Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

mnenje glede predelave podvozja

Napisal/-a s.Hio Po apr 19, 2004 4:43 pm

Na moji skodi felicii nameravam v bliznji prihodnosti (naslednji mesec) predelat podvozje pri felicii, pa sem razmisljal o naslednjih nacinih:

1. Zamenjava fedrov z enimi nizjimi, ne vem se katere firme, mogoce OMP ali FK, ker EIBACH si ne morem privoscit
2. utrditev amortizerjev in pustit originalne vzmeti noter (ne bo potrebno homologirat)
3. utrdit amortizerje in odrezat fedre za en navoj, tako bo avto nizji in trsi, pa tudi homologacijo dobim.
4. in najdrazja varianta: zamenjat fedre z enimi cenejsimi a nizjimi (ene brez tuv) in utrdit amotrizerje.

Prosim da mi poveste kaj bi bilo najbolje in kaj bi se mi najbolj splacalo.

Zanima pa me tudi ce kdo ve kje bi dobil dokaj poceni fedre, tam do 25k sit (maximalno 30k sit)
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Re: mnenje glede predelave podvozja

Napisal/-a _VeNoM_ Po apr 19, 2004 4:52 pm

s.hio je napisal/-a:Na moji skodi felicii nameravam v bliznji prihodnosti (naslednji mesec) predelat podvozje pri felicii, pa sem razmisljal o naslednjih nacinih:

1. Zamenjava fedrov z enimi nizjimi, ne vem se katere firme, mogoce OMP ali FK, ker EIBACH si ne morem privoscit
2. utrditev amortizerjev in pustit originalne vzmeti noter (ne bo potrebno homologirat)
3. utrdit amortizerje in odrezat fedre za en navoj, tako bo avto nizji in trsi, pa tudi homologacijo dobim.
4. in najdrazja varianta: zamenjat fedre z enimi cenejsimi a nizjimi (ene brez tuv) in utrdit amotrizerje.

Prosim da mi poveste kaj bi bilo najbolje in kaj bi se mi najbolj splacalo.

Zanima pa me tudi ce kdo ve kje bi dobil dokaj poceni fedre, tam do 25k sit (maximalno 30k sit)



hja APEX kup pol! :wink:

drugać
3. utrdit amortizerje in odrezat fedre za en navoj, tako bo avto nizji in trsi, pa tudi homologacijo dobim.
tole :wink:
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po apr 19, 2004 5:04 pm

POrezat fedre za en navoj? hehe ti lahk garantiram da ti avto niti 3centi nebo nizji!
Si kdaj gledal kako je fedra zgoraj narejena?
Ena dva navoja recimo bos mogo! :wink:

Jaz sem mel za stiri :D

Sam useen najboljsa in najcenejsa varianta, apex (tuv tut dobis) + trsanje amortizerjev!
Trsanje 20k
fedre 30k
Homologacija 5k
55k :)

LP
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po apr 19, 2004 5:10 pm

By the mimo APEX-ov sploh ni za felicio ali vsaj tako mi je rekel, ceprav mi je un biser v a3m omenil da bi se dobili apex a bi bili brez homologcije, uradni proizvajalci apex-a pa so rekli da ne delajo za felicijo. Komu naj verjamem.

Pricakujem se nekaj odgovorov s strani prodajalcev pa se vedno ne vem kaj naredit.

Kako bi se pa obneslo rezanje s utrjavanjem amortizerjev. Seveda je to najcenejsa varianta nizanja z utrjavanjem a kako deluje v praksi?

Vem da ce odrezes fedre ti hitro unici amortizerje pa se ce se jih potem trsa zrdzijo vec?
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Po apr 19, 2004 5:12 pm

kja da ne so sam da se mu neda naročt!


probi od polota 1.6 98letnik ma da pašejo!
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po apr 19, 2004 5:15 pm

saj sem racunal tudi od kaksnega polota ali golfa GTI jih dobit ali pa fedre od polota ali golfa gor vtaknit (seveda polo 6n ali golf II ali III).

Kateri bi sploh pasali gor?
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT Po apr 19, 2004 5:16 pm

Si kej v procar klicu v Kranj če ima FK fedre za felicio? Pa najbolje je obnovit amortizerje in malo tršat! Ta avto je čist premehk!!
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po apr 19, 2004 5:19 pm

saso mladenovic je napisal/-a:Si kej v procar klicu v Kranj če ima FK fedre za felicio? Pa najbolje je obnovit amortizerje in malo tršat! Ta avto je čist premehk!!


Mah, na uradni strani od FK sem gledal da majo fedre za felicio pa Avtostil ma tud od OMP. Glede trsanja, kaj ne hkrati ko trsa amortizerje jih tudi obnovi, drugo olje in gumice?
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Po apr 19, 2004 5:22 pm

s.hio je napisal/-a:
saso mladenovic je napisal/-a:Si kej v procar klicu v Kranj če ima FK fedre za felicio? Pa najbolje je obnovit amortizerje in malo tršat! Ta avto je čist premehk!!


Mah, na uradni strani od FK sem gledal da majo fedre za felicio pa Avtostil ma tud od OMP. Glede trsanja, kaj ne hkrati ko trsa amortizerje jih tudi obnovi, drugo olje in gumice?



aja ej mam jst svoje fedre!!! ORIGINALE!!! če nucaš se zmenva za ceno pa mej za rezervo če nucaš! :wink: 8)
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po apr 19, 2004 5:29 pm

_VeNoM_ je napisal/-a:
s.hio je napisal/-a:
saso mladenovic je napisal/-a:Si kej v procar klicu v Kranj če ima FK fedre za felicio? Pa najbolje je obnovit amortizerje in malo tršat! Ta avto je čist premehk!!


Mah, na uradni strani od FK sem gledal da majo fedre za felicio pa Avtostil ma tud od OMP. Glede trsanja, kaj ne hkrati ko trsa amortizerje jih tudi obnovi, drugo olje in gumice?



aja ej mam jst svoje fedre!!! ORIGINALE!!! če nucaš se zmenva za ceno pa mej za rezervo če nucaš! :wink: 8)


Brez veze mi je se zajebevat z nekimi originalnimi fedri pa rezanimi, ker potem ne vem kako se bo avto obnasal. Ker ravno zaradi tega podvozja od felicie sem v petek zletel s ceste.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT Po apr 19, 2004 5:29 pm

Mah, na uradni strani od FK sem gledal da majo fedre za felicio pa Avtostil ma tud od OMP. Glede trsanja, kaj ne hkrati ko trsa amortizerje jih tudi obnovi, drugo olje in gumice?[/quote]

Ja vse ti naredijo ko obnavlja, pa dobr bi blo če bi jih poprosil če ti lahko šalco od amortizerja dobro privarijo ker rade pregnijejo pri licijah!!! LP
 
Uporabniški avatar
Tomi-x
Novinec
 
Prispevkov: 246
Pridružen: To sep 09, 2003 5:46 pm

Napisal/-a Tomi-x Po apr 19, 2004 5:30 pm

NE KUPIT APEX FERDOV! :ne


Jst mam APEX pa se avto kr sam spusca! V enem letu je avto nizji se za 1,5cm!
To ni za nikamor!


Plus tega mi je zacel avto viset v levo! Ker se vecinoma vozim sam (zgleda da zarad tega)
je zdej avto na levi za 2 cm nizji kot na desni :roll: :x :x


Uglavn sam ne apex!
Slika
Noch ein VW fahrer!
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po apr 19, 2004 5:34 pm

_VeNoM_ je napisal/-a:aja ej mam jst svoje fedre!!! ORIGINALE!!! če nucaš se zmenva za ceno pa mej za rezervo če nucaš! :wink: 8)



Drugace pa mi je tudi sosed ponujal ze komplet od ibize 98 s plinskimi amortizerji, vendar potem smo ugotovili da gre samo spredaj prav na felicio in tudi ne bi se poznalo prav dost.

Torej sta osteli le dve opciji:
- druge fedre (lahko tudi brez homologacije. ker bodo fedri cenejsi) in trsat amortizerje
- ter rezat in trsat amortizerje.

prva varianta je drazja druga cenejsa, zato pa moram se malo pocakat na odgovore s strani procar in avtostil da vidim cene, ce ne pa se bo odvihral v italijo, ce dobim kaj pod 100€
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Po apr 19, 2004 5:36 pm

bejž tršat pol k amortizerju on zna to delat! 8) 8)
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po apr 19, 2004 5:39 pm

_VeNoM_ je napisal/-a:bejž tršat pol k amortizerju on zna to delat! 8) 8)


Mislim da bom kar v gorici trsal pri vugi, ker ima tudi neko tradicijo in izkusnje pa se vsi so bili zadovoljni z njim, tako od rally voznikov pa do navadnih privatnikov, ki pri njemu obnavljajo amortizerje njihovih kombijev.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Po apr 19, 2004 5:41 pm

s.hio je napisal/-a:
_VeNoM_ je napisal/-a:bejž tršat pol k amortizerju on zna to delat! 8) 8)


Mislim da bom kar v gorici trsal pri vugi, ker ima tudi neko tradicijo in izkusnje pa se vsi so bili zadovoljni z njim, tako od rally voznikov pa do navadnih privatnikov, ki pri njemu obnavljajo amortizerje njihovih kombijev.


jp al pa ta majstr! 8) 8)
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po apr 19, 2004 5:42 pm

Tomi-x je napisal/-a:NE KUPIT APEX FERDOV! :ne


Jst mam APEX pa se avto kr sam spusca! V enem letu je avto nizji se za 1,5cm!
To ni za nikamor!


Plus tega mi je zacel avto viset v levo! Ker se vecinoma vozim sam (zgleda da zarad tega)
je zdej avto na levi za 2 cm nizji kot na desni :roll: :x :x


Uglavn sam ne apex!


Mislim, saj si ves panicen ko kdo omeni apex. Kaj si vzel amex za 1.0 motor, zakaj nisi vzel apex za kaksno mocnejso masino, npr za polo 16v in bi unmu tam malo zatezil naj ti da papirje za 1.0 ali pa bi papirje predelal. Zdaj pa mas.

Vsekakor pa so me ze prepricali drugi na forumu da ni za met apexe.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po apr 19, 2004 5:44 pm

_VeNoM_ je napisal/-a:
s.hio je napisal/-a:
_VeNoM_ je napisal/-a:bejž tršat pol k amortizerju on zna to delat! 8) 8)


Mislim da bom kar v gorici trsal pri vugi, ker ima tudi neko tradicijo in izkusnje pa se vsi so bili zadovoljni z njim, tako od rally voznikov pa do navadnih privatnikov, ki pri njemu obnavljajo amortizerje njihovih kombijev.


jp al pa ta majstr! 8) 8)


pol mi bo se on montiral fedre in mi dal potrdilo o vgradnji tako da ubijem dve muhi na en mah. papirje pa sem si ze zrihtal od enih drugih fedrov, samo se stevilke moram popravit.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
peroman
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 26, 2003 6:51 pm

Napisal/-a peroman Po apr 19, 2004 5:52 pm

Mogoce eno opozorilo. Samo fedre nima smisla menjat, saj se bo avto se slabse na cesti drzal. Ce menjas fedre, je treba tudi amontizerje druge.

lp,
Pero
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po apr 19, 2004 5:57 pm

peroman je napisal/-a:Mogoce eno opozorilo. Samo fedre nima smisla menjat, saj se bo avto se slabse na cesti drzal. Ce menjas fedre, je treba tudi amontizerje druge.

lp,
Pero


By the mimo zakaj pa mislis da bom dal trsat amortzerje?
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost