upam da ni butast vprasanje

swiftrider je napisal/-a:Upam da ne bom glup izpadu, sam mene zanima kok je kej razlika recimo če so feltne lažje za ta 1kg, al pa kokr koli že. A je to isto kokr če bi mel 4kg u avtu al je to mal drgač kr se zadeva vrti u krogu, pač usak kg mal težje poganjat. A mam prou al sm ful bimbo?ops:
TITan je napisal/-a:Jeklena feltna dimenzije 5,5J14 je težka cca. 8kg, enake mere litka pa od 3.9 do 5,6 kg. Če se gre na večjo mero, je pa 16" litka (tudi širša) enako težka kot 14" jeklena. To vse brez gum.
Ene najlažjih felten so Volk TE-37 6,5J15 z 4kg in razna BBS platišča.
Se pravi 4 x 2kg= 8kg 8kg+vrtenje= cca. 40kg
TITan je napisal/-a:Jeklena feltna dimenzije 5,5J14 je težka cca. 8kg, enake mere litka pa od 3.9 do 5,6 kg. Če se gre na večjo mero, je pa 16" litka (tudi širša) enako težka kot 14" jeklena. To vse brez gum.
Ene najlažjih felten so Volk TE-37 6,5J15 z 4kg in razna BBS platišča.
Se pravi 4 x 2kg= 8kg 8kg+vrtenje= cca. 40kg
Neo je napisal/-a:Ma vraga Titan!
Litke so TEZJE, kot jeklene!!!Npr Novi Mondeo ima mnogo lazja jeklena platisca, kot alu! Razen seveda OZ, BBS , blablabla, ki jih seveda ponavadi ne kupujemo (pomoje).
Glavno, da ce si ze kupis alu, ne kupovat neke Noname firme, ki so poceni, ker se prej unicijo, pa se tezji so!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov