Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

1.5 Dci Chip tuning

Napisal/-a Patrik_A3 Sr nov 21, 2007 9:33 pm

mene pa zanima zakaj je takšna razlika med RSR pa Avtoelektroniko pri mojem 1.5 dci motorju.

RSR: 1.5 dci
KM kW Nm
Serijsko: 100 74 200
Optimirano: 115 85 230

Avtoelektronika:

Serijsko Optimirano
Moč 100 KM + 25 KM 125 KM
Navor 200 Nm + 50 Nm 250 Nm
Hitrost 185 km/h + 9 km/h 194 km/h

Katerega mi priporočate sedaj v mojem primeru in pa s čem bi še se dalo povečati moč motorja ? ker mam pun kufer da me že skoraj vsak tdi s***** na semaforjih :lol:

Hvala že vnaprej za odgovore!

Lp,Patrik
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Sr nov 21, 2007 9:42 pm

sem za RSR.ni tle pomojm fora v tem,da ti čim več vn potegnejo,ampak verjetno gledajo karakteristike motorja in se jim zdi ta moč po čipanju najbolj primerna.
to je samo moje mnenje,nevem pa če je to to. :)

samo da bi tdi-je prehiteval,a? :D :D
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Če nov 22, 2007 10:26 am

Če ti pri 100KM vsak TDI pobegne, je s tabo nekaj narobe. DCI motor vleče povsem spodobno, edina razlika proti TDI je v tem, da imaš nekaj več navora v nižjih vrtljajih kot TDI, ki se zbudi šele pri cca 2000 RPM. Torej splejuj z nižjii vrtljaji in ne tišči do blokade. DCI motor je takrat povsem brez moči. Če na štartu držiš motor med 2000 in 3000 RPM je avto povsem konkurenčen večini TDI motorjev. Pa ne pozabi da Clio je precej lažji od golfa ali passata. In zato nekaj KM manj ni ovira da nebi zmogel enakovrednih pospeškov.

BTW sam vozim 80KM različico in se do hitrosti 160km/h, morda še kak km več povsem zadovoljivo kosam tudi z raznimi Passati in Audiji. Drugače pa ti motorji niso narejeni za draganje temveč za dinamično in relativno varčno vožnjo.


LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Če nov 22, 2007 10:30 am

Kupi večji motor npr.1.9dci pa bo. ;)
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če nov 22, 2007 10:51 am

tristan01 je napisal/-a:Če ti pri 100KM vsak TDI pobegne, je s tabo nekaj narobe. DCI motor vleče povsem spodobno, edina razlika proti TDI je v tem, da imaš nekaj več navora v nižjih vrtljajih kot TDI, ki se zbudi šele pri cca 2000 RPM. Torej splejuj z nižjii vrtljaji in ne tišči do blokade. DCI motor je takrat povsem brez moči. Če na štartu držiš motor med 2000 in 3000 RPM je avto povsem konkurenčen večini TDI motorjev. Pa ne pozabi da Clio je precej lažji od golfa ali passata. In zato nekaj KM manj ni ovira da nebi zmogel enakovrednih pospeškov.

BTW sam vozim 80KM različico in se do hitrosti 160km/h, morda še kak km več povsem zadovoljivo kosam tudi z raznimi Passati in Audiji. Drugače pa ti motorji niso narejeni za draganje temveč za dinamično in relativno varčno vožnjo.


LP Tristan01

on ima megana ;)- vsaj po sliki sodeč
sam sem čipal cliota 1.5 80 km pri avtoelektroniki, in bil nadvse zadovoljen
bil je pa približno isto hiter kokr passat 130km le končno je imel slabšo
lp
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Če nov 22, 2007 2:42 pm

ja jaz imam megana.

ja v čem pa je potem poanta da mi rsr manj ponuja od avtoelektronike? Ali so pri avtoelektroniki podatki bolj tak...


no pa prosil bi še če so še kaki drugi načini pri tem motorju da bi dobil več moči razen chip tuning... naprimer druga turbina itd. ?? Kupoval pa nebom zarad tega drugi avto. ampak povsem me zanima možnosti pridobit več moči iz tega motorja
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Če nov 22, 2007 3:02 pm

Torque wins the race

K tem podatkom ki si jih napisal bi bilo zelo fajn vidit še izpis krivulje
navora in km ....

Sigurno pa oba dva naredita tako kot je treba in še vedno v mejah da je varno za motor.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 1.5 Dci Chip tuning

Napisal/-a esem Če nov 22, 2007 3:08 pm

Patrik_A3 je napisal/-a: ker mam pun kufer da me že skoraj vsak tdi s***** na semaforjih :lol:

Lp,Patrik


Najlažje, najhitreje in najceneje bo, če nalimaš nalepko RS V12 TDI in se bodo TDI-jevci na semaforjih krohotali (ali se samozadovoljno praskali po jajcih) ter seveda pozabili štartat. :idea: :lol:

BTW - s kakim folkom bi ti hotel tekmovat? :?: :lol:
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če nov 22, 2007 3:08 pm

Seveda najprej začneš s čipom, potem če so želje večje menjaš turbino, povečaš vbrizg goriva... in stroški gredo v višave. Vsekakor je najboljše razmerje price/performance čip, vse ostalo te bo preveč udarilo po denarnici oz. boš razmislil že o menjavi avtomobila.

Vsekakor bi sam pri dCiju vzel "švohotnejšo" varianto, ki jo ponuja RSR, ker je šel kolegov dCi v maloro in po tistem nisem nekakšen pripadnik "ekstremnega" čipanja dCijev.
 
Uporabniški avatar
maks01
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po okt 29, 2007 12:48 pm

Napisal/-a maks01 Če nov 22, 2007 4:13 pm

JEREMIJA79 je napisal/-a:Kupi večji motor npr.1.9dci pa bo. ;)


Ja, pa če maš premalo stanovanje kupi večjega! Pa nimamo vsi dnarja za večje motorje,
ki so ponavadi 2-3 jurje dražji. Jaz se ravno zato čipal pri RSR-u in sem zadovljen.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov