Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne jun 24, 2007 9:10 pm

Jah, sorry, no, mal' pa res prehitevamo, ... ;) , ... se opravičujem, ...
+ lep pozdravčaw,
by Boštyx + Kopron's team , Si
 
Uporabniški avatar
Alfist19
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Ne mar 11, 2007 8:54 pm

Napisal/-a Alfist19 Pe jul 06, 2007 2:42 pm

Glede na to da Furaš alfo ki majo zelo športn izgled bi ti prporočal najprej feltne če še niso gor:) pol pa itq Fedre Eibach recmo okol 200-250 Eur al pa H&R drugo je vse bl tko tko. Pol pa zadn lonc se da dubit za 300 EUR nov za alfe je kr nekaj dobrih proizvajalcev CSC, Ragazzon, Supersprint pa še kej bi se najdl. Še kkšn strut bar bi tud prov pršou v ovinkih pa je za začetek to to, še kkšn filtr če ne bo izpuh glasn! Pol pa takoj fotke gor da vidmo lepotico!:)
LP
 
Uporabniški avatar
marinaio
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: To jan 09, 2007 11:25 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a marinaio Sr jul 25, 2007 9:07 am

bolj malo financ maš na razpolago...
prava firma za alfe je NOVITEC samo je zlo draga...kaj več ti pa ne bi znal povedat kaj lahko dobrega za tak dnar dobiš. ;)
 
nneejjkkoo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jul 26, 2007 4:14 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a nneejjkkoo Če jul 26, 2007 4:29 pm

lep pozdrav sem še nov na forumu in me zanima če mi lahko kej pomagate glede fedrou+amortizerjou.
mikko!!!
vidm da si prej nekje umenu da si že neki predelu, pa mi povej če veš še kako trgovino u sloveniji dabi dubu takit? razen amortizer z njim sem ne že menu.
am iz žepa pa gre okoli 400-450E zaoboje
hvala za odgovore!!
lp!- 8)
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion So avg 04, 2007 8:15 am

Katalizator ven in zadnji bolj pretočni lonec.

Če že vztrajaš pri konusnem športnem filtru in ne vložku potem ga montiraj na tisto cev, ki pride na škatlo in ne zgoraj pri LMM-u, tako da bo čim nižji in blizu odprtin v odbijaču. Potem ga zaščiti iz desne strani, da ne bo vlekel topel zrak od izpušnega kolektorja in motorja nato pa še kupi cev in jo zmontiraj v odbijač tako, da bo v njo pihal mrzel zrak in to cev napelji na filter - gor na škatlo pri 156 pride še iz leve ena cev, ki tudi mrzel zrak vleče - te ne jemlji ven.

Chip-tuning ti priporočam iz osebnih izkušenj in tudi od drugih. Da se ti blokada prestavi, krivulja navora spremeni, poveča vbrizgano gorivo (more HP, more torque) in še marsikatera stvar.....to ti lahko jaz zrihtam.

To je nek max za mali denar glede motorja, s tem ne boš dosegel nek drastični narastek moči motorja, bo ti pa bolje dihal motor in posledično bo bolj poskočen. Za kaj več, se pa menjajo odmične, izpušni kolektor, injektorji,..... $$$

Pred vsem tem ti pa priporočam en konkreten servis (vsaj pred chipanju) in nujna menjava jermenov.

Glede podvozja - jaz imam Apex v moji in nisem zadovoljen. Avto je premehak, se še vedno rahlo nagiba,...pač ni to to. Priporočal ti bi Eibachov Prokit in da si greš amortizerje, če so še vredo, stršat. Strutbar se ti ne bo veliko poznal, bolj se splača denar v dobre gume vložit npr 215/45/17 - za takšne že imaš homologacijo. Če imaš pa še večje želje se pa splača menjat sprednji in zadnji stabilizator (autodelta, novitec) in sprednje gumjaste puše zamenjat z hmmmz pozabo točno iz česa so, neke vrste platsika - posledica te predelave je manjše nagibanje avta in bolj odzivnejši volan... potem lahko še kake distančnike..... :P

http://shophost.net/shop_n/catalog/defa ... 95fba922ae

http://www.autodeltashop.com/index.php? ... bc9ed86455
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne avg 05, 2007 10:59 pm

marinaio je napisal/-a:bolj malo financ maš na razpolago...
prava firma za alfe je NOVITEC samo je zlo draga...kaj več ti pa ne bi znal povedat kaj lahko dobrega za tak dnar dobiš. ;)


Ja pri noviteku se splača montirat kompresor, ampak po mojem mnenju samo na V6 motorje. Za 1.8 je vse brez veze. Dobre vzmeti, zavore, amortizrje in gume pa si zmagal. Vmes pa šparat za GTA. ;)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne avg 05, 2007 11:02 pm

BTW: Novitec ni ravno ne vem kako drag, ne nudi pa ti ravno vsega.

Pri njih je super dat predelat motor (kompresorski 3.2 je že kar poštena zverinica) in zavore. Za sklopko, daljšo šesto prestavo in samozaporni diferencial pa se je bolje obrnit na Autodelto v Londonu.

Ko torej zdržiš Novitec in Autodelto pa dobiš za manj denarja na stezi enakovreden avto M3jem in S4kam.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Italian Stallion
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr avg 16, 2006 10:14 am

Napisal/-a Italian Stallion Po avg 06, 2007 9:21 am

Evo če si resen ti priporočam to

1. http://www.autodeltashop.com/product_in ... bc9ed86455

2. http://www.autodeltashop.com/product_in ... bc9ed86455

Za to ceno ti še zmontirajo turbo samo je treba h njim it :P greš u UK na izlet pa se vrneš s turbono :P

Potem maš pa 225-250km in lahko še naknadno kaj narediš....ecu....
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po avg 06, 2007 2:01 pm

Se ne splača!


Bolje prodat in kupit GTA.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov