Roady je napisal/-a:Torej zanima me kakšen FI izpušne cevi bi bil najbolj primeren za Golf IV 1.8T.. grem v kratkem na hrvaško po celoten rosfraj izpuh razen zadnjega lonca, ki ga že imam in je od remusa in ne vem kakšen FI bi bil najbolj primeren( konjenica se bo povečevala sčasoma tako, da treba upoštevati tudi to, da nebom pol še enkrat menjaval izpuha!)
Lp,
Roady
CupraR je napisal/-a:Roady je napisal/-a:Torej zanima me kakšen FI izpušne cevi bi bil najbolj primeren za Golf IV 1.8T.. grem v kratkem na hrvaško po celoten rosfraj izpuh razen zadnjega lonca, ki ga že imam in je od remusa in ne vem kakšen FI bi bil najbolj primeren( konjenica se bo povečevala sčasoma tako, da treba upoštevati tudi to, da nebom pol še enkrat menjaval izpuha!)
Lp,
Roady
Downpipe fi 76, ostalo fi 70.. Tako direktivo sm dobil od Cicera, nima veze al loviš 200ps al menjaš komplet vse in greš na več konjev..
CupraR je napisal/-a:Downpipe fi 76, ostalo fi 70.. Tako direktivo sm dobil od Cicera, nima veze al loviš 200ps al menjaš komplet vse in greš na več konjev..
Na strani od Supersprinta sem videl da se prodaja za 1.8 T izpuh z širino cevi 60 mm mislim da bo to dovolj za K03, K03s in K04 turbino ... Za GT28RS pa bi bilo bolj primerno 70 mm kolega je imel na Escortu Cossworthu od enega Italijanskega Tunerja - De Bartoli izpuh z 100 mm ko je kupil avto je bilo to že gor pa Turbina je bil en ogromen hibrid z izpušno stranjo kot T35 in sesalno kot T4 ... ko je dal gor turbino T3 original ter ga imel odprtega na 1.15 bar z cca 260 km je avto pil full in ni dal prave moči od sebe pol z Supersprintom 60 mm je bil bolj zadovoljen ... zato mislim, da mora bit cev izpuha prilagojena turbini ... Tista turbina se prodaja z elektroniko od Mech-tech, ki lahko popolnoma krmili vse v procesu ( vbrizg tlak air/fuel ratio predvžig dodatno hlajenje ) in se jo nastavlja direkt z pc-ja (ni kodirana) injektorji in še nekaj kosov za Cossworth če kdo rabi ... naj me kontaktira - dobra cena ...L.p. MadCupraR je napisal/-a:Z stock turbino gre lahko na cca 215-220ps ob normalnem tlaku.. Za te konje je že prej napisan izpuh optimum..
... no ne bom trdil verjetno res veš več kot jaz o tem ... D in M pa še 5 x večCupraR je napisal/-a:Čist odvisn od modela, za Leona z 180ps imaš tut komplet z fi 70..
Sa napisal številke ki niso zrasle na mojem zelniku, so pač dobljene od ljudi (Cicero, BlueGti) ki poznajo 1.8T še preveč, tako da zaupam tem podatkom.
+kjer kol sm še gledal se dila aftermarket downpipe za 1.8T vedno fi 76..
Blue GTI je napisal/-a:Serijski 150KM in 180KM ima 55mm cev do prvega lonca, do zadnjega pa 52mm. 225KM ima serijsko 65mm cev do prvega lonca in 60mm do zadnjega.
Torej, če boš imel 200KM, potem je 60mm cev v redu. Če boš šel do 250KM, potem je 63 ali 70mm cev v redu. Do 300KM je 70mm cev v redu. Med 300 in 500KM daj 76mm cev. Med 500KM in 700KM daj 89mm cev. Do 900KM 102mm cev.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov