Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr sep 17, 2003 6:41 am

kr3mn1 je napisal/-a:
TechnoBoY je napisal/-a:
strojnik je napisal/-a:če pihaš čisti kisik v motor boš dobil večjo moč, ker boš imel boljše zgorevanje, sam bo pa tud mašina prej šla k :twisted: lahk pa tud nitro pihaš not, so še bolši učinki kot z kisikom, sam tud tuki mašina trpi.

rad bi te vidu da cisti kisik notr pihas...ti v gtrenutnu zatali bate s cilindrom skupaj...

zato je nos.....
N hladi..
kisik pa za boljse izgorevanje


N je za polnilo!!!! ne za hlajenje! hladi samo takrat ko se iz tekoče faze spreminja v plinsko...! N ti zveča kompresijo....marija techno...

lp, kr3mn1

smo se zanc na ircu kregal...kompresija je fiksna...
N kvecemu zveca PRITISK.. :)
al je drgac..
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Če sep 18, 2003 7:29 pm

TechnoBoY je napisal/-a:
kr3mn1 je napisal/-a:
TechnoBoY je napisal/-a:
strojnik je napisal/-a:če pihaš čisti kisik v motor boš dobil večjo moč, ker boš imel boljše zgorevanje, sam bo pa tud mašina prej šla k :twisted: lahk pa tud nitro pihaš not, so še bolši učinki kot z kisikom, sam tud tuki mašina trpi.

rad bi te vidu da cisti kisik notr pihas...ti v gtrenutnu zatali bate s cilindrom skupaj...

zato je nos.....
N hladi..
kisik pa za boljse izgorevanje


N je za polnilo!!!! ne za hlajenje! hladi samo takrat ko se iz tekoče faze spreminja v plinsko...! N ti zveča kompresijo....marija techno...

lp, kr3mn1

smo se zanc na ircu kregal...kompresija je fiksna...
N kvecemu zveca PRITISK.. :)
al je drgac..


ne me ucit, prou. k vcas res strelas....sva zmenjena?
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če sep 18, 2003 9:06 pm

tut jest sm to trdil kot ti..pa so mi strojniki ( dipl. ing ) razlozil o kompresiji...
sm kmal utihnu ....sem pa popolnoma enako trdil kot ti....

tolk o tem...
utisaj ti diplomirane strijnike ne mene...
:)
pa mal spoštovanja prosm...
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če sep 18, 2003 9:28 pm

Kompresijsko razmerje je definirano z vsoto delovne prostornine in zgorevalnega prostora deljeno s prostornino zgorevalnega prostora.

vir:http://www.avtoin.com/Tehnika/motorsaab.htm

mislm da s turbino ne povečas prostora...povečaš pa pritisk

zdej jest nevem a turbo poveca al ne..
eni tupoijo da ja...eni da ne..
če ma kdo kašno razlago ( pa ne gostilniško) prosm na plano
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če sep 18, 2003 9:34 pm

kr3mn1 je napisal/-a:marija techno...

ne me ucit, prou. k vcas res strelas....sva zmenjena?


Prosm, omejite svoje trenutne izbruhe, tole ni jezik, ki bi ustrezal temu forumu... Malo strpnosti do nasprotno mislečih... :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Pe sep 19, 2003 12:13 pm

Pugi je napisal/-a:
kr3mn1 je napisal/-a:marija techno...

ne me ucit, prou. k vcas res strelas....sva zmenjena?


Prosm, omejite svoje trenutne izbruhe, tole ni jezik, ki bi ustrezal temu forumu... Malo strpnosti do nasprotno mislečih... :roll:


tišina poba. če ti ni všeč, pojdi drugam.


tehno nism mislu dobesedno, okol pisanja se pa ti krepko v roke primi, ker me je streslo ko sem bral k+t, da ti, kot moderator, si lahko privoščiš take izpade. ce nimas pojma bodi tiho, moderator ne pomeni, da si potem glavni v tej stvari.

ni provokacija, samo malo premisli...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe sep 19, 2003 1:40 pm

kr3mn1 je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:
kr3mn1 je napisal/-a:marija techno...

ne me ucit, prou. k vcas res strelas....sva zmenjena?


Prosm, omejite svoje trenutne izbruhe, tole ni jezik, ki bi ustrezal temu forumu... Malo strpnosti do nasprotno mislečih... :roll:


tišina poba. če ti ni všeč, pojdi drugam.


tehno nism mislu dobesedno, okol pisanja se pa ti krepko v roke primi, ker me je streslo ko sem bral k+t, da ti, kot moderator, si lahko privoščiš take izpade. ce nimas pojma bodi tiho, moderator ne pomeni, da si potem glavni v tej stvari.

ni provokacija, samo malo premisli...


Oprost, ampak ne ti meni POBA. Ne pogovarjaj se tako grdo z ljudmi, ki jih sploh ne poznaš... In zaradi tebe ne bom šel drugam, ker je tukaj še 2000 drugih ljudi, ki so KULTURNI!!!
Slika
 
strojnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To sep 16, 2003 8:21 pm

Napisal/-a strojnik Pe sep 19, 2003 8:36 pm

sej pravim da gre mašina :twisted: v rit, če se tlak poviša se s tem tud navor saj je odvisen od tlaka, s tem sile na bat in momenta na gred tolk da masina boljš pele par km pol pa v jark :P
 
strojnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To sep 16, 2003 8:21 pm

Napisal/-a strojnik Pe sep 19, 2003 8:41 pm

kompresijsko razmerje je fiksno in ne more bit drugac, to je razmerje med celotnim volumnom v cilidrom in tistim kadar je bat v zgornji mrtvi legi, brez štemanja ga ne morš spremenit, lahko se edino pritisk :ppppp
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Pe sep 19, 2003 9:36 pm

TechnoBoY je napisal/-a:tut jest sm to trdil kot ti..pa so mi strojniki ( dipl. ing ) razlozil o kompresiji...
sm kmal utihnu ....sem pa popolnoma enako trdil kot ti....

tolk o tem...
utisaj ti diplomirane strijnike ne mene...
:)
pa mal spoštovanja prosm...


Ej techno, mam eno pripombo.

Precej spremljam tale forum in na njem opazim tud tvoje poste. In ravno v tvojih postih me zelo velikokrat zmotijo tvoje tipkarske napake, ki jih je RES veliko.

P.S. Upam, da sem napisal dost lepo, da ne bo tole spet izzvenelo kot kaka provokacija.

LP...
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Pe sep 19, 2003 9:46 pm

Ni nobena provokacija....zakaj ?
ja mam dost tiskarskih napak...
in ?
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
ici
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Sr jan 01, 2003 5:27 pm

Napisal/-a ici Ne sep 21, 2003 4:40 pm

Sam že nekaj časa razmišljam o vbrizgavanju kisika...seveda ne 100% samo kisik(to je poli garant BUM), ampak da se ga samo dodaja k normalnemu zraku da se odstotek kisika malo poviša. Torej moj sistem naj bi zgledal nekako takole:
Uporabiš normalni filter(ali športni-sej je vseeno), v cev ki poteka od filtra do glave dodaš še en vhod, nekje imaš jeklenko z 100% kisikom in na njej regulator pretoka(podobno kot 1. stopnja na jeklenki pri potapljanju), vse skupaj nastaviš tako da nastane mešanica zraka in čistega kisika taka da se odstotek kisika v "mešanici" dvigne nekje na 32%(jaz se ne bi igral z večjim %), mislim da bo to lahko zelo povečalo moč...vendar je jasno kot pri vsakem drugem povečanju moči, da material bolj trpi...
Ne razumem pa zakaj bi dušik v mešanici "hladil" kot je nekdo rekel...deluje samo kot "polnilo", ker brez njega bi bila eksplozija veliko premočna za menda vsak motor!
Zoran-Vsekakor pa je bolje pripeljat mrzel zrak že v filter, kljub intercoolerju!
SlikaTeam Audiox...165,2 dB
Moj avtek...samo 149,42 dB
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Poizkus razlage

Napisal/-a Škoda lover To sep 23, 2003 4:57 pm

TechnoBoY je napisal/-a:
Kompresijsko razmerje je definirano z vsoto delovne prostornine in zgorevalnega prostora deljeno s prostornino zgorevalnega prostora.

vir:http://www.avtoin.com/Tehnika/motorsaab.htm

mislm da s turbino ne povečas prostora...povečaš pa pritisk

zdej jest nevem a turbo poveca al ne..
eni tupoijo da ja...eni da ne..
če ma kdo kašno razlago ( pa ne gostilniško) prosm na plano


Mislim da imam jaz razlago za vas!

Mešate pojma kompresije motorja in kompresijskega razmerja! Iz praks vem da ima motor s kompresijskim razmerjem 1:8,8 v valju kompresijo 11 barov!

Tako da se kompresija lahko izboljša če nekaj še tiščiš zraven ampak mehanska se pa s tem ne spremeni! :!:
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Re: Poizkus razlage

Napisal/-a kr3mn1 To sep 23, 2003 5:22 pm

Škoda lover je napisal/-a:
TechnoBoY je napisal/-a:
Kompresijsko razmerje je definirano z vsoto delovne prostornine in zgorevalnega prostora deljeno s prostornino zgorevalnega prostora.

vir:http://www.avtoin.com/Tehnika/motorsaab.htm

mislm da s turbino ne povečas prostora...povečaš pa pritisk

zdej jest nevem a turbo poveca al ne..
eni tupoijo da ja...eni da ne..
če ma kdo kašno razlago ( pa ne gostilniško) prosm na plano


Mislim da imam jaz razlago za vas!

Mešate pojma kompresije motorja in kompresijskega razmerja! Iz praks vem da ima motor s kompresijskim razmerjem 1:8,8 v valju kompresijo 11 barov!

Tako da se kompresija lahko izboljša če nekaj še tiščiš zraven ampak mehanska se pa s tem ne spremeni! :!:


glumiš stvari ki jih vsi vedo. ampak ker si 30 na vrsti poveš 30 različico iste stvari :)

ne se sekirat. kompresijsko razmerje je razmerje med valjem ko je najbolj odprt in pa tistim prostorom ki je še na voljo ko je bat na ZMT. da pa kompresija sama lahko useka čez je pa logično. pomislimo malo...zrak se segreva ko ga stiskamo. s tem se mu veča volumen -> u marija pa je res vec barov kot na papirju!!! pa motor posredno segreje zrak. sunek sile (špica) ko se opravlja meritev kompresije -> ja jezus tud, spet je igla mal višje kot na računih! dizel pa še sploh -> mu vbrizga še gorivo potem ko so ventili že zaprti - na oko povedano (eni mamo filing :) ) tko 7-8 stotink preden je na vrhu bat :)

zastopiš škodilak lover, vse lahko razložiš tu na sto in en način pa bo še en prišel z basensko razlago in bo trdil da je edina prava :) baltazarji so povsod :)

lp, kr3mn1
 
Uporabniški avatar
PoLOdivjan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 506
Pridružen: Če maj 09, 2002 8:22 am
Kraj: Koper - Ljubljana

Napisal/-a PoLOdivjan Če sep 25, 2003 1:55 pm

glede tega N- ja brez njega bi bil to samo kisik in sam kisik bi avto uniču po parih obratih( v zraku je ponavadi okoli 20 % kisika, zato je potrebno za popolno izgorevanje 1 kg bencina , nekaj manj kot liter, 14,8 kg zraka, če je v njem več kisika je količina zraka manjša in torej je naša zmes pregosta in ne more zgoreti beri nepopolno izgorevanje) polek tega pa N ni tam zaradi tega da bi motor hladil, saj je to en večjih problemov pri NOS-u : motor je ogret , temperatura hladilne tekočine je okoli 90 °C kar pa ne pomeni temperature bata oziroma celotnega cilindra taka, zmes je ogreta na 2000 od 2500 °C ko je najbolj stisnjena in potem se ohladi na približno 800 do 900 °C pri uporabi nosa je temperatura v prvem primeru večja v drugem pribižno ista največji problem je pa ker pride zmes v cilinder veliko bolj ohlajena kot navadna zmes, seveda se to razlikuje glede na montažo a princip je isti, še glede tistega ali v motorju poseka eksplozija ali izgorevanje : poteka izgorevanje verjetno je tisti ki je pisal eksplozijo koga slabo razumel in mislil ekspanzijo ( širjenje ) in zgoravanje pa poteka 20 m/s, hito a. in še to kar sem milil da vsak na tem forumu ve zakaj dovajamo hladen zrak? zato in samo zato ker je gostejši, več ga je, in to je to motor ga lahko vzame tolko kot ga rabi. LP pa ne se kregat, Priporočam pa knjigo Motorno vozilo marsikaj se zve iz njega, Jest sm jo celo preštudiral...
Slika
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Če sep 25, 2003 10:19 pm

stari...itaq kle noben ne poslusa drucga. razen ce komu ne reces da mu noge smrdijo.
veš kaj mislim?

lp, kr3mn1
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Če sep 25, 2003 11:09 pm

All Wite ASS niggas her POSLUŠTE vi se boste še pobil zarad ene navadne p.i.z.d.a.r.i.j.e ; po pravic povedan gledate gdo bo koga sprovoceru , saj tko sm opazu !!!!!!!!!


CHILLLLLLLL BOYS 8)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov