Škoda lover je napisal/-a:Zakaj se na temu forumu toliko ljudi laže o svojem znanju o predelavah???
Mislim res malce poglejte po temah, karkoli se kaj novega pojavi kot vprašanje, ki ga postavi kdo, ki ga kaj resno zanima ima par postov kasneje to že nekdo zmontirano na svojem korejskem jajčku??? Pa dostikrat je to celo tak primer, da to že v teoriji ni izvedljivo. Npr. lastnoročno programiranje EP ROM-a v avtomobilu? A veste kaj ROM pomeni? Read Only Memory mislim da ime pove vse...
Pa res res moj kolega je vidu pr kolegu, ki je vidu pr tipu od sestre, k je vidu pr bratrancu od pokojne tete, k je mela psa s tremi nogami k je bu ušeč enu vaškemu posebnežu k je imel brata, ki je pa baje imel na Škodi Favorit menjalnik od Escorta Coswortha.
A se kdo od vas prepozna v tem zgornjem odstavku? Dejte se mal zamislit?
Pirc je napisal/-a:tud v rom se da zapisat vec kot enkrat ...
Sploh pa v eprom oz. eeprom ...
no me je ze en prehitu in razlozu strvari ...
LP Pirc
darkdog24 je napisal/-a:Js ti tk svetujem da tisti ko misliš da nakladajo jih ne poslušat oziroma ne brat njihovih postov
robertos_664 je napisal/-a:Škoda lover: kaj so pa ti naredili korejski avtomobilčki da si ravno njih moral tlačit v svoj brezvezni post.(škoda je pa biser tehnologije
)
Rajši na konkretnem primeru pokaži za kaj gre.
music_man je napisal/-a:Torej ce imajo avti ROM in ne EEPROM zakaj se potem hudica racunalnik resetira ce mu odklopis strom ? Kako bi se lahko rac. kalibriru ce bi mel ROM ki se ga ne da spreminjat ? Pomoje ma osnovne nastavitve napisane v ROM-u pol ma pa se dodatno EEPROM.
Škoda lover je napisal/-a:robertos_664 je napisal/-a:Škoda lover: kaj so pa ti naredili korejski avtomobilčki da si ravno njih moral tlačit v svoj brezvezni post.(škoda je pa biser tehnologije
)
Rajši na konkretnem primeru pokaži za kaj gre.
Škoda ni noben biser in opravičujem se vsem lastnikom korejskih avtomobilčkov. Pač meni niso všeč, mal sem vn padu.
Pazi to bučo:
"menjalnik je imel moj brat na favoritli od cosforta 4x4 avtp je delu svoje vse dokler ni bilo karambola pa je vse šlo v Pmatr,tko ti bom reku dost stvari paše na FAVORITKO tud lahk daš gor od felicie"
To je direkten citat buč!!! Plačam pivo prvemu, ki ugotovi zakaj to že u teoriji ne gre!
music_man je napisal/-a:Torej ce imajo avti ROM in ne EEPROM zakaj se potem hudica racunalnik resetira ce mu odklopis strom ? Kako bi se lahko rac. kalibriru ce bi mel ROM ki se ga ne da spreminjat ? Pomoje ma osnovne nastavitve napisane v ROM-u pol ma pa se dodatno EEPROM.
Viper123 je napisal/-a:Sicer je tudi nekaj ljudi, ki vejo kaj govorijo oz. ne pretiravajo, ampak so v manjšini!
Sux je glede strokovnosti na veliko višjem nivoju!
Škoda lover je napisal/-a:Pirc je napisal/-a:tud v rom se da zapisat vec kot enkrat ...
Sploh pa v eprom oz. eeprom ...
no me je ze en prehitu in razlozu strvari ...
LP Pirc
O a si ti tud štromar kolega?
Read Only Memory
Programmable Read Only Memory can only be programmed one-time
Erasable Programmable Read Only Memory
Electrically Erasable Programmable Read Only Memory
Je programabilen če ga greš v trgovino kupit kot en sam čipek. Eni majo celo lepo srebrno nalepko gor, ki jo odstraniš daš čip na sonce pa se zbriše čez dva dni. Ampak avtomobilski računalnik je pa mal drugač!
Zakaj bi sicer menjali komplet elektroniko če se jo lahko preprogramira? Zato ker se je ne da! Zakaj se je pa ne da? Ker je na ta način zagotovljena najvišja stopnja sigurnosti, da bo zadeva delovala. sej obstaja programabilna elektronika za avte ampak stane milione pa od MB do KP jo moraš 3x resetirat.
Pugi je napisal/-a:Škoda Lover, zakaj si se spravu glih na EPROM, o katerem vsaj po mojem mnenju nimaš pojma. To stvar se da preprogramirat in nastavlat parametre. če te zanima kako, se prijavi k g.Matjažu v SlovenjGradec in ti bo vseskupej v praksi pokazal.
Aja, da ne pozabim, stari Eprom mam js doma shranjen na disku: datoteka se imenuje
PEUGEOT307_1600_16V_KRN7983.ORI in je velika 512Kb...
Pa ne se jezit.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov