Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

ACCENT...LEGA

Napisal/-a music_man Ne sep 14, 2003 8:02 pm

Kako zbolsat lego pr accentu. A je res d ma ta avto dost ql podvozje sam d ma ocutno premehk vzmetenje. To mi je reku mehanik pr Lusini. In nej bi z trsimi vzmetmi in bolsimi amortizerji se lega krepko izbolsala pa tut nagibanje u uvinkih naj bi se ful zmansal. K mene zul zanima a se mi splaca to menat k mi gre dost na k... ta nagibanje pa rad ga skoz ovinke tiscim. Mam pa ze gor gume 15/ 195/ 45.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Ne sep 14, 2003 8:19 pm

gume maš dobre gor. Nabav si ene športne fedre pa amortizerje dej stršat in boš mel formulo :) Mogoče bi se celo splačalo kr nastavljibo podvozje gor dat (fedri in amortizerji v enem, pa še nastavt se da).
Cena od cca 60k (apex fedri + trši amortizerji, oziroma cca 40k samo za fedre) do cca 200k za solidno nastavljivo podvozje.

Če mene vprašaš bi jaz na accenta dal najcenejšo varjanto. Fedre in trše amortizerje pa se bo lega in handling popravla za 100x Kej več pa se pomoje ne splača vlagat v tak avto ki ni narjen za dirkanje.
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Ne sep 14, 2003 8:40 pm

Ja se jest tut ne mislem prov ogromn devat za to k avto je bl u izi sam bi pa useen rad mal bol lego. Kere fedre pa amortizerje mi priporocate. Avta ne bi nc spušču. Lega oz trdota podvozja nej bi bla neki tazga vsaj kt je pr fiat bravi original.
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Ne sep 14, 2003 9:07 pm

če hočeš zmanjšat nagibanje, imaš dve možnosti

ali daš samo amortizerje potrdit, ali pa zamenjaš fedre (nižji avto)

p.s.: organiziramo prvi uradni slovenski hyundai klub. če hočeš, se lahko pridružiš
Slika
 
catfish
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po okt 14, 2002 8:08 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a catfish Ne sep 14, 2003 9:16 pm

STROGO PREPOVEDANO TIŠANJE SKOZI OVINKE !!!! Tišiš ga pred in pa pri izvozu iz ovinka.
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Ne sep 14, 2003 9:31 pm

Regy bi se pridruzu ja. A lahka se kej informacij dobim u zvezi s tem.
A fedrov se pa takih ne da dobit d je avto ist visok oziroma kompleta amortizer plus feder. Kva pa pri trsanju amortizerja naredijo pa a je to ql a je bols kesne druge trse kupt. Kasni so monroe reflex.
 
Uporabniški avatar
Tuningcar
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: Če feb 27, 2003 6:18 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a Tuningcar Ne sep 14, 2003 9:47 pm

Ce ga noces znizat, zapelji avto do Amortizer s.p. in ti bu strsal fedre in amortizerje (kok to pride ne vem, pod 50k sit sigurno ne) in to je to, ze s temi gumami si veliko dosegel:) Jaz imam tut accenta 2000 in mam podobno dimenzijo gum gor in morem rect da bi zadka ne vrze ven vec nenadzorovano, kot mi je prej z originalnimi fucking korejskimi gumami.

LP,Sandi
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov