Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po apr 16, 2007 9:20 pm

kaWsk je napisal/-a:ti maš KW v2 al V1? a je res takšna znanost naštelat tisto višino?
... z višino spreminjaš tudi naklon kolesu ... za popravit moraš pol še zapirati ali odpirati stek - če ne ti je gumo enostransko ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
SlaFko
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Po jan 15, 2007 1:19 pm

Napisal/-a SlaFko Po apr 16, 2007 9:55 pm

Lepo štimaš ti to lagunico sam zk če že tuk keša mečeš nanjo peleš na optiko enim kekcom?
Sicer pa poznam občutek ko so mi zjebali optiko (po menjavi ležaja) pa mi je čez vikend požrlo notranji rob gume 3-4mm!
Nemoreš nobenemu nič pač peleš k enemu ki zna! na amzs so mi super zrihtali pol!
'Ko voli nek' izvoli...
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Matjaz46 Po apr 16, 2007 9:59 pm

Tak je blo!JAz sem dobil gewinde takoj po praznikih pa ni imel noben malo bolši servis časa!Ljudje so cakali v takih vrstah da kuj hudo!pol sem pac tja peljal ker je reko da mi bo takoj zrihtal!saj zaj bom peljal na štajerskega ali pa k živčevcu!mislim da mi bojo tam vrei naredli, upam vsaj!
 
dls1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 554
Pridružen: Sr maj 12, 2004 7:09 pm

Napisal/-a dls1 To apr 17, 2007 7:13 am

vem za pravega cloveka ki dela izvrstno optiko.

Stane Kadunc v Grosuplju!

Peljali smo ze veliko avtov in vedno se je max potrudil.
Slika
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ To apr 17, 2007 10:01 am

Matjaz46 je napisal/-a:Dal sem v mariboru na tržaški-Zaverski!Odsvetujem vam da grete tja ker se devajo ko butli,hodijo okrog kod da nimajo kaj za delat tam pa čaka 5 avtov!Naredijo bol tak pa se kasirajo vrei!Ne grem nikol vec tja!
Mislite da je to samo od optike ali se mogoče kaj drugega dogaja!
Končniki ne bi smeli bit krivi, ne!


Kaj je tebi da sploh gres k NAJDRAZJEMU vulkanizerju v SLO ?
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ To apr 17, 2007 10:02 am

dls1 je napisal/-a:vem za pravega cloveka ki dela izvrstno optiko.

Stane Kadunc v Grosuplju!

Peljali smo ze veliko avtov in vedno se je max potrudil.


Ja pa da nebo ki clovek sel v grosuplje iz MB optike delat. Pelji k Cizerlu na nasipno.
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V To apr 17, 2007 12:40 pm

Ista tezava je bila pri meni. imam cliotu in KW gewinde V2 in ko so bile zmontirane se odpeljem na optiko mislec da bo sedaj ql. Naredijo optiko, se odpeljem in avto zanasa. Sem si mislu pa j**** ti gewinde pa vse. Tok € za njih pa nic od njih. No potem smo optiko postimali pri drugem mojstru in se avto pelje zelo OK, napram prejsni optiki ;) Tako da sem preprican da je pri tebi tezava v optiki. Mozno pa da tudi v sami montazi. Drugace imas pa navodila za montazo na KW-jevi strani, kjer imas nazorno prikazano se s slikami kaj in kako, vse opisano, kako se spusca dviga oz kaksen je princip. imas tudi tabelco kjer imas primer. Npr ce imas toliko in toliko mm navoja pod matico bo sel avto dol toliko in toliko itd. Ce pa ste nekaj nastavljali po kmecki pameti pa je mozno da je problem tudi v tem. Pa ce ne bodo zadnji fedri prav montirani ti bo pokalo, ker je bil pri kolegu tak problem. Zakljucek fedra more biti prav orbnjen, zato si poglej na spodnjem linku vse kako in kaj. Jih je pa meni montiral Vuga v NG, seveda pa sem mu prilozil tudi navodila. ;)
Pa kolikor ve si dobil poleg tudi camber kit oz 2 vijaka da se optiko posteno da nastaviti. Vsaj sam sem dobil te vijake. :D


Imas pa tukaj link kjer imas pdf dokumente in si malo poglej pa nastavi po tem pa optiko zrihtaj.
http://www.kwsuspensions.de/uk/30_Produ ... ll&zeile=1
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk To apr 17, 2007 5:32 pm

Mad je napisal/-a:
bom pa kupil nastavljivo podvozje po trdoti in višini predvsem zato, ker hočem met točno določeno višino avtomobila in hočem imet nadzor nad trdoto (nočem da je kot pingpong kocka)
... Imaš set-up za gladko cesto za mokro za pesek za grob asfalt nikoli ne boš zajel vsega v tvojo nastavitev ki jo boš skozi imel gor imaš tu tam nimaš pol plačaš da bi imel nekaj kar ne rabiš - navadne Koni daš gor in je vse optimalno več ne rabiš ker dirkal ne boš z avtom z katerim greš vsak dan v službo in na dopust pa po nakupih - za normalnega voznika je predrago in neuporabno trdoto ima pa vsak športen amortizer za štelat eni tam na batnici zunaj drugi v amortizerju - moraš razstavit ... nagibe stek in zaostajanje pa lahko vsak naredi z malo logike na vseh originalnih podvozjih moraš imeti samo potrpežljivega vulkanizerja, ki ti bo prisluhnil in pogruntat koliko kaj podložit prenest odpret pa imaš set-up brez Gewind ... nastaviš enkrat in pol pustiš do kake poškodbe in do menjave amortizerjev skozi isto ... za 1300 eur raje kupim drugo Turbino ... L.p. Mad[/quote]

ja, sam če pa hočeš imeti točno določeno višino avtomobila brez kompromisov, pa mislm da ni druge variante kot gewinde- se strinjaš? in ker so KW v1 kr ornk trde, je bolše dodat še mal € ter kupiti v2 z možnostjo nastavitve trdote...
EJ6
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V To apr 17, 2007 8:51 pm

kawsk jaz imam V2 pa ti powem da ko je trdota nastavljena na minimum je kar trdo, ce pa se malo privijem je pa tako trdo da ni znosno za peljat...mogoce le po kakem dirkaliscu.
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk Sr apr 18, 2007 6:47 am

Clio_16V je napisal/-a:kawsk jaz imam V2 pa ti powem da ko je trdota nastavljena na minimum je kar trdo, ce pa se malo privijem je pa tako trdo da ni znosno za peljat...mogoce le po kakem dirkaliscu.


čudno, za honde pa pravijo da se da z v2 zlo udobno peljat, čeprov so to sportni amortizerji.

...ali so kakšne gewinde splošno znane po svoji udobnosti?
EJ6
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Sr apr 18, 2007 11:28 am

Sj tut moj se pelje udobno ampak je trdo ;) lepo pobira neravnine..hotu sm ti povedat da pr V2 je trdota na minimumu nekje v rangu V1 .
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Matjaz46 Sr apr 18, 2007 12:55 pm

Danes grem na optiko k amzsu pa bom vido ce bojo vrei zrihtali!v cet pa avto tak peljem na redni servis pa če ne bo vredu bom reko naj mi se enkrat pogledajo ce je vse vrei zmontirano!
Kaj te ves kak so mi oni butli to not naredli!
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk Sr apr 18, 2007 1:15 pm

kak se ti zdi zdej avto- je ful trd v primerjavi z serijskim podvozjem? ter preruka ob vsaki nepravilnosti na cesti?
EJ6
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Matjaz46 Sr apr 18, 2007 1:20 pm

Ja glej!prej sem imel eno leto vzmeti apex not, ki so ble 2x rezane tak da tisto je blo rukanje!armaturko mi je kr metalo po avtu! :lol: :lol:
pa zabijalo je tud fejst!
Gewinde so v primerjavi s prej avtocesta, grejo tak lepo nič ne nabija, lepo jemlje luknje, na ovinkih pa se drži isto če ne še bolše!
Tak da moram rečt da sem sedaj ko sem dal kw gewinde dal gor mislim da se vozim v terencu!skoraj tak!super so,in skoraj ne more bit bolse!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr apr 18, 2007 7:47 pm

kaWsk je napisal/-a:
ja, sam če pa hočeš imeti točno določeno višino avtomobila brez kompromisov, pa mislm da ni druge variante kot gewinde- se strinjaš? in ker so KW v1 kr ornk trde, je bolše dodat še mal € ter kupiti v2 z možnostjo nastavitve trdote...


... lahko spustiš na amortizerju šalčko (kjer leži vzmet) pri serviserju amortizerjev do točno določene višine samo popravljati tega ne moreš kakor na Gewinde ... meni so Eibach pro kit vzmeti, ki mi naredijo vsak avto v nulo vozen in ni pretrdo še 1 cm spustiš višino z šalčko amortizerja in imaš kar jaz rabim pa 20 % trše amortizerje od originalnih to sem sebi našel kakor najboljšo rešitev glede trdote, lege in višine avtomobila in mislim, da je zadovoljivo če hočeš pridi v Koper in poskusi sam ... baje deluje ;) L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Matjaz46 Sr apr 18, 2007 7:53 pm

DAnes sem bil na amzsu in tam majo res pravo optiko tako ki se spodobi!Ded mi je vrei zrihtal, bomo pa vidli kak bo zaenkrat!Mel sem pa desno sprednjo kolo za kakih 2 cm bol not ko levo!vse se je zjebalo!saj pravim zaj mi je popravo pa bomo vidli kak bo ,pa kako dolgo bo držalo!
 
Maco87
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:42 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Maco87 Sr apr 18, 2007 10:47 pm

kolk pa te je prisla optika? namreč morem sam na optiko pa ne vem kolk pride .... pa mislim tud na amzs it :roll:
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Matjaz46 Sr apr 18, 2007 10:53 pm

aja pozabo napisat!28 pa se nekaj skoraj 29 evrov!
Kaj naj recem,so kr dragi samo upam da bo zdaj slo!če ne pa grem nazaj!
edino optiko majo svetovno ne!ni to tisto ko en privleče sto nekih naprav pa gleda malo po eni malo poi drugi!tu majo vse avtomatsko,laserji se sami vozijo gor pa dol kako pac on vozilo prestavla pa tak!
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Matjaz46 Če apr 19, 2007 12:55 pm

Zaj pa je tak!avto mi gre vredu!edino desno kolo je se zmeraj za kak cm zamaknjeno bol not!ko sem mero na digitalni tehnici je blo 1,3 stopinje bol not kot leva!Mogoce ve zakaj je tak pa kak bi se lahko popravlo!
 
Uporabniški avatar
ru7
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: To feb 20, 2007 4:46 pm

Napisal/-a ru7 Če apr 19, 2007 1:05 pm

A to misliš camber al caster?
I would make no more than 0.5 horsepower. A horse can make 1, and since I'm not a horse, then 0.5 hp sounds like a good figure.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov