Motor
Tip motorja: D4F 780
Prostornina (cm3): 1149
Število valjev: 4
Število ventilov: 16
Največja moč kW (KM): 74 (100)
Največji navor Nm (m.kg): 145
Vbrizg goriva: multipoint
Vrsta goriva: Bencin
Filter sajastih delcev-dizel motor: Brez filtra sajastih delcev
Depolucijska norma: E04A
Zmogljivosti
Največja hitrost (km/h): 189
0-100 km/h (s): 9,80
Poraba goriva
CO2 (g/km): 138
Mestna vožnja (l/100km): 7,8
Izvenmestna vožnja (l/100km): 4,9
Kombinirana vožnja (l/100km): 5,9
Menjalnik
Število stopenj: 5
Tip: BVM
Krmilni mehanizem
Obračalni krog med pločniki/zidovi (m) 10,55 / 10,95
Platišča in pnevmatike
Dimenzije pnevmatik 185/55 R 15
Zavore
Spredaj / zračeni diski-DV; (mm) DV - 259 X 20,6
Zadaj / boben-T, polni disk-DP; (mm) T - 203 x 38
Masa (kg)
Masa vozila pripravljenega za vožnjo 980
Največja dovoljena masa 1410
Nosilnost 340
Aerodinamika
Količnik zračnega upora (m2/Cx) 0,695 ? 0,710
Karoserija
Tip karoserije Monospace
Število vrat 3
Tekočine
Rezervoar za gorivo (l) 40
Prostornost
Prostornina prtljažnega prostora (dm3) 165-285 (sous tablette AR)
Največja prostornina prtljažnega prostora (dm3) 959 (SG AR rabattus)
Tip vozila
Število sedežev 4
Tip vozila CN0C05
Renault eco˛ Renault eco?
Mere
Celotna dolžina vozila 3600
Višina vozila 1470
Širina vozila (z retrovizorji) 1927
Medosna razdalja: 2367 ? vide
Višina podvozja: 120 en charge
Širina prtlj. prostora med zadnjimi kolesi : 986
Plus
MacPherson-type front suspension features
hydraulic dampers, coil springs and an anti-roll bar,
the diameter of which is 25 (26mm na 100tce gt, ter disel motorjih))mm on models powered
Rear: Torsion bar.
Steering: Electrically assisted, variable assistance power steering. 2.84 turns lock-to-lock.
Brakes: ABS with EBA standard. Front: 259 x 21mm ventilated discs. Rear: 203 x 38mm drums.
Wheels: 6J x 15-inch 'Noxiane' alloys.
MacPherson-type front suspension features
hydraulic dampers, coil springs and an anti-roll bar,
the diameter of which is 25 (26mm na 100tce gt, ter disel motorjih))mm on models powered
. The TCE 100hp is
based on the 1.2 16V 75hp block (with which it
shares 70% of its parts) and is equipped with a low
inertia turbo that minimizes lag thanks its small
diameter turbine and compressor.
Za predelave pa ne vem, se, pa da blow off na prefinjen način narest doma baje
