Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 28, 2008 10:26 pm

So navadni vrh glave+ene agresivne ploščice..
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če feb 28, 2008 10:58 pm

Ravno danes gledal EBC green, pa red. Pomoje da bom kr green vzel, treba še pogledat kaj je z diski, pa nove pčetene zavorne cevi
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če feb 28, 2008 11:24 pm

jst sm su h sinterju po pploscice pa cevi pa mi je kr neki popusta dau.ce bos pa se diske tm uzeu pa lah kr dost popusta dobis.
jst priporocam roesch al neki tazga so baje zlo ok diski.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 28, 2008 11:34 pm

Edin sinter karbon ploščic ne jemat, ker so pretrde..
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe feb 29, 2008 5:54 pm

Fantje konkretno z besedo na dan, iz lastnih izkušenj seveda.

Delat bom dal pletene zavorne cevi, diske sem mislil dat Pagid.

Katere ploščice?

Ni bojazni da bi zaradi agresivnejših ploščic zvijalo dske?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
GTI_Fan
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Sr maj 12, 2004 10:06 am

Napisal/-a GTI_Fan So mar 01, 2008 3:23 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:2 dni že kuhan in pečen na kompu, se najde marsikaj, ampak je le dobro če za ziher veš kaj rabiš, kaj paše gor.
A4, a6, passat imajo načeloma enako/zlo podobno podvozje, nekateri a6 celo 312/25 mm diske, ampak čeljusti od s4 so dost večje, ne vem kako je s prostorom, vijaki, pesto....


Svetoval bi ti, da najprej preštudiraš, s kakšnimi feltanimi se boš okrog vozil: 16,17,18,19"...
Glede na to boš tudi vedel, kakšen kit še spraviš spodaj.
Zelo uporabne informacije sem jaz dobil na strani ECS Tuning v ZDA. Tam imaš 5 različnih kitov za spredaj (no, vsaj za golfa), in še par za zadaj. Pri vsakemu imaš tudi t.i. "wheel template", ki ga sprintaš in daš na feltno. Zavrtiš ga po osi feltne in vidiš, ali bo kje prijamalo... te templete dobiš tudi na straneh drugih tunerjev...
Jaz sem si npr sestavil kit na podlagi njihovih informacij: čeljust od Boxterja, diski za pozimi od S3 312x25 (16") za poleti 332x26 (ECS). Ploščice EBC red stuff, nosilci MBT, ki jih je lokalni strugar obdelal. Te nosilce ti sicer tudi pri nas zrihtajo.
Vse, razen večjega zavornega diska sem dobil na e-bayu. Novo in ugodno.
Ploščice bi ti priporočal tudi ferodo racing. Jaz jih sicer imam zadaj, vendar špilajo kot je treba.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R So mar 01, 2008 5:04 pm

Pozimi 16", poleti pa 17", pa pomoje da bi bil 312 disk čisto dober. Koliko si pa dal za čeljusti pa nosilce, oz za cel kit?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
GTI_Fan
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Sr maj 12, 2004 10:06 am

Napisal/-a GTI_Fan So mar 01, 2008 5:52 pm

Zdravo!

Problem pri 312mm disku je ta, da je precej ven pomaknjen, sama čeljust pa precej široka. Jaz moram na primer imeti na original 16" feltnah 17 mm distančnik, da se kolo vrti (par mm od feltne).
Če bi v mojem primeru hotu to imeti na 18" je nemogoče, ker je že feltna toliko ven, da uporaba distančnika ni mogoča. Zato sem moral za letno sezono kupiti disk in drug nosilec, ki je pomaknjen bolj proti notranjosti...

Tako, da preveri, če bi ti na ta disk sploh pašale na tvoje feltne v kombinaciji s čeljustjo od Boxterja.

http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebuild_v2.cgi?html=info-Braking-Stage2v1.html&make=Volkswagen&model=Golf%20IV&submodel=&engine=1.8T

Glede cen pa je takole: čeljust Boxter (ne Boxter S) 380€ s poštnino
nosilci 2 kompleta 140€ s poštnino + 60€ njihova obdelava
za cevke, ploščice in disk se pa žal ne spomnim...

So pa potem tudi še druge variante, ko mislim, da paša disk od Phateona, čeljusti pa 6-batne od Cayena (to bo pa Cicero bolje vedel...)

Skratka, ko se odločaš kaj kupiti, preveri kolikšen disk še požre posamezna čeljust, pa kakšen disk (pomemben ET diska) še spraviš pod feltno. Če boš rabil pa nosilčke, mi pošlji PM, pa te bom usmeril kam iti. Čeprav, kot sledim, si v teh tuning vodah, tako ,da veš kje v LJ se štima 1.8T.. ;)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov