Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Turbina

Napisal/-a ule Če okt 03, 2002 6:43 am

Eno vprašanje. Ali kdo slučajno ve s kolikšnim pritiskom fila zrak turbina pri bencinskih motorjih in s kolikšnim pritiskom pri dizelskih motorjih? Pa še nekaj: ali je važno kolikšen je pretok zraka?
 
Uporabniški avatar
Diesel
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Pe okt 04, 2002 3:43 pm
Kraj: Maribor

Re: Turbina

Napisal/-a Diesel Pe okt 04, 2002 4:03 pm

Ja pri turbinah je stvar sledeča.Generalno gledano turbine pri dizlih pihajo bolj kot pri bencinskih motorjih.Vse turbine ustvarjajo tlak približno od 0,6 do 1,6 bara.Seveda obstajajo tudi izjeme.Pri novem cliu dci torbina polni z 1,1bara,Pri A4 1,8T 0,8 bara, Punto GT overboost 1 in 2 prestava čez 1,5 bara itd. (Ne me držat za besedo,ker so podatki iz www).Je pa fora tud pri novejših turbinah ki imajo variabiln kot lopatic,tako da v bistvu nima stalnega tlaka s tem naj bi pridobili pri Mercedesu,Audiju itd...(predvsem dizlih)dodatnih 15 konjev.Kaj se tiče pretoka zraka, pa ima veliko vlogo, zato ga tudi uravnava elektronika,vsaj pri novejših avtih.(Majhna črna škatlica,takoj za filtrom zraka,pred turbino).V škatlici ni nič drugega kot majhni aluminjasti membrani tanki kot las, ki zaznavata pretok in pošiljata info. do elektromagneta ta pa odpira loputi podobno zadevo.

Pjebi, če se motim me popravte!


LP
Slika
 
Uporabniški avatar
mmiki
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Sr apr 24, 2002 4:54 pm
Kraj: Maribor

Re: Turbina

Napisal/-a mmiki So okt 05, 2002 12:19 am

Se strinjam z Dieslom. Je pa vse odvisno od pretoka zraka. Motor namrec ne potrebuje konstantnega pretoka temvec spremenljiv tok zraka. Zato tudi taksne razlike pri zmogljivostih novih motorjev. "Vetrnice" spreminjajo kot lopatic glede na to koliko zraka je v danem trenutku v motorju optimalno potrebno. SAmo poglej enega izmed novejsih VW/Audi motorjev - 1.9tdi pa 150KM in kar je se bolj pomembno 315Nm navora. Zaradi lopatic je posledicno tudi krivulja navora veliko bolj ravna (velik odstotek navora po celem obmocju vrtljajev). In zakaj je to tako pomembno? Ker se pri voznji po mestu ne cuti tako moc (KM) kot navor (razen ce ima nekdo ficota in ga do konca zateguje, da lahko sledi ostalim). Sicer pa kot je napisal Diesel - vecjih razlik med turbinami za diesle in bencinarje ni. Je pa stvar proizvajalca avtomobila (oz. motorja v njem) za kaksen pritisk se bo odlocil - ce bo ta manjsi (manj dodatne moci - npr. VW/Audi 1.8T z originalnih 125KM brez turbine na 150KM - +25KM ali 20%) ali pa bo pritisk vecji (npr. Punto GT 1.3 iz mislim da 75KM na 136KM pri prvi verziji - +61KM ali 81%).
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov