Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
CiCn
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Sr maj 26, 2004 9:20 pm
Kraj: Zlata Sredina

Napisal/-a CiCn To jun 05, 2007 8:25 am

AXioN je napisal/-a:I give up. Pomojem ni junaka, ki bi imel toliko denarja v sloveniji, da bi se lotil predelave navadne 1.8 mašine predelat v 300km +.


Ne se sekirat tako pač je...ne da se jim dopovedat
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero To jun 05, 2007 8:56 am

CiCn je napisal/-a:
AXioN je napisal/-a:I give up. Pomojem ni junaka, ki bi imel toliko denarja v sloveniji, da bi se lotil predelave navadne 1.8 mašine predelat v 300km +.


Ne se sekirat tako pač je...ne da se jim dopovedat



Če veš kaj delaš sploh ni drago. Samo vedet moraš, ne pa samo gobcat, kot večina tukaj.
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero To jun 05, 2007 9:23 am

kr3mn1 je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Evo čist tko: če je plan dat istos erijsko turbino gor kot ima 1.8T je brezveze, raj menjat... Če je v igri bolj konkretna predelava (beri 270-300+ps) je pa čist uredu osnova :D ker morš tut na obstoječem turbaču skor vse menjat..


kdaj si pa ti menjal glavno gred pa blok pri upgradu? navaden motor ma slabše bate, manjše sornike v batih, tanjše ojnice, slabše ležaje v gredi.... poleg tega oljna pumpa druga, glava narejena za turbaka in ne za atmosferca, sis kolektor ni treba nujno menjat, izpuh tudi ne.

tm en podrt 1.8t stane 500 evrov, 300 konj pa 1.8 20V ne bo videl nikol, ga prej raztrga v bloku.



Glavna gred je enaka pri od 125 KM do 225 KM 1.8 motorja, prav tako ležaji.
Glava je pri atmosfercu v osnovi enaka oz. boljša saj ima večje kanale.
Prav tako je pri vseh teh modelih enaka oljna pumpa.
Razlika je pa res v batih in ojnicah.
Prav tako je enak blok motorja, manjka mu samo luknja za olje za mazanje turbine, ki pa je že nakazana in jo je potrebno samo izvrtat.

Ne pisat nekaj na pamet!!
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN To jun 05, 2007 10:06 am

cicero, vsa čast, si dobro pomedel v tej temi.
sam nisem nek tjuner, kremnija pa zagovarjam zato, ker sem ze videl kak njegov produkt, in vem da se dec spozna na motorja in turbine, tako kot se zagre.
pa ce se vrnem k temi, se vseeno sem mnenja, da je veliko ceneje dobit turbo motor, ce se enostavno zamenja avto, najbrz avtorju teme ne lezijo ravno turbine, injektorji in razne gredi na tleh po delavnici.
Nikoli pa nisem rekel da se ne da. mogoce kaksni nemci bi se se lotili take zadeve, k so ravno prav odbiti, slovencek s svojim pocipanem tdi-jem, pa mislim, da ne.
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero To jun 05, 2007 10:21 am

AXioN je napisal/-a:cicero, vsa čast, si dobro pomedel v tej temi.
sam nisem nek tjuner, kremnija pa zagovarjam zato, ker sem ze videl kak njegov produkt, in vem da se dec spozna na motorja in turbine, tako kot se zagre.
pa ce se vrnem k temi, se vseeno sem mnenja, da je veliko ceneje dobit turbo motor, ce se enostavno zamenja avto, najbrz avtorju teme ne lezijo ravno turbine, injektorji in razne gredi na tleh po delavnici.
Nikoli pa nisem rekel da se ne da. mogoce kaksni nemci bi se se lotili take zadeve, k so ravno prav odbiti, slovencek s svojim pocipanem tdi-jem, pa mislim, da ne.



Ne mislit, da nemci znajo več kot mi. Samo dražji so, to jih loči od nas in nič drugega.
Kot sem rekel, če veš kaj delaš sploh ni problem.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jun 07, 2007 12:20 pm

No, kaj sem vam rekel :P . Saj sem vedel 8) ( sicer marsikaj na pamet 8) ) . Ker je tudi pri večini ostalih avtov isto 8) .
Sem se pa že zasekiral, da res česa ne vem , oziroma , da sem kaj narobe povedal :P .
Problem je še, da moraš pri uporabi navadne ( aspiracijske ) glave sorazmerno več podložiti glavo, oz uporabiti lower-compression bate, ker imajo motorji brez prisilnega polnenja večje kompresijsko razmerje kot pa turbači :!: .
Seveda je tudi treba točno izračunati prostornino zgorevalnega prostora, za pridobitev željenega kompresijskega razmerja ;) .
Sam sem se večkrat lovil pri izračunu , ker moraš pri volumnu upoštevati tudi volumen zgorevalnega prostora, ... zatorej, ... ;) ... CR= CR:Vi= (CR+Vi)/Vi:Vi .
No, nekako tkole sem jaz razumel to enačbo za izračun kompresijskega razmerja ( Vi = Volumen Izgorevalnega prostora ) in jo uporabljal do sedaj 8) .
Je pa tudi sorazmerno, : more power - lower compression ratio , 8) ...
zaradi , ... večjega masnega pretoka goriva + zraka ;) .
( nekaj pač tudi moraš vedeti, če že hočeš res kaj izpeljati ;) )
No, pa da ne bom spet predolg, ker sklepam, da vse te "finte" že itak vsi veste, z mano vred, zato pa itak je toliko govoričenja ( blebetanja ) o nevem čem vse še , ;) ...
P.s.; Cicero, hvala za potrditev mojih starih teorij 8) . Bi ti pa še potrdil, da Nemci res niso nevemkaj brihtnejši od nas, le nekaj več tehnologije jim je namenil Bog, zato pa so kanček pred nami, ker Ga upoštevajo . Drugače pa v osnovi sploh niso nič boljši od nas ( znanje je staro, razen stopenjskega vbrizga dizlov ) . Lahko si le privoščijo podražitve, draginjo, večinoma zaradi imena in, ...
Pa lep pozdrav, ajdi', čaw, 8) ...
by Bošti + Kopron Team
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov