Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če jan 03, 2008 12:31 am

aaa...ok...sem zemislu da sem jaz, glede na to da meje tako napadu... :P
bam88 je napisal/-a:target ti si b****.


LP
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jan 03, 2008 12:34 am

target_practice je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:no kaj ima pol veze ce je bil motor vgrajen serijsko v avto?
target_practice je napisal/-a:oni pogledajo samo ce se ujemajo podatki Avto in oznaka v letih od do. Za kj vec so pa itk nepismeni.


mislim da samo mores imet vse original.....ne serijsko ampak original...to pomeni da ne bos ti sam delal nosilce motorja ampak morejo bit ze orignal z motorjem ali sasijo....ker ce delas sam kaksne dele pol pa zna bit kaka frka.

drugce mores imet kuporodajno pogodbo, da si kupil motor oz najbolje cel avto, pol pa das tisto karoseirjo unicit.In mislim da to je to...vsaj tako je blo pred 5-imi leti...kako je zdaj ne vem :)

LP


Kva se ti sploh oglasas? kr neki pises sam da sodelujes.
Vprasanje je ali v R5 pase iz 19ke Energy motor. Pase ze srauf na srauf, a je problem pri paperjih, ker ta motor ni nikoli bil v tem avtu, torej je to predelava za katero moras imeti vso dokumentacijo od nacrtov izracunov do svega i svasta.


Renault express je u bistvu petka s košaro za seno okol vozit in ti so imeli 1.4e mašino.

Sicer pa jst bi v petko dal to mašino in šel na tehničnega, če tistio tam ne bodo opazili in nič rekli, potem ne boš imel problemov in se jaz na tvojem mestu sploh nebi sekiral.
Old subarus never die, they just get faster!
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Če jan 03, 2008 1:28 am

bam88 je napisal/-a:target ti si b****.


Neknstruktiven post, poleg tega zaljiv. Isces ban maby?

Dario ti tupi svoje jst bom svoje. Ko bossu kj homologerat se javi in povej kako je blo.
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1379
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Napisal/-a Godward Če jan 03, 2008 4:48 pm

ne se kregat pubeci, rajše mi povejte kaj pametnega :oops:

@nebivedu če bi šlo tak bi blo najbolše
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če jan 03, 2008 5:04 pm

sem ti ze povedal glede primera...kolega je dal v renault 5 campus (5 vratna razlicia) motor od renault 5 GT TURBO in je homologiral le s kuporodajno pogodbo motorja od R5 GTT in NI imel nobenih preracunov izracunov in niti strokovne vgradnje in kaj jaz vem kaj se.....no btw se neki povem....on je vse zamenjal kaj se tice podvozja (Zavore, amortizerje, most...vse skratka) in je reku tipu na homologaciji...sem zamenjal vse...in on njemu...eh sej to me ne briga.....

pa dej ti povej kasne preracune in izracune cega je potrebno, ker jaz se lotevam podobnega projekta da bom vedel kako in kaj, glede na to da ti to obvladas...jaz sem svoje staliste utemeljil...
druace se pa sploh ne kregam ampak samo debatiram...ce je to tebi kreganje sem bom s teme umaknil...ampak pricakujem da bos svoje izjave utemeljil z dejstvi in razlago.... :roll: pa povej kaj si ti homologral in kaj si preracunal in izracunal.... :?:

LP
target_practice je napisal/-a:
bam88 je napisal/-a:target ti si b****.


Neknstruktiven post, poleg tega zaljiv. Isces ban maby?

Dario ti tupi svoje jst bom svoje. Ko bossu kj homologerat se javi in povej kako je blo.
Slika
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1379
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Napisal/-a Godward Če jan 03, 2008 5:08 pm

a tako pol morem pazit na kupoprodajno pogodbo.

Hvala dario za konkreten odgovor. :-P
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če jan 03, 2008 5:12 pm

ja ja tisti motor, ki ga bos dal not ga mores kupit in imet zanj kupoprodajno pogodbo...najbolje bi bilo ce kupis cel avto pa vse premontiras....drugace pa tu ni neke hude razlike v konjih tako da bo tudi tko slo....drugace moj predlog je, da najdes kaksen motor ki je odzunaj enak in ima samo vecjo prostornino, tako se bos izognil problemom...-->homologacija, drazje zavarovanje in cestna taksa....itd :)

LP
Godward je napisal/-a:a tako pol morem pazit na kupoprodajno pogodbo.

Hvala dario za konkreten odgovor. :-P
Slika
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Če jan 03, 2008 7:43 pm

Petka nikoli ni imela 1.4Energy motorja. A ti to nemores dojet. Dajes motor iz drugega avtomobila ven. To kar je pa tvoj kolega naredu je pa isti falus kot da bi petko 1.1 predelal na 1.4. Isti falus, samo kilovati so se mu povecal, s tem pa tudi zavarovalna premia.
To da pa ti dajes motor ven iz drugega avtomobila je pa cist druga stvar. Ce bi bilo tako kot ti pravis bi usak pacient uzeu iz bmw318D motor in ga dal v sedmico. Ali pa kontra iz sedmice 4.4 motor v 3jko. Ne gre. Cel kup paperjev je treba imeti, pa ceprav motor pase notri brez vecjih prerdelav.
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 Če jan 03, 2008 11:34 pm

target_practice je napisal/-a:
bam88 je napisal/-a:target ti si b****.


Neknstruktiven post, poleg tega zaljiv. Isces ban maby?

Dario ti tupi svoje jst bom svoje. Ko bossu kj homologerat se javi in povej kako je blo.


nevem kdo je tuki zaljiv do koga. js sm ti samo povedov kar je res in marskdo bi se strinjal z mano. ti si pa tisti ko ne zmores normalnega pogovora s clovekom.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe jan 04, 2008 8:51 am

a ti razumes da 5 VRATNA petka ni imela nikoli turbo motorja not? in ni isto kot da bi dal v 1.1 ker 5 vratni model so karakteristike karoserije cisto drugace kot pri 3 pratni, poleg tega je 5 vratni model 5cm DALSI od 3 vratne!
no se mi nisi povedal kake izracune in preracune potrebujes za homologacijo?
kaksna je pa razlika med 1.4 energy motor in navadnim 1.4 motor od renault5? a je po moznosti blok isti?? :) tega ne vem...sprasujem...ker ce je enak blok...in enaki nosilci in vse to...kaksna je razlika? ce petka zdrzi od turbo motor ki ima 115 konjev (pa se turbo je!) zakaj nebi zdrzala se energy.no kot sem gledal po avto.net ima najmocnejsi motor od 19-ke 1.4 59KW in renault 5 pa ima 47...torej +12kw...R5gtt pa ima 84kw....torej cega se ti tu bojis? :)
ves kaj ti povem..s sm ti svoje povedal tako da se ne mislim vec prerekat s tabo...
pa povej mi od kod tebi ta podatek da motor ne sme bit iz drugega avta?..pa se za preracune mi nisi povedal kaj in kako... :?

LP
target_practice je napisal/-a:Petka nikoli ni imela 1.4Energy motorja. A ti to nemores dojet. Dajes motor iz drugega avtomobila ven. To kar je pa tvoj kolega naredu je pa isti falus kot da bi petko 1.1 predelal na 1.4. Isti falus, samo kilovati so se mu povecal, s tem pa tudi zavarovalna premia.
To da pa ti dajes motor ven iz drugega avtomobila je pa cist druga stvar. Ce bi bilo tako kot ti pravis bi usak pacient uzeu iz bmw318D motor in ga dal v sedmico. Ali pa kontra iz sedmice 4.4 motor v 3jko. Ne gre. Cel kup paperjev je treba imeti, pa ceprav motor pase notri brez vecjih prerdelav.
Slika
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Pe jan 04, 2008 2:13 pm

Pred časom se je dalo čisto enostavno homologirat kakršenkoli motor, le da je bil iste znamke in na originalnih nosilcih (se pravi, da niso smeli biti predelani ali doma delani)...sedaj temu več ni tako...homolgiral bi se naj lahko samo motor kateri je bil tovarniško vgrajevan v ta tip avtomobila...kdor ne verjame, naj pokliče na LPP in vpraša...
 
GSIpower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:24 pm

Napisal/-a GSIpower Sr jan 09, 2008 11:46 pm

tako je. 8) čeprav so veze gre tezko skozik ;)
OPEL je AVTO
 
vectra driver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: To maj 24, 2005 10:36 pm
Kraj: rakek

Napisal/-a vectra driver Če jan 10, 2008 9:33 pm

kovcek potem sva s tem zakonom pridobila na ceni avtomobilov?
 
Uporabniški avatar
mp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe sep 09, 2005 6:40 am

Napisal/-a mp Sr jan 16, 2008 12:35 pm

Sem se zanimal za premontažo motorja na LPP, noter bi dal enako prostornino kot so vgrajevali original samo z 4 ventilsko tehniko :lol: .
Motor paše vijak na vijak, blok je isti, moč je seveda večja, zamenjal bi tudi zavore in podvozje, vse bi bilo narejeno kot je potrebno :shock: .

In kakšen mislite je bil rezultat........ :/:o:/ so tako zakomplicirali da sem se samo zahvalil.
Se pa popolnoma enaka zadeva (isti avto-predelava) in to ne ena v Evropi (D, A, GB) uredi brez problema :___o preverjeno.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov