Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO To jan 22, 2008 5:46 pm

Tudi jaz sem ga menjal za lažjega; nisem drejal originalnega ampak kupil aftermarket robo; železnega, ker alu "baje" niso ok - se prehitro pregreje in zvije; povdarjam "baje";

Cena ni bla pretirana - semi zdi da okol 150 dolarjev + poštnina, z najpočasnejšo možno pošto (veslanje čez Atlantik - paket je hodil dobra 2 meseca);

Pozna se; definitivno -> hitreje se zvrti, ob počasni vožnji v koloni (npr. druga, skor štandgas,... pa cuka - precej zoprno);
V klancih itd.. ne opazim razlike (moč, navor,...);
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
necky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne jan 20, 2008 5:21 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a necky To jan 22, 2008 6:49 pm

original vztrajnik ne vzdrzi ce ga prevec podrejas ker ni narjen zato. Alu.vztrajnik ima na sprednji strani kjer je lamela zelezni del da stvar ne odpove prehitro.Pa lamelo dobis kar dobro nekateri pravijo da ima nekaksno prevleko da se ne zazge ce imas tezko nogo. ko imas to stvar not je avto bolj odziven,na tak nacin kot motor da cager od obratomerja kar hitreje poskoci.
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Sr jan 23, 2008 11:30 am

EVO PRIŠLO KOT DOGOVORJENO WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, zdej je pa treba dobit enega ki bi mi to montiral
Priponke
P1230026.JPG
P1230025.JPG
 
necky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne jan 20, 2008 5:21 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a necky Sr jan 23, 2008 6:17 pm

kolk si pa dav pa kolk casa si cakav da si dobiv.A si kosaro pa potisni lezaj tud zravn dobu.kako si to narocu.
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Sr jan 23, 2008 7:33 pm

polnoleten si, internet znaš vporabljat, osnovno šolo upam da si naredu, vse to pomei da lahko vse sam zmoreš. dal sem toliko kolikor je stalo!!! če bi malo bolj napel oči bi takoj videl svoj odgovor, saj je na slikci
 
necky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne jan 20, 2008 5:21 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a necky Sr jan 23, 2008 7:54 pm

Bom najdu hvala za pomoc.

LP vsem
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Če jan 24, 2008 11:32 am

Kolk je pa težak? Zanima me ker imam serijsko dost lahek vztrajnik, ki so ga eni celo še zlajšali za 400g (iz 3,860kg na 3,460kg).
 
Uporabniški avatar
MRC
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: To nov 20, 2007 7:08 pm

Napisal/-a MRC Če jan 24, 2008 6:56 pm

Pozdravljeni!

Če drejaš vztrajnik je treba pazit, ker če se material odvzema na mestih kjer je balansiran (luknjice), se to poruši in lahko pride do vibracij, katere pa zavirajo vrtenje v visoke obrate.
Drugače pa se najbolj pozna, če olajšaš glavno gred in vztrajnik potem pa daš vse skupaj z potisno ploščo vred balansirat.

lp
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov