... Nižji kot avto je bolj nizko je težiče avtomobila učinek se še dodatno poveča če se da gor distančnike - seveda do ene normalne meje ker če distančnik je prevelik - več kot 25 mm je to za ležaje in kolesno vpetje precej obremenjujoče in na robu varnosti ... če še spredaj malo nategneš premo naprej da za 10 mm spraviš z podlaganjem vilice na zadnjem delu kolo iz ležišča - se pri Citroenu tako spremeni lega da ne prepoznaš več avtomobila - v ovinku se kolesa ne kipajo kakor prej in dobiš pravo malo formulo ... seveda ni samo to - predelati moraš še nosilec, ki je vpet na volanski zglob ... naklon kolesa dobiš tako, da zgoraj privariš podložko na pločevino kjer je vpet amortizer in to 1-3 mm proti notranjosti avtomobila pol podložko prevrtaš, da bo imel vijak naslon in tako dobiš nagib okrog 1.5 stopinje na kolesu ... z tem boš popravil zamik naprej (prehitevanje) in odpre se prema v smeri vožnje za 3 mm sicer bi ti jedlo gume samo z notranje strani ... verjetno jih tudi malo bolj bo vendar lega toliko odtehta vse skupaj da se kar splača porabiti malo gume ... zadnji del beži ker je ožji doda se distančnika 9 -11 mm pol avto postane nevtralen ... mislim, da boljše lege kot jo imajo ti avti (AX, Saxo, 106)še nisem nikjer srečal (izven 4x4 pogona)!... L.p. MadDariooo je napisal/-a:jah mad skoraj da imas prav..
samo kaj ce je pa komplet avto pri tleh se pa se bolje drzi ceste al ne??
ostali pa meni se sploh ne gre kako avto zgleda ampak homcem da drzi cesto...kaj mi bo ce bo lep vsem...js pa prvi dan zletim z ovinka??
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov