Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic To maj 08, 2007 3:28 pm

Ja, je res da majo drugač renaulti dCi, sam ker je pač v Nissanu je pol Nissanov dCi :)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To maj 08, 2007 3:32 pm

Skubic je napisal/-a:Ja, je res da majo drugač renaulti dCi, sam ker je pač v Nissanu je pol Nissanov dCi :)


Sej ubistvu nima veze, je isti motor z navadno ( variabilno?? ) turbino.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To maj 08, 2007 5:12 pm

- intercooler je hladilnik vmesnega zraka, imajo ga vsi, tisti s turbino in oni s kompresorjem

- dizli majo samo turbo na izpušne pline (kolkr men do zdej znano)

a ni variabilna geometrija lopatic?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To maj 08, 2007 5:20 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:- dizli majo samo turbo na izpušne pline (kolkr men do zdej znano)



CE bi blo tak zakaj pa pol ma intercooler, ce samo odvaja izpusne pline nene pa dovaja zraka? Pol intercooler nebi mel namena, intercooler ma namen da ohlaja vstopni zrak ki se pri komprimiranju z turbine segreva.
Drugac pa ma turbina na bencinarjih in dizlih isto delovanje oz isti manen.
lp
 
Uporabniški avatar
Corleone
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: So feb 03, 2007 6:44 pm

Napisal/-a Corleone To maj 08, 2007 5:24 pm

večina bencinarjev nima variabilne geometrije, mam prav?
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To maj 08, 2007 6:46 pm

plini jo poganjajo, v motor pa prek intercooler-ja dovaja stisnjen in ohlajen zrak v motor (segret zaradi okolja turbine)

dizel s kompresorjem??

drgač pa kompresor lepo vrti v MadMax2 (baje zelo majhna serija Ford V8 z ročnim vklopom in izklopom kompresorja, drugačn princip gumba kokr v filmu)

lp
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To maj 08, 2007 7:01 pm

ma glej..najbolje je da das gor kompresor+ turbino...ker na nizkih ti bi kompresor polnik, pri visokih pa pride v upostev turbina, tako da sploh nebi bilo luknje in avto bi cupal ;)

LP
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov