Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

preprogramiranje Ford Fieste ST

Napisal/-a SamoK Če maj 24, 2007 5:46 pm

zanima me ce bi se dalo kaj porihtat glede preprogramiranja (chipanja) 2.0 bencinarja 150 KM (Ford Fieste ST), koliko bi se s tem pridobilo in koliko bi stalo?

TEHNIČNI PODATKI
Motor: 4-valjni - 4-taktni - vrstni - bencinski - gibna prostornina 1999 cm3 - največja moč 110 kW (150 KM) pri 6000/min - največji navor 190 Nm pri 4500/min. Prenos moči: motor poganja prednji kolesi - 5-stopenjski ročni menjalnik - gume 195/45 ZR 16 W (Pirelli PZero Nero). Mase: prazno vozilo 1165 kg - dovoljena skupna masa 1590 kg. Zmogljivosti (tovarna): največja hitrost 208km/h - pospešek 0-100 km/h 8,4 s - poraba goriva (ECE) 10,4/5,7/7,4 l/100 km.


hvala za odg.

LP Samo
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Pe maj 25, 2007 11:11 am

Uporabi iskanje, takih tem se vsak teden odpre nekaj. Vsi naivno isto sprašujejo koliko KM bo dobil atmosferski benciar z novim čipom. Odgovor je vedno enak zelo malo 3-5KM. Cena? Približno ista, kot za čipanje TDI ali turbo bencinarja.

Se splača? Verjetno ne, saj pri serijskih 150KM ne boš opazil bistvene razlike.

Če želiš več moči pomaga samo hard tuning s posegom v motor in zamenjavo delov. Če želiš iz motorja iztisniti kaj konkretnega razmišljaj o kompletni menjavi izpušnega sistema vključno s katalizatorjem in kolektorjem, poliranjem sesalnih in izpušnih kanalov, ostrejše odmične gredi, močnejše vzmeti na ventilih........

Ko narediš vse to, pa je smiselna optimizacija motorne elektronike.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
cossy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: Sr avg 25, 2004 8:46 am
Kraj: Tržič

Napisal/-a cossy Pe maj 25, 2007 11:15 am

pri festah st je najbol smisln turbo kit ker idino s tem boš dobu mal večjo zalogo konjev glede na vložen denar v tuning
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe maj 25, 2007 11:47 am

tristan01 je napisal/-a: Odgovor je vedno enak zelo malo 3-5KM.


BI blo bolj smiselno govorit kolko procentov se pridobi. Tak da vsaj ene 5% bi moglo bit? :?:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Pe maj 25, 2007 3:58 pm

Ne vem zakaj,bi bilo brezveze čipati ST-jko,mašina ima veliko potencijala za tuning,(skoraj vsak 2.0 16v N/A motor doseže te konje)na 180-190km bi šlo brez problema za kaj več pa večjo turbino,injektorje,intercooler...pač standart.
Drugače pa malu tu preber http://www.fiestastoc.com/forums/ ,moraš se registrirati.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Pe maj 25, 2007 4:01 pm

sharp je napisal/-a:Ne vem zakaj,bi bilo brezveze čipati ST-jko,mašina ima veliko potencijala za tuning,(skoraj vsak 2.0 16v N/A motor doseže te konje)na 180-190km bi šlo brez problema za kaj več pa večjo turbino,injektorje,intercooler...pač standart.
Drugače pa malu tu preber http://www.fiestastoc.com/forums/ ,moraš se registrirati.

180-190 konjev? s čipanjem? ....brez besed
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Napisal/-a f.taunus Pe maj 25, 2007 4:16 pm

Pred čipanjem je pa treba par delov v motorju in okoli njega zamenjati. Še le takrat greš na t.i. čipanje, oziroma optimizacijo računalnika na novovgrajene dele.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe maj 25, 2007 4:19 pm

f.taunus je napisal/-a:Pred čipanjem je pa treba par delov v motorju in okoli njega zamenjati. Še le takrat greš na t.i. čipanje, oziroma optimizacijo računalnika na novovgrajene dele.


izpusni sistem,odmicne,vecji injektorji...
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Pe maj 25, 2007 4:35 pm

Se opravičujem,enkrat sem bral primerjalni test st-ja,colta turbo,ibize....pa sem zamešal in mislil,da je fiesta turbač.
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Pe maj 25, 2007 10:10 pm

sem se malo pozanimal na RSR Motorspot, evo njihov odg!(po pricakovanjih)

Spoštovani,

na žalost se takšnega tipa motorja, atmosferski motor, pri nas ne optimizira, saj je bi s poskusom optimizacije pridobili zgolj 2-4kW. Potrebni so večji mehanski posegi (odmične gredi, celoten izpušni sistem,....), da bi pridobili nekje 10-13 kW. Stročki tovrstnih predelav so nekje od 3.000€ naprej.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 So maj 26, 2007 9:40 am

Tak odgovor sem mu dal že v prvem postu, ampak saj je prav, treba se je vse 2X prepričat.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK So maj 26, 2007 9:46 am

glej..tvoja teorija je bla pravilna,ampak mislim da nobenega ne boli ce sem preveril 2x!

hvala za vase odg!LP
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost