Katalizator ven in zadnji bolj pretočni lonec.
Če že vztrajaš pri konusnem športnem filtru in ne vložku potem ga montiraj na tisto cev, ki pride na škatlo in ne zgoraj pri LMM-u, tako da bo čim nižji in blizu odprtin v odbijaču. Potem ga zaščiti iz desne strani, da ne bo vlekel topel zrak od izpušnega kolektorja in motorja nato pa še kupi cev in jo zmontiraj v odbijač tako, da bo v njo pihal mrzel zrak in to cev napelji na filter - gor na škatlo pri 156 pride še iz leve ena cev, ki tudi mrzel zrak vleče - te ne jemlji ven.
Chip-tuning ti priporočam iz osebnih izkušenj in tudi od drugih. Da se ti blokada prestavi, krivulja navora spremeni, poveča vbrizgano gorivo (more HP, more torque) in še marsikatera stvar.....to ti lahko jaz zrihtam.
To je nek max za mali denar glede motorja, s tem ne boš dosegel nek drastični narastek moči motorja, bo ti pa bolje dihal motor in posledično bo bolj poskočen. Za kaj več, se pa menjajo odmične, izpušni kolektor, injektorji,..... $$$
Pred vsem tem ti pa priporočam en konkreten servis (vsaj pred chipanju) in nujna menjava jermenov.
Glede podvozja - jaz imam Apex v moji in nisem zadovoljen. Avto je premehak, se še vedno rahlo nagiba,...pač ni to to. Priporočal ti bi Eibachov Prokit in da si greš amortizerje, če so še vredo, stršat. Strutbar se ti ne bo veliko poznal, bolj se splača denar v dobre gume vložit npr 215/45/17 - za takšne že imaš homologacijo. Če imaš pa še večje želje se pa splača menjat sprednji in zadnji stabilizator (autodelta, novitec) in sprednje gumjaste puše zamenjat z hmmmz pozabo točno iz česa so, neke vrste platsika - posledica te predelave je manjše nagibanje avta in bolj odzivnejši volan... potem lahko še kake distančnike..... :P
http://shophost.net/shop_n/catalog/defa ... 95fba922ae
http://www.autodeltashop.com/index.php? ... bc9ed86455