Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Vgradnja števca z obratomerjem v navadnega Fiat Unota

Napisal/-a Primoz_86 To jun 12, 2007 9:29 pm

Danes sem zamenjal originalen števec v mojem unčkotu s števcem od Unota 1.4 70S. Imel sem ravno digitalca pri roki, tako da sem malo poslikal, morda pride komu prav. Postopek je enak tudi za števec od Unota Turbo, le da je treba žico prilotat na kakšno drugo mesto.

Podobno velja tudi za druge avtomobile.

Prej kot vzamete ven števec, je treba snet zajlo. To naredite tako da greste z roko pod armaturo, potipate zadnji del števca, najdete zaljo in potegnete obroč na spoju stran od števca (v smeri proti motorju).

Prej kot montirate števec na svoje mesto je dobro zamenjat potemnele in pregorele žarnice, da ne boste vsakih 14 dni števca ven jemali. Najbolje je da zamenjate kar vse pogosto uporabljane žarnice z novimi (kratke luči, lučka praznega tanka, osvetlitev)

Slike glejte od spodaj navzgor, ker sem se zaj., pa se mi ne ljubi popravljat :)
Priponke
stevc5.jpg
Žico speljemo od vžigalne tuljave do števca
stevc4.jpg
Rjavo žico z belimi obročki potegnemo iz črne cevi, v kateri so ostale 3 žice. Žica je slepa, dolga le cca 7cm. Ta kos žice spojimo z žico ki smo jo speljali do števca. Jaz sem spoj zatlačil nazaj v cevko, da je malo bolj sigurno izolirano
stevc3.jpg
Žico sem pritrdil s podložko in matico, da se ne bi izpulila
stevc2.jpg
Mesto kamor je treba na novem števcu prilotat žico.
stevc1.jpg
Števec izgleda tako:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost