Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po avg 06, 2007 3:08 am

Štrubelj je napisal/-a:neki off-a kaj je razlika med TS in TE petko?

drugač pa, kok misliš da bi blo razlike v moči če dam od 1.4 ferg gor?
R 5 TS in TSE so bila modela z drugačno opremo (električne šipe centralno zaklepanje Alu. feltne obratomer in števec do 200 km/h ) motor je bil 1.4 - isti... so pa za Italijanski trg, ki je vedno uvažal podhranjene kubikaže naredili R 5 1.1 z Dvojnim uplinjačem ... če se spomneš Yugo je imel na 1.1 motorju 55 in z dvojnim vplinjačem na istem motorju 60 km - ... ti bi dal gor od 1.4 računaj še dva več cca . L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Štrubelj
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Ne avg 21, 2005 9:21 pm
Kraj: Nemogoče določit

Napisal/-a Štrubelj Po avg 06, 2007 11:00 pm

o hvala, tak odgovor sm pričakvou :D a pa je treba pol ta ferg kej štelat še ker bo manjša kubatura, al je serijsko najlepš nastavljen?
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI Po avg 06, 2007 11:04 pm

Štelaš ga tko da menjaš dize. Enak sistem k pr mopedu, mal se igraš da najdeš pravo kombinacijo.
 
Uporabniški avatar
Štrubelj
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Ne avg 21, 2005 9:21 pm
Kraj: Nemogoče določit

Napisal/-a Štrubelj To avg 07, 2007 12:05 pm

ja sam kako pa vem da je prava? sori, samo glede mašine sm bolj neveden :oops: a gledam barvo svečke, al ga toplega probam kako vleče na kkšnih obratih?
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI To avg 07, 2007 1:53 pm

Tud sveče lohka gledaš. Jest sm v glavnem to bl po občutku. Ene pol tanka sprazniš da najdeš pravo kombinacijo :D Jest sem edino mel problem k sem mel v drugi loputi prevelko dizo in ko je prišlo do prehoda med prvo in drugo loputo je avto zelo zamorilo. Je pa fajn da spet ne pretiravaš preveč z dizami ker se potem občutno pozna na porabi. Lohka tud notri menjaš trobentice sam to je pa spet druga zgodba. Za začetek se samo poigraj z dizami.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov