Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Roady
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Če jul 22, 2004 4:06 pm
Kraj: Radenci

Kakšen FI izpuha?

Napisal/-a Roady Če sep 27, 2007 4:33 pm

Torej zanima me kakšen FI izpušne cevi bi bil najbolj primeren za Golf IV 1.8T.. grem v kratkem na hrvaško po celoten rosfraj izpuh razen zadnjega lonca, ki ga že imam in je od remusa in ne vem kakšen FI bi bil najbolj primeren( konjenica se bo povečevala sčasoma tako, da treba upoštevati tudi to, da nebom pol še enkrat menjaval izpuha!)

Lp,

Roady
Slika
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Če sep 27, 2007 4:45 pm

na koliko hp pa greš oz. na koliko hp računaš v končni fazi?
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
Nicc0
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Po okt 24, 2005 2:39 pm

Napisal/-a Nicc0 Če sep 27, 2007 5:17 pm

roady na irca pridi pa ti povem haha, ne sej ne, povecaj za 6mm, tako ima kolega povecan FI iz 54 na 60, ter kr nekaj pridobi
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če sep 27, 2007 7:04 pm

Sam sem imel na alfi turbo pri cca. 240KM 70mm izpuh (T3 garret turbina) s samo enim loncem na koncu. Šla je noro, pa tudi glasna ni bila, ker itak turbina pobere večino zvoka.
Se pravi tam nekje 65mm bi bil kar primeren premer. če boš kdaj šel proti 200KM.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Re: Kakšen FI izpuha?

Napisal/-a CupraR Če sep 27, 2007 7:40 pm

Roady je napisal/-a:Torej zanima me kakšen FI izpušne cevi bi bil najbolj primeren za Golf IV 1.8T.. grem v kratkem na hrvaško po celoten rosfraj izpuh razen zadnjega lonca, ki ga že imam in je od remusa in ne vem kakšen FI bi bil najbolj primeren( konjenica se bo povečevala sčasoma tako, da treba upoštevati tudi to, da nebom pol še enkrat menjaval izpuha!)

Lp,

Roady


Downpipe fi 76, ostalo fi 70.. Tako direktivo sm dobil od Cicera, nima veze al loviš 200ps al menjaš komplet vse in greš na več konjev..
 
Uporabniški avatar
Roady
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Če jul 22, 2004 4:06 pm
Kraj: Radenci

Re: Kakšen FI izpuha?

Napisal/-a Roady Če sep 27, 2007 8:08 pm

CupraR je napisal/-a:
Roady je napisal/-a:Torej zanima me kakšen FI izpušne cevi bi bil najbolj primeren za Golf IV 1.8T.. grem v kratkem na hrvaško po celoten rosfraj izpuh razen zadnjega lonca, ki ga že imam in je od remusa in ne vem kakšen FI bi bil najbolj primeren( konjenica se bo povečevala sčasoma tako, da treba upoštevati tudi to, da nebom pol še enkrat menjaval izpuha!)

Lp,

Roady


Downpipe fi 76, ostalo fi 70.. Tako direktivo sm dobil od Cicera, nima veze al loviš 200ps al menjaš komplet vse in greš na več konjev..


Če pa je Cicero tak reko pol pa že more bit tak! :D

ShineR: rečmo da lovim 250+ .. nevem še :twisted:
Nicc0: a se poznamo? 8)
alanq4: Še premišljujem če bi imel srednji lonec ali ne.. po verjetnosti bom pusto samo zadnjega, ker nekega preglasnega zvoka itaq nebo zarad turbine kot si reko.

Hvala vsem za odgovore!

Lp,

Roady
Slika
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Re: Kakšen FI izpuha?

Napisal/-a ShineR Če sep 27, 2007 10:15 pm

CupraR je napisal/-a:Downpipe fi 76, ostalo fi 70.. Tako direktivo sm dobil od Cicera, nima veze al loviš 200ps al menjaš komplet vse in greš na več konjev..


dejansko zelo idealne dimenzije ja :) itaq turbač ma da diha 8)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če sep 27, 2007 11:10 pm

Tako je 8) zaenkat sm res dobil samo take informacije, da kaj drugega res nimaš na 1.8T dajat :D
Roady kolk kej računaš da boš cenovno skos prišel??
P. treba že enkat izpuh porihtat.. :? :?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če sep 27, 2007 11:27 pm

.... Mislim, da bi moral upoštevat tudi kako velika je turbina - izstop ... nima smisla pretiravat z širino, ker če se za malo turbino plin počasi vali po cevi tudi ni dobro ...
L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Pe sep 28, 2007 8:10 am

že že, samo je rekel da bo delal izpuh samo enkrat, se pravi se ga ne naredi glede na trenutno stanje (mala turbinca)... ;)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe sep 28, 2007 9:28 am

Z stock turbino gre lahko na cca 215-220ps ob normalnem tlaku.. Za te konje je že prej napisan izpuh optimum..
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe sep 28, 2007 10:40 pm

CupraR je napisal/-a:Z stock turbino gre lahko na cca 215-220ps ob normalnem tlaku.. Za te konje je že prej napisan izpuh optimum..
Na strani od Supersprinta sem videl da se prodaja za 1.8 T izpuh z širino cevi 60 mm mislim da bo to dovolj za K03, K03s in K04 turbino ... Za GT28RS pa bi bilo bolj primerno 70 mm kolega je imel na Escortu Cossworthu od enega Italijanskega Tunerja - De Bartoli izpuh z 100 mm ko je kupil avto je bilo to že gor pa Turbina je bil en ogromen hibrid z izpušno stranjo kot T35 in sesalno kot T4 ... ko je dal gor turbino T3 original ter ga imel odprtega na 1.15 bar z cca 260 km je avto pil full in ni dal prave moči od sebe pol z Supersprintom 60 mm je bil bolj zadovoljen ... zato mislim, da mora bit cev izpuha prilagojena turbini ... Tista turbina se prodaja z elektroniko od Mech-tech, ki lahko popolnoma krmili vse v procesu ( vbrizg tlak air/fuel ratio predvžig dodatno hlajenje ) in se jo nastavlja direkt z pc-ja (ni kodirana) injektorji in še nekaj kosov za Cossworth če kdo rabi ... naj me kontaktira - dobra cena ...L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe sep 28, 2007 10:59 pm

Čist odvisn od modela, za Leona z 180ps imaš tut komplet z fi 70..

Sa napisal številke ki niso zrasle na mojem zelniku, so pač dobljene od ljudi (Cicero, BlueGti) ki poznajo 1.8T še preveč, tako da zaupam tem podatkom.

+kjer kol sm še gledal se dila aftermarket downpipe za 1.8T vedno fi 76..
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe sep 28, 2007 11:06 pm

CupraR je napisal/-a:Čist odvisn od modela, za Leona z 180ps imaš tut komplet z fi 70..

Sa napisal številke ki niso zrasle na mojem zelniku, so pač dobljene od ljudi (Cicero, BlueGti) ki poznajo 1.8T še preveč, tako da zaupam tem podatkom.

+kjer kol sm še gledal se dila aftermarket downpipe za 1.8T vedno fi 76..
... no ne bom trdil verjetno res veš več kot jaz o tem ... D in M pa še 5 x več :) L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI To okt 02, 2007 10:16 pm

Serijski 150KM in 180KM ima 55mm cev do prvega lonca, do zadnjega pa 52mm. 225KM ima serijsko 65mm cev do prvega lonca in 60mm do zadnjega.

Torej, če boš imel 200KM, potem je 60mm cev v redu. Če boš šel do 250KM, potem je 63 ali 70mm cev v redu. Do 300KM je 70mm cev v redu. Med 300 in 500KM daj 76mm cev. Med 500KM in 700KM daj 89mm cev. Do 900KM 102mm cev.
Tuning by technology
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To okt 02, 2007 10:51 pm

Blue GTI je napisal/-a:Serijski 150KM in 180KM ima 55mm cev do prvega lonca, do zadnjega pa 52mm. 225KM ima serijsko 65mm cev do prvega lonca in 60mm do zadnjega.

Torej, če boš imel 200KM, potem je 60mm cev v redu. Če boš šel do 250KM, potem je 63 ali 70mm cev v redu. Do 300KM je 70mm cev v redu. Med 300 in 500KM daj 76mm cev. Med 500KM in 700KM daj 89mm cev. Do 900KM 102mm cev.


To si napisal za sredinski del?? Downpipe naj bi bil mal širši a ne??
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI To okt 02, 2007 11:00 pm

Ni nujno, da je downpipe večji od glavne cevi (mora pa biti vsaj enak). Je pa vseeno dobrodošlo, če je downpipe večji, saj se pozna na odzivnosti in tudi na moči. Tako je lahko že na serijski turbini 70 ali 76mm downpipe. Za 300KM-400KM je 76mm downpipe OK, če je prostor, lahko tudi 84mm. Nad 400KM recimo 84mm. Za 500KM če je prostor, potem 89mm. S prostorom je težava, zato je dokaj težko iti nad 76mm, se pa da 84 ali 89mm, spet odvisno, kje je postavljena turbina in če ima notranji ail zunanji wastegate, ker od tega zavisi, koliko je prostora.
Tuning by technology
 
wiliamskis
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:15 pm

Napisal/-a wiliamskis Po okt 15, 2007 9:08 pm

Jaz imam pa eno vprašanje v zvezi z izpušnim sistemom; Ker mi je pr Meganu prerjavel 2 lonec ali drugi zadušnik bi ga moral zdaj odrezat stran pa nekaj druzga ˝uštulit˝, pa sm gruntov da bi kar isti fi cevi našvasal gor- zdaj pa me zanima kako bo za na tehničniga, ali bo zato morda preglasen avto brez 2 lonca al ne? Al ima kdo tako narejen?
A ves ka je moč??? Ko biku tako v rit pihneš, da se mu rogovi zravnajo!!!
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Po okt 15, 2007 9:16 pm

brez srednjega lonca je bolj kovinski zvok.. resonira.
jst mam tako narjeno na mojmu zdej, sm bo treba neki pogruntat ker glas je samo za na gorjance :D
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po okt 15, 2007 9:46 pm

Srednji lonc pr NA motorju je lih zarad tega da nimaš pr določenih obratih tazga zvoka kot da bi po plehu scal..
No da se prežvet če imaš res ornk odprt zadnji lonec da preglasi vse skupaj..
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov