Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Avspuh...

Napisal/-a CybKnight Ne sep 15, 2002 9:22 pm

Vceri sm mal spraseval v eni stacuni z avspuhi, pa so rekl da recmo sebring, powerfull pa remus vsi dajo nekje ce zamenjes celoten izpusni sistem ene 15 posto na moci motorja? Je to res?

LP
Slika
CLIO!!!!
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Re: Avspuh...

Napisal/-a Sierrator Po sep 16, 2002 1:56 am

Jaz sem slišal še manj (10%).
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
vladek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 706
Pridružen: Če feb 14, 2002 10:20 am

Re: Avspuh...

Napisal/-a vladek Po sep 16, 2002 5:28 am

se nekako bolj pridruzujem da je 10% max ...
Slika
 
admin
Administrator a.com
 
Prispevkov: 246
Pridružen: Po feb 04, 2002 10:19 am
Kraj: Jesenice

Re: Avspuh...

Napisal/-a admin Po sep 16, 2002 9:04 am

Ce bos dajal to na kaksen novejsi avtomobil, ki ima veliko elektronike, obstaja verjetnost, da ti bo zajebaval motor, ker elektronika cekira sistem izpuha pa katalizator pa vse... in ob najmanjsi spremembi se ti lahko javi napaka in avto crkne...

Tudi pri starih cliotih 1.4 so se baje pojavile napake, ce si dal kak hud odprt lonec gor... ostali, izkusnje?
IceBreakr
Administrator foruma
Slika
 
Uporabniški avatar
bravura
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: So maj 11, 2002 7:53 pm
Kraj: Ilirska Bistrica - okolica

Re: Avspuh...

Napisal/-a bravura Po sep 16, 2002 9:17 am

Jaz sem pa slišal , da pri menjavi celotnega izpušnega sistema, je ful odvisno kje je v originalu sonda lambda... ker pač zaznava tudi demperaturo izpušnih plinov, in če je sistem bolj odprt, imajo ti plini nižjo temperaturo, pol pa lambda daje gor ene čudne podatke...
Nevem, če je ta razlaga 100%, jer je pač Baba čula, baba rekla..;):D
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
 
Uporabniški avatar
enarf
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: Pe maj 24, 2002 10:09 am
Kraj: Ljubljana

Re: Avspuh...

Napisal/-a enarf Po sep 16, 2002 10:27 am

Ne vem kako je sicer z novejšimi avtomobili in njihovo elektroniko ampak dejstvo je, da če bi izpušna cev štrlela direktno iz motorja pod pravilnim kotom, pravilne širine in brez vseh dušilcev, katalizatorjev ipd., bi dobljena moč morala krepko presegati 10 %!
Žua d vivre...
 
vladek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 706
Pridružen: Če feb 14, 2002 10:20 am

Re: Avspuh...

Napisal/-a vladek Po sep 16, 2002 11:13 am

ja, zato ker se se vedno najvec moci dobi ob menjavi kolektorjev izpusnih ... ponavadi pa folk menja samo zadnji lonec samo to ni nec ...je p.d. ..
Slika
 
bobetko
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: So sep 14, 2002 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Avspuh...

Napisal/-a bobetko Po sep 16, 2002 10:29 pm

Jaz sem zamenjal samo zadnji lonc(REMUS),srednjega sem vzel stran in speljal cev čim bolj naravnost,katalizator in sonda sta ostala originalna in ti rečem da se pozna razlika-MOTOR SE HITREJE ZAVRTI.Največ pridobiš če zamenjaš cel sistem(od kolektorjev do zadnjega lonca)
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Re: Avspuh...

Napisal/-a ferrarist Ne sep 22, 2002 11:40 am

pr moci mislim,da se obcutno ne pozna,je pa loh razlika v PORABI...k sva s stricem zadn lonc nardila sama(inox) in je poraba padla za cca 0,8-0,7l/100km...baje je manjsi upor...bla bla...
Slika
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Re: Avspuh...

Napisal/-a ferrarist Ne sep 22, 2002 11:42 am

upor misljen v izpuhu...
Slika
 
Uporabniški avatar
GT4turb0
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: To avg 20, 2002 9:32 pm

Re: Avspuh...

Napisal/-a GT4turb0 Sr okt 02, 2002 10:22 am

Kaj ni to da ko montiraš nov izpušni sistem moraš avtu odklopit baterijo za ene pol ure tako da se ti resetira računalnik in sprejme nove nastavitve???

Še nekaj: tisto o izpuhu pod pravim kotom iz motorja je preverjeno samo mi ni logično saj se mi zdi da se tako izpušni plini zabivajo ter zavirajo....mnenja prosim
SPEED?!-NO PROBLEM!
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Re: Avspuh...

Napisal/-a ule Sr okt 02, 2002 10:59 am

Če ni pravega zaviranja plinov v auspuhu, zgubiš verjetno še nakaj moči. Men se je enkrat odtrgala cev pred taprvim loncem, pa potem avto ni šel čist nikamor. Sej štima je bla, ampak efekta ni bilo pa nobenga (ravno nasprotno).Moje mnenje je da mora biti dušenje plinov v izpušnem sistemu ravno tapravo torej optimalno. To lahko probaš če pri kakšnem motorčku naprimer APN odšraufaš auspuh proč (razlika je očitna).
 
CybKnight
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe avg 09, 2002 1:55 am

Re: Avspuh...

Napisal/-a CybKnight Sr okt 02, 2002 11:57 am

RE!
Hvallaa za odgovore! A mislete da se mmi splaca dat ene 200k za celoten izpusni sistem, da dobim notr ene 10 konjev? Misleim pa se glede zvoka mi je ful usec da bi mal sundra delal :) Kaj pa ce bi najprej sam kolektorje zamenjal? A bi se kaj poznalo? No povejte se kaj svojih mnenj!

Hvala

LP
Slika
CLIO!!!!
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Re: Avspuh...

Napisal/-a ule Če okt 03, 2002 6:48 am

Če bi rad športen zvok menjaj samo zadnji lonec, ali pa daj še športni filter. Kolk konjev pa ma tvoj avto?
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Re: Avspuh...

Napisal/-a Sale Če okt 03, 2002 9:02 am

CybKnight pravi:
RE!
Hvallaa za odgovore! A mislete da se mmi splaca dat ene 200k za celoten izpusni sistem, da dobim notr ene 10 konjev? Misleim pa se glede zvoka mi je ful usec da bi mal sundra delal :) Kaj pa ce bi najprej sam kolektorje zamenjal? A bi se kaj poznalo? No povejte se kaj svojih mnenj!

Hvala

LP


Splača se ti sigurno ne (ekonomsko gledano), vprašanje je samo kako močno si ga želiš imet ;). Če boš zamenjal celotni izpušni sistem boš eden redkih - to je pa tudi nekaj vredno, hehe :D. Seveda se bo poznalo če boš zamenjal kolektorje - problem je samo v tem, da marsikdo preveč pričakuje od samo ene modifikacije. Za res opazno razliko je potrebno ogromno predelav in jasno mucho $$$.
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Re: Avspuh...

Napisal/-a Pero Če okt 03, 2002 11:46 am

enarf pravi:
Ne vem kako je sicer z novejšimi avtomobili in njihovo elektroniko ampak dejstvo je, da če bi izpušna cev štrlela direktno iz motorja pod pravilnim kotom, pravilne širine in brez vseh dušilcev, katalizatorjev ipd., bi dobljena moč morala krepko presegati 10 %!



sigurno bi izgubil na prožnosti!

Pa vse eno ni rečeno da je najboljši najbolj odprt sistem, oziroma če bi ga hotel iskoristiti bi moral predelati tudi sesalno stran, odmično gred... obstajajo optimalna razmerja med upori v sesalnem in izpušnem delu.
 
Uporabniški avatar
GT4turb0
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: To avg 20, 2002 9:32 pm

Re: Re: Avspuh...

Napisal/-a GT4turb0 So okt 05, 2002 7:41 pm

ule pravi:
Če ni pravega zaviranja plinov v auspuhu, zgubiš verjetno še nakaj moči. Men se je enkrat odtrgala cev pred taprvim loncem, pa potem avto ni šel čist nikamor. Sej štima je bla, ampak efekta ni bilo pa nobenga (ravno nasprotno).Moje mnenje je da mora biti dušenje plinov v izpušnem sistemu ravno tapravo torej optimalno. To lahko probaš če pri kakšnem motorčku naprimer APN odšraufaš auspuh proč (razlika je očitna).


hvala
bi mi lahko še kdo obrazložil zakaj mora biti zaviranje plinov??
SPEED?!-NO PROBLEM!
 
Uporabniški avatar
Metal
Novinec
 
Prispevkov: 150
Pridružen: Pe avg 16, 2002 2:14 am
Kraj: Beyond Realty

Re: Avspuh...

Napisal/-a Metal Ne okt 06, 2002 10:08 am

SAmo 10%.
Zadnjič spremenil Metal, dne Pe jul 20, 2007 9:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Re: Re: Avspuh...

Napisal/-a Pero Ne okt 06, 2002 10:25 am

GT4turb0 pravi:

bi mi lahko še kdo obrazložil zakaj mora biti zaviranje plinov??


Mogoče nebo najbolj strokovno ampak upam da boš zastopil.

po izgorevalnemu taktu se odpre(jo) izpušni ventil(i) in ker je ta ''zrak'' pod večjim pritiskom se začne premikat skozi izpuhu, potem pa še bat porine izpušne pline iz cilindra. Ker imajo plini neko maso in hitrost (smer iz cilindra v izpuh) in ker se že pred koncem izpušnega takta začenjajo odpirat sesalni ventili lahko izpušni plini potegnejo preveč sveže zmesi v izpuh.

Zaradi tega morajo biti vsi deli med seboj vsklajeni za optimalno delovanje (Izpuh, ventili, odmična gred, sesalni del). Oziroma pri normalnih avtomobilih mora imeti izpuh določen upor.

Druga stvar ki je tudi osnova za koristen izpuh je pa zmanjšanje energije (hrupa), kar je po svoje tudi ene sorte upor.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov