Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
M156
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: Če apr 10, 2008 11:44 pm

Razlika med kompozitnimi, keramičnimi in karbonskimi bremzam

Napisal/-a M156 Če apr 10, 2008 11:48 pm

Torej kot že v naslovu piše me zanima v čem je razlika, ker povsod piše za te hude avte da majo kompozitne bremze, pol pa omenijo da so še opcija keramične in karbonske!

Torej a je to sam material, al je veliko več razlik? in katere so najboljše?

Hvala za odgovore
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Pe apr 11, 2008 12:13 am

jaz samo vem da so keramične in karbonske bremze zato kr so sposobne delovat na zelo visokih temperaturah. kašna je pa razlika pa ne bi vedu. vem pa tudi da so svinjsko drage.
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe apr 11, 2008 6:37 am

težko dvomim da boš lahko dobil karbonske bremze.
keramične bremze lahko kupiš z dodanimi karbonskimi vlakni zaradi same ojačitve, ki ga da karbonsko vlakno.

kateri so to kompozitni materiali pa poglej link: http://en.wikipedia.org/wiki/Composite_material
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo Pe apr 11, 2008 8:32 am

Carbon-ceramic mislim da so najboljše, ampak so cenovno precej ne dostopne. Prednost je v temu da jih ne moreš pregret+zarjavet ne morejo, v bistvu so kr precej bolj vzdržljive. So pa tudi lažje.

Tukaj nekaj piše, mislim da tudi malo okvirne cene: http://www.autoblog.com/2006/12/22/carb ... the-peons/
Brembo se tudi nekaj s tem ukvarja: http://www.brembo.com/ENG/Car-Brakes/BCBS/
 
M156
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: Če apr 10, 2008 11:44 pm

Napisal/-a M156 Pe apr 11, 2008 12:06 pm

aha superca!

hvala fantje za linke.

LP
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe apr 11, 2008 12:10 pm

karbonske imas pri sinterju.sam eni praujo da so pretrde...(kar kol ze to pomen)
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe apr 11, 2008 1:52 pm

Tukaj je bolj govora od diskih itd..
Same karbonske ploščice sploh niso drage, gredo zelo hitro, vendar posedično zavirajo res odlično.

Sinter karbon: res trde u pm, velik naših dirkačov jih uporablja, grabijo res odlično, vendar so preveč agresivne za diske. Disk ti po 3-5.000 z lahkoto zvije, pa še to čist ob normalni vožnji. Ni za vsak dan.
 
turtle
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Če apr 19, 2007 11:21 pm
Kraj: kp

Napisal/-a turtle Pe apr 11, 2008 2:07 pm

karbonski diski se uporabljajo v motociklizmu. cena: cca 40.000€ za komplet :lol:
zdržijo pa pol sezone
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe apr 11, 2008 3:37 pm

turtle je napisal/-a:karbonski diski se uporabljajo v motociklizmu. cena: cca 40.000€ za komplet :lol:
zdržijo pa pol sezone


za 40.000 € kupiš ducati-ja multistrado 999 in si praktično zmagovalec prvenstva

jst ne vem kje eni pobirate take informacije :idea:

DETROIT — Lightweight, efficient carbon-ceramic brakes — normally seen only on ultra-high-priced racing cars and exotics — could someday be affordable to drivers on slightly smaller budgets.
Audi and SGL Carbon of Germany are reportedly involved in an effort to reduce the cost of manufacturing the brakes. Reports included no confirmation from Audi about its role in the project but quoted an SGL Carbon spokesman, who projected that the cost of a carbon disc could be reduced to about $465.
That's still pretty high compared to the cost of a steel disc (approximately $240 retail from leading parts suppliers), but cheap in comparison to the cost of producing a carbon-ceramic part, which could amount to a range of $665-$2,660, according to one report.

ps: pa še to je novica iz leta 2006 :!:
 
turtle
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Če apr 19, 2007 11:21 pm
Kraj: kp

Napisal/-a turtle Pe apr 11, 2008 4:23 pm

@adis vir je revija moto si april-maj 2007 ;)

http://www.motosi.org/revija.php?cid=3_14

in močno dvomim da boš z ducatijem multistrado 999 zmagal motoGP :?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov