drgac nizan z eibach fedri na bilstein amortizerji...use narjeno ku more bit, ampak obraba gum je na notranji strani obcutno prevelika. Z gumami pa nrdim okol 20k km. Jst sem se ze sprjaznu da pac ne bom usakih 10 mescu menju gume :(

No razn ce kje dobim camber kit za alfo :?
Če ti jih še vedno je neenakomerno pol pa odpri stek kolesa spredaj za dva mm in ti jih bo jedlo bolj enakomerno čez cel profil tako boš imel pobrane enakomerno držala ti bo dosti bolje in menjaval jih boš prej kot na 20000 km - bodo pobrane pa bolj enakomerno :P :P :P pa naj ti stek odpre kak star mojster ki ima še tiste prazgodovinske stroje ker on ve kaj dela ne pa ti novi vulkanizerji, ki imajo stroje za centriranje ki z njim lahko nastaviš vse v nulo ne vedo pa kaj to pomeni :vc :vc :vc saj stroji so boljši danes mojstri pa ne dohajajo tehnike ... jaz imam dva ki mi nastavijo vedno preme po mojih navodilih zame in 20000 km je precej ! 12000 je boljši podatek je pa avto isto vozen skoraj ne glede ali je cesta suha ali je mokra - če razumeš kaj želim povedati ... L.p. Mad
Priponke
IMG_0077.jpg
... Ravno pobrana tekalna površina ... zaradi nagiba ne poje gume ker jo odnaša sproti stek ki je malo odprt v smeri vožnje ... guma traja malo manj - lega pa je zelo nevtralna ... gume so zelo glasne na grobem asfaltu in daje dober občutek na mokri podla
IMG_0085.jpg
... 1.47 stopinje nagiba zadaj ...
IMG_0083.jpg
1.54 stopinje nagiba 2 mm odprt stek koles spredaj ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov