Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

športni filter za Accenta

Napisal/-a bsmuk31 To mar 23, 2004 1:26 pm

Zanima me kater športn filtr bi bil boljši ali notranji ali zunanji. Jaz sm hotu kupt notranjega, tako da mi kapsi nebi težil :/:o:/ , pa ga nikjer nimajo.
Če kdo ve kje se ga lahko dobi naj mi prosim sporoči.
Klikni za povezavo na salon.
 
Uporabniški avatar
Kennman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 600
Pridružen: Po jan 12, 2004 1:01 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a Kennman To mar 23, 2004 2:12 pm

o tem se je ze velik pisalo
pejd na iskanje in napisi "sportni filter" in .... uglavnem velik.

LP
Kennman
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 To mar 23, 2004 2:19 pm

Jaz nikjer ne vidm, kje se da dobit notranjega za AccentaSlika
Klikni za povezavo na salon.
 
Uporabniški avatar
mflajs
Novinec
 
Prispevkov: 146
Pridružen: Po sep 30, 2002 11:25 am
Kraj: Goriška

Napisal/-a mflajs To mar 23, 2004 2:34 pm

HM POSKUSI NA TEJ STRANI

http://www.knfilterchargers.com/search/appsearch.aspx

PREPIŠI SI KATALOŠKO PA MALO POVPRAŠAJ PRI NAŠIH TRGOVCIH.....
Mflajs
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To mar 23, 2004 2:46 pm

bsmuk31 je napisal/-a:Jaz nikjer ne vidm, kje se da dobit notranjega za AccentaSlika

jefra&maj racing v domžalah... uvoznik za kn filtre:wink:
SlikaSlika
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To mar 23, 2004 3:11 pm

Ne kupuj notranji športni filter ker je samo metanje denarja stran......nič ne pomaga, pa še drag je.

Priporočam ti zunanji filter.....definitivno.
 
Uporabniški avatar
tiga
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po mar 15, 2004 3:09 pm

Napisal/-a tiga To mar 23, 2004 5:47 pm

Ja, pr notranjemu ne prdobis nc druzga kot bizaren zvok, ki je enim usec
enim pa malo manj. Sploh pa pri svohej masinah. Kokr jest vem.
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To mar 23, 2004 6:03 pm

Res je, ker pri celotnem zračnem sistemu na accentih ni filter tista točka ki duši pretok zraka.....zato karkoli boš dal notranjega ne boš prav nič pretok izboljšal.

Dej si zunanjega, dobil boš full hud zvok (meni filter nabija na 121 db) pa še mašina se ti bo dosti lepše vrtela, prišel boš pri vseh brzinah z lahkoto do omejevalca razen v peti....
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm To mar 23, 2004 6:23 pm

jaz mam notranjega ,pa se pozna razlika od serijskega in to na mazdi.Notranje dobiš na A3M, majo za vsak avto, samo včasih moreš malo počakati da naročijo.
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To mar 23, 2004 10:16 pm

Če si imel prej umazanega, ko si šel menjat se morda kej pozna, je pa spet odvisno od avta do avta...načeloma se ne sme poznat nič ker kot sem napisal pri celotnem sesalnem sistemu ni filter ozko grlo oz. je tudi logično da ne sme bit ker če bi že kot nov zaviral zrak bi ko bi bil zapacan sploh dušil motor. Filter je izračunan vednoo tako, da ko je njegova površina približno za 40 do 50% nepropustna se izenači z ozkim grlom se pravi, da mora bit fajn umazan, da začne zavirat!

Glede accenta, poskusi naredit en krog brez filtra (pusti vse kot je, je vložek ven potegni) pa boš videl če je kaka razlika, no, z notranjim športnim filtrom je lahko le slabše!
 
Uporabniški avatar
gre_up
Novinec
 
Prispevkov: 339
Pridružen: So nov 29, 2003 8:02 pm
Kraj: LJ barje

Napisal/-a gre_up Sr mar 24, 2004 7:08 am

lucky je napisal/-a:poskusi naredit en krog brez filtra (pusti vse kot je, je vložek ven potegni) pa boš videl če je kaka razlika, no, z notranjim športnim filtrom je lahko le slabše!


:shock: :shock: :shock:

ne se brez filtra vozit, je tam z namenom :!:

LP
G
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr mar 24, 2004 8:33 am

Za en poskus ni problema........pa še airbox je snovan tako, da trdi delci ostanejo v njemu........ne skrbi nič ne bo!

gre-up.......ko si menjal filter, si kdaj našel kamne v airboxu?
 
Uporabniški avatar
MapleLeaf
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: Ne mar 14, 2004 10:11 pm
Kraj: Vancouver B.C.

Napisal/-a MapleLeaf Sr mar 24, 2004 9:50 pm

Povejte mi nekaj, prej sem imel zunanjega od KN, pa je bil zvok noro dober, zdaj pa sem ga menjal isto za zunanjega, samo razlika j v tem, da sem ga prej imel nabitega direkt na fergazer, zdaj pa imam gor kisto od originalnega(samo da je prazna), filter pa imam na cevi izpeljani iz skatle.Da vam povem, da zvoka ni nikakega, prej se mi je vrtel vse do rdece crtice, zdaj pa ni ne zvoka, kot da ne bi bil noter sportni, pa se vrtljaji se ne vrtijo kot bi se mogli.Kaj se da narediti razen da starega noter vrzem.
Aja, ta filter pa je mislim da od Apexa!
Slika
Slika
Slika
Slika
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Če mar 25, 2004 9:39 am

To je zaradi tega, ker je cel sesalni sistem snovan kot omejevalec in duši motor na visokih obratih oz. omejuje pretok zraka, zato športni notranji filter ne pomaga prav nič, ker je debelina cevi pred njim tista ki zadevo duši.

ena varjanta je, če je to možno, da dostraniš cevi ki pridejo do airboxa in pustiš noter filter......

glede zvoka pa je tako, airbox ali ima ali je resonator in duši zvok, ima pač tako obliko zato je zastonj dajat noter športni filter in upat, da bo kej zvoka iz njega ker filter zvoka ne duši, duši ga celotni sesalni sistem.
 
Uporabniški avatar
domzalcan21
Uporabnik
 
Prispevkov: 1067
Pridružen: Ne avg 31, 2003 9:09 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a domzalcan21 Če mar 25, 2004 10:59 am

No zame veš, sm ti poslal PM, drgac pa sm mel šanso porbat notranega! Od notranjega ni haska (beri ZVOK) pa tut kej druzga, pr zunanjem: zmansala se mi je poraba za dobra pol litra! Zvok fenomenalen, še kej? :lol:
 
maniaxxx
 

Napisal/-a maniaxxx Če mar 25, 2004 11:33 am

v kranju na kokrici jih majo cena okrog 10000, tehno racing ali nekaj takega...lahk ti dam telefonsko ce zelis...lp
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 Če mar 25, 2004 11:40 am

Tam sem ze bil, pa je zenska rekla da ga nimajo (notranjega) :cry:
Klikni za povezavo na salon.
 
Uporabniški avatar
domzalcan21
Uporabnik
 
Prispevkov: 1067
Pridružen: Ne avg 31, 2003 9:09 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a domzalcan21 Če mar 25, 2004 11:52 am

To sm mu že jst reku
 
Uporabniški avatar
domzalcan21
Uporabnik
 
Prispevkov: 1067
Pridružen: Ne avg 31, 2003 9:09 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a domzalcan21 Če mar 25, 2004 11:54 am

lucky je napisal/-a:Če si imel prej umazanega, ko si šel menjat se morda kej pozna, je pa spet odvisno od avta do avta...načeloma se ne sme poznat nič ker kot sem napisal pri celotnem sesalnem sistemu ni filter ozko grlo oz. je tudi logično da ne sme bit ker če bi že kot nov zaviral zrak bi ko bi bil zapacan sploh dušil motor. Filter je izračunan vednoo tako, da ko je njegova površina približno za 40 do 50% nepropustna se izenači z ozkim grlom se pravi, da mora bit fajn umazan, da začne zavirat!

Glede accenta, poskusi naredit en krog brez filtra (pusti vse kot je, je vložek ven potegni) pa boš videl če je kaka razlika, no, z notranjim športnim filtrom je lahko le slabše!


:/:o:/ :/:o:/ :/:o:/ :/:o:/ :/:o:/ :/:o:/ :evil:


Kam je pa teb pamet zašla? Kaj pa ce mu smet potegne? jaoooo :/:o:/
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Če mar 25, 2004 5:19 pm

Če bi bilo po tvoje bi po 20.000 kilometrov, koliko se navadno zračni filter menja v airboksu same smeti, pa ni nikoli nobene!!!!!!!! Dirkamo z peugeotom 205 gti že neki časa, pa ima vsak cilinder svoj karburator, in od karburatorja naprej popolnoma nič, vse je čisto odprto, pa še nič ni noter šlo ne na dirki ne na treningih, ne ko se po sosednjih vaseh vozimo!!!!!

Včasih je treba tzudi kej sam prešraufat in videt kako kej dela in za kaj čemu služi ne pa vse na servis pelat.

brez filtra pa sem mislil, da naj naredi samo en krog, glih toliko da vidi če je kaka razlika!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov