Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
HPFreak
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Po feb 17, 2003 11:44 pm

VPR? in mnenja: Manjša poraba goriva-manjša moč

Napisal/-a HPFreak To apr 13, 2004 2:16 pm

Ali obstaja kakšna vrjanta, da bi zmanjšal porabo goriva.
Seveda, s tem bi se zmanjšalaa tudi moč.
Nekako mislim na nek preklopni modul.
Recimo tako im narejeno KIA clarus 97l automatik: ima en gumb, ko je sproščen porabi cca 7 litrov ima 90KM(no tega tocno ne vem) ko ma pa tritisnenega pa mu gre ful hitreje in tudi več mu žre. Je 1.8 mašina.
Vglavnem je cilj tega da zmanjšaš porabo bencina, ko se furaš po mestu.
Kakor nek omejevales moči.

Kakšne ideje kako bi se to izvedlo?

P.S. ne me grajat za napačne podatke !!! :)

Hvala!

LP uroš
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To apr 13, 2004 2:18 pm

Pomje si mel kaj takega v mislih ko majo oz so meli puntoti, ce se ne motim...
Sam preklop na porabo zmanjsa nazalost tudi moc...
lp
 
Uporabniški avatar
HPFreak
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Po feb 17, 2003 11:44 pm

Napisal/-a HPFreak To apr 13, 2004 2:25 pm

Ja recimo.

Mah zmanjšana moč, no problem! sej to niti ni toliko bistveno. Važno da ne pokuri toliko, a veš. Pol k pa nočeš več šparat pa sam kliknes na gumb, pa letis z full performance-s tem max poraba benza.

Se da kak to nardit?

Obstaja kaka enostavna (inavativna) metoda.
Potrebujes elektroniko- toverjetno

Joooj kolk bi rad to mel.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To apr 13, 2004 2:27 pm

HPFreak je napisal/-a:Ja recimo.

Mah zmanjšana moč, no problem! sej to niti ni toliko bistveno. Važno da ne pokuri toliko, a veš. Pol k pa nočeš več šparat pa sam kliknes na gumb, pa letis z full performance-s tem max poraba benza.

Se da kak to nardit?

Obstaja kaka enostavna (inavativna) metoda.
Potrebujes elektroniko- toverjetno

Joooj kolk bi rad to mel.

simpl... furi se na 2000 obratov... nikoli čez... :wink:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
HPFreak
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Po feb 17, 2003 11:44 pm

Napisal/-a HPFreak To apr 13, 2004 2:28 pm

Pa se to, namesto da bi kupoval en dodaten mali avto z 1.2 mašino (poleg obstoječega 1.8 k pokur 14l), k bi kurla malo, dam to not pa sam preklalpljam!

LP Uroš
 
Uporabniški avatar
Zorqon
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Če jan 15, 2004 7:41 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a Zorqon To apr 13, 2004 8:38 pm

hmm...to zadevo sem že tudi videl v adiu a8...bil je tudi avtomatik
mislim da bi se to moralo dobit....za kakšen avto pa je tu govora??
Policaj: " boste pihali??? "
Voznik: " ne, bruhal bom "
 
drejc
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Pe jan 16, 2004 5:35 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a drejc To apr 13, 2004 8:46 pm

Jz bi mev tak avto, spredi bi dav mašino od enga dizla 1.7 td, zadaj pa kej tazga 5.0 bencin in zadaj pogon. Pol bi pa preklopu na tist, kar bi mi najbol pasal, pa bi se zbudu :D
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To apr 13, 2004 11:30 pm

Hoces imeti manjso porabo? Zelo preprosto. Natunaj masino, z vecjim navorom ti bo poraba padla. Moja osebna opazanja so, da sem imel pri normalni voznji prej, ko je motor sproduciral 150 konjev in 210Nm navora okrog 8 l/100km, sedaj, s chipanim avtomobilom, konusnim filtrom ter komplet odprtim izpuhom ter se ene par drugih malenkosti zamenjanih pa mi je pri enaki voznji padla poraba na 7,2l/100km.

Vzrok? Preprosto... vecji navor v nizjih obratih, prej sem podzavestno prestavljal pri 3.000 obratih, ko sem zacutil dovolj "limanja na zic", sedaj se mi to zgodi pri 2.500 obratih. Posledica? Nizja poraba. Magic :) Seveda govorimo za umirjeno, druzinsko voznjo.

Jan
 
Uporabniški avatar
NoName
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jan 27, 2003 1:04 pm

Napisal/-a NoName To apr 13, 2004 11:36 pm

hmm.. clarus 1.8 avtomatik.. ce ma injection lahko krmilis injectorje preko racunalnika (ne vem kako), ce mas fergazer pol pa.. hmmm.. mogoc ga lahk mehansko s kakim sraufncigrom omejis... drgac pa kot so napisal drugi... tud po mesu ne tisci avta... nikakor ne nad 3000 obratov... oz.. probi se vozit s 'konstantno' hitrostjo.. torej pocasno speljevanje.. cimmanj zaviranja in ponovnega speljevanja... aja.. pa vabljen na kiin forum ki je bolj ko ne v povojih... http://kia.rula.net/
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr apr 14, 2004 12:18 am

1.8T je napisal/-a:Hoces imeti manjso porabo? Zelo preprosto. Natunaj masino, z vecjim navorom ti bo poraba padla. Moja osebna opazanja so, da sem imel pri normalni voznji prej, ko je motor sproduciral 150 konjev in 210Nm navora okrog 8 l/100km, sedaj, s chipanim avtomobilom, konusnim filtrom ter komplet odprtim izpuhom ter se ene par drugih malenkosti zamenjanih pa mi je pri enaki voznji padla poraba na 7,2l/100km.

Vzrok? Preprosto... vecji navor v nizjih obratih, prej sem podzavestno prestavljal pri 3.000 obratih, ko sem zacutil dovolj "limanja na zic", sedaj se mi to zgodi pri 2.500 obratih. Posledica? Nizja poraba. Magic :) Seveda govorimo za umirjeno, druzinsko voznjo.

Jan


Hm... mozn da se motim, sam a nene z tuningom naredis glih to da se najvecji navor pomakne v visje obrate...?
Se pravi da je v nizjih pol se bolj mrtev??
Ali nene?? :wink:
No zdaj pa ze mene zanima :)
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Sr apr 14, 2004 12:48 am

monster_d je napisal/-a:Hm... mozn da se motim, sam a nene z tuningom naredis glih to da se najvecji navor pomakne v visje obrate...?
Se pravi da je v nizjih pol se bolj mrtev??
Ali nene?? :wink:
No zdaj pa ze mene zanima :)


Ne bi vedel :wink:

To se zgodi pri ne-turbo avtomobilih, kateri nimajo od kje jemati rezerve... pri turbinah je to povsem drugace, tu se igras s pritiskom turbine, krmiljenjem turbine, pritiskom in vbrizgom goriva ter podobnimi zadevami.

Za prvi vtis, okviren graf za 1.8T pred in po chip tuningu... (courtesy of Wetterauer).
Slika

Ce te kaj bolj podrobno zanima, ti lahko poizkusim odgovoriti, drugace pa bodo mojstri odgovorili, kot so Cicero, Blue_GTI, Surfer_d in podobni :)

Jan
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr apr 14, 2004 12:59 am

Em tnx za pojasnilo. diagram vec kot prevec pove, si mel prav :wink:

Drugace pa pri neturbo motorjih mislim da se navor pomakne...
Recimo pri mojem motorcku z predelavo da je motor pil vec zraka se je prestavila moc v visje obrate, po logiki tudi navor!
Pri turbo motorjih pa bo ze stimalo!
LP
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr apr 14, 2004 6:01 am

:roll:

avtomatik? gumb?
eni avtomatiki majo kao sport program, da menjava pri malenkost visjih obratih in to je to...nobene visje matematike
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Re: VPR? in mnenja: Manjša poraba goriva-manjša moč

Napisal/-a JohnyR Sr apr 14, 2004 6:16 am

HPFreak je napisal/-a:Kakšne ideje kako bi se to izvedlo?


Mehansko se to da izvest tako da napol prekriješ dotok zraka v motor. V tem primeru motor diha čez slamco: zgubi moč, v obrate bo do neke mere šel, poraba je pa sigurno manjša. Vprašanje je samo kako to tehnično izvest na gumb.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr apr 14, 2004 9:40 am

monster_d je napisal/-a:Pomje si mel kaj takega v mislih ko majo oz so meli puntoti, ce se ne motim...


edino kar sem v puntotu do zdaj videl, je bil gumbek city.
s porabo nima ravno veze, pac kolikor vec moci da servo volanu, da ga lazje obracas
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
KAVKAPUB
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: To sep 30, 2003 7:50 pm
Kraj: NM

Napisal/-a KAVKAPUB Sr apr 14, 2004 8:54 pm

:evil: pr ns v NM je mel en model podobno stvar, sam da je tle stvar nekaku drgacna.....CORVETA, neki nad 4.0; ko je bil gumbek ven , je vlekla ''kr'', ker je mela sam tm ene 280 :P KM in pila ''sam'' ene 20 litrov :D , pol pa k si prtisnu gumb, je pa zletela dobesedno po zraku; dvojna moč....in vse ostalo,seveda
 
Uporabniški avatar
HPFreak
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Po feb 17, 2003 11:44 pm

Re: VPR? in mnenja: Manjša poraba goriva-manjša moč

Napisal/-a HPFreak Sr apr 14, 2004 11:24 pm

johnyr je napisal/-a:
HPFreak je napisal/-a:Kakšne ideje kako bi se to izvedlo?


Mehansko se to da izvest tako da napol prekriješ dotok zraka v motor. V tem primeru motor diha čez slamco: zgubi moč, v obrate bo do neke mere šel, poraba je pa sigurno manjša. Vprašanje je samo kako to tehnično izvest na gumb.


No saj magar to!

Sej sem se spomnil!!!- pri mali benz modelčki (na delinca) če na vplinjaču zapreš malo dovod zraka, se ornk zmanjša poraba-kar je važno na tekmah! samo je treba tudi iglo za bencin zapret!


Se pravi ce jaz na avtu recimo na pol zaprem dovod zraka v uplinjač- ali moram kaj še narest ali bo regulacija oz. je regulacija dotoka bencina v vplinjač avtomatska?
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Sr apr 14, 2004 11:46 pm

:roll: ja jst bi tud mel knof, da se avto sam pele, pije vodo, pa ne vem kaj še vse...
tko kot je en že napisu, pol se pa zbudim :lol:

pomoje se ti najbol splača prodat kar koli že maš in kupiti dizla, s tem si boš
sam stroške naredu in to ogromne, ČE ponavljam ČE se to sploh da narest...
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če apr 15, 2004 1:52 am

dobek je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:Pomje si mel kaj takega v mislih ko majo oz so meli puntoti, ce se ne motim...


edino kar sem v puntotu do zdaj videl, je bil gumbek city.
s porabo nima ravno veze, pac kolikor vec moci da servo volanu, da ga lazje obracas


Uf, se opravicujem :oops: :lol:
Nevem kaj sem imel pravczaprav v mislih...
Neki zjebu...
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Re: VPR? in mnenja: Manjša poraba goriva-manjša moč

Napisal/-a JohnyR Če apr 15, 2004 6:55 am

HPFreak je napisal/-a:
johnyr je napisal/-a:
HPFreak je napisal/-a:Kakšne ideje kako bi se to izvedlo?


Mehansko se to da izvest tako da napol prekriješ dotok zraka v motor. V tem primeru motor diha čez slamco: zgubi moč, v obrate bo do neke mere šel, poraba je pa sigurno manjša. Vprašanje je samo kako to tehnično izvest na gumb.


No saj magar to!

Sej sem se spomnil!!!- pri mali benz modelčki (na delinca) če na vplinjaču zapreš malo dovod zraka, se ornk zmanjša poraba-kar je važno na tekmah! samo je treba tudi iglo za bencin zapret!


Se pravi ce jaz na avtu recimo na pol zaprem dovod zraka v uplinjač- ali moram kaj še narest ali bo regulacija oz. je regulacija dotoka bencina v vplinjač avtomatska?


Če je mašina injection (kar verjetno je) potem ni treba nič štimati, ker ECU očitava pretok zraka, in na osnovi tega dozira gorivo.

Ta sistem, ki sem ga predlagal, lahko primerjamo z na pol stisnjenim gasom. Dejansko se avto pol obnaša kot da lahko gas stisneš le do polovice.

Rešitev je možna z loputo vezano na koračni motor. Ko je loputa odprta avto dela normalno, ko je pa priprta, je pa v ekonomičnem načinu.[/url]
http://www.raceland.si
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov