Mene zanima ce se da avto znizat tudi ce bi kupil kaksne druge amortizerje in brez da bi zamenjal fedre?mam gor 17-ke pa je kaki 2cm prevec lufta pa me zanima ce se da to kak brez menjave feder.bi pa mogo dat nove amortizere te pa ce je sansa:D
ne nebo slo.mislm da se ce presvasas salco v nizji polozaj,sam te pride cenej pa bol ce kups nove fedre.pa sj niso tko dragi.
obstaja pa poj se ena zadeva in sicer da rezes obstojece fedre,sam to ti zlooo odsvetujem,ker je nevarno.
saj se mi ne gre za denar gre se za to da bi pol spet mogo hoit na homologacijo za fedre.in kere fedre so dobre glede cena/performance pa pol je potrebno menjat amortize s krajsimi?al pasejo ista dolzina
ce pravis da mas slabe amortizerje jih je dobro zamenjati.
glede na to da bi ga spustu sam za 2 cm(nevem ke bos take fedre dobu) najmanj kar vem je 3 cm,nebo treba menjat amortizerjev za krajse.bojo teli ok.lahko jih das samo obnovit in strsat(ni pa nujno)
a obnovit se tudi da to?in kaj nardijo na amortizerju??kako pa ga strsajo?se ne splaca bol kupitn nove ko pa dat obnavlat?zaj trse se da tudi kupit verjetno nove ali ne?pa 2 al pa 3 saj vseeno sao da je nizje:D
monster_d je napisal/-a:Se pa dobijo dejansko tudi sportni amortizerji ki so dejanasko nizji in s tem tudi avto sede nizje. Usaj jaz sem imel ene take.
R 34 GT-R;
se strinjam, da višino avta "določa" vzmet.
Se pa tudi strinjam s "monster_d", da se dobijo amortizerji,
s kateri lahko spreminjaš višino vozila. Na teh amortizerjih
"šalca" amortizerja ni fiksna, ampak ji je možno spreminjati
položaj, oziroma višino "gor-dol".
R 34 GT-R;
verjemi mi, da vem kaj sem napisal. Nisem imel v
mislih gewind.
Obstajajo tudi navadni (ne gewinda) amortizerji,
kjer se lahko nastavlja višina "šalce" amortizerja.
Višine "šalc" amortizerja so tudi lahko različne.
Različni proizvajalci "aftermarket" amortizerjev
imajo lahko "šalco" na drugačnih višinah-v mm ali celo cm.
Se pa popolnoma strinjam z zadnjim stavkom tvojega
zadnjega komentarja.