Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
wavemaker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 547
Pridružen: Pe jan 30, 2004 5:10 pm

Diesel variante

Napisal/-a wavemaker Ne apr 25, 2004 6:12 pm

Več avtomobilskih znamk ponuja diesel motorje z različnimi zmogljivostmi. Tako npr: clio dci 1.5 60km, 80km in 100km. Zanima pa me, ali so te zmogljivosti odvisne samo od elektronike ali so drugačni tudi mehanski deli? Namreč, kolikor sem spremljal debato o chip tuningu ima vsak avto nekaj "rezerve" v elektroniki. Imata potem cliota s 60 oz. 100 km enake meje pri chip tuningu?

Lp
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Ne apr 25, 2004 6:17 pm

se tudi sami motorji razlikujejo.... :wink: ni vse v elektroniki...

pri vag grupi maš 2 različna sistema pri 1,9tdi -ju :wink:
SlikaSlika
 
wavemaker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 547
Pridružen: Pe jan 30, 2004 5:10 pm

Napisal/-a wavemaker Ne apr 25, 2004 6:21 pm

aha, samo najbrž ma un s 60 km vseeno več "rezerve" kot 100km varianta? Ker 100km se mi zdi že kar navit? Recimo: 100 konjskega naviješ do 120km, 60 pa do 100.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Ne apr 25, 2004 6:26 pm

wavemaker je napisal/-a:aha, samo najbrž ma un s 60 km vseeno več "rezerve" kot 100km varianta? Ker 100km se mi zdi že kar navit? Recimo: 100 konjskega naviješ do 120km, 60 pa do 100.

ni nujno...
recimo pri audiju primer 90km 105 115 in 130 km 1,9tdi motor... kateri se ti zdi najbolj navit?
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne apr 25, 2004 7:11 pm

Ni nujno da so vsi motorji enaki. Renaultov DCI motor je različen, saj naj bi imela 80 in 100 km različica intercooler medtem ko ga slabotnejša nima.

Lp Tristan01
 
wavemaker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 547
Pridružen: Pe jan 30, 2004 5:10 pm

Napisal/-a wavemaker Ne apr 25, 2004 8:28 pm

ja, 130 km je najbolj navit, ane?
 
Uporabniški avatar
opankar
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Sr jul 09, 2003 9:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a opankar Ne apr 25, 2004 8:38 pm

wavemaker je napisal/-a:ja, 130 km je najbolj navit, ane?


To ni res. Majhne razlike so v delovanju.
Če ne bi itak usi kupval najcenejše pa jih navil na 130KM. :D
..:: Cuore Sportivo ::..
 
wavemaker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 547
Pridružen: Pe jan 30, 2004 5:10 pm

Napisal/-a wavemaker Po apr 26, 2004 2:57 pm

no, sej to me je zanimalo, hvala :)
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho Po apr 26, 2004 5:12 pm

Definitivno je razlika tudi v mašini in tu elektronika ne igra vse vloge.
Slika
 
Punto ABARTH
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1669
Pridružen: To avg 05, 2003 10:17 pm

Napisal/-a Punto ABARTH Po apr 26, 2004 5:26 pm

ni vse v chipu!
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Po apr 26, 2004 6:01 pm

točno za cliota 1,5dci vem, da se samo 65 in 80 konjska varijanta razlikujeta v:

-elektroniki
-80 ima še večjo turbino
-80 ima še intercooler
Slika
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF To apr 27, 2004 2:12 pm

matr ta je bla pa svetovna.
če bi bla sam elektronika bi kupu ta bedn motor pa dau elektroniko od tamočnega, pa bi še mn reistracije plaču, sam ni tko. ti poglej kaj vse se da v motorju spremenit, ni vse v prostornini.
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok To apr 27, 2004 2:18 pm

razlike med DCi motorji so v elektroniki, poleg tega pa ima 65 HP motor klasicno turbino, 80 HP nastavljivo, 100 HP pa se intercooler. ;) mislim pa, da obstaja se 120 HP varjanta?? :shock:
Mondeo mk3 saloon 2.0 TDCi - 186 HP, 408 Nm
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo To apr 27, 2004 2:20 pm

Zok je napisal/-a:razlike med DCi motorji so v elektroniki, poleg tega pa ima 65 HP motor klasicno turbino, 80 HP nastavljivo, 100 HP pa se intercooler. ;) mislim pa, da obstaja se 120 HP varjanta?? :shock:


Ce se ne motim ima tudi 80KM intercooler :roll:
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok To apr 27, 2004 2:50 pm

mozno. ;)

aja, se neki: za TDI masine sm slisu da so recimo bati (pa tud ostali deli) pri svohnejsih masinah na zunaj identicni tistim kot pri mocnejsih, so pa materjali drugacni, zdrzijo manj, da je pac masina cenejsa. :roll:
Mondeo mk3 saloon 2.0 TDCi - 186 HP, 408 Nm
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To apr 27, 2004 3:07 pm

Dci 80 ima v primerjavi s 65 hp intercooler, dvignjen pritisk turbota(1,20 proti 1,05 bar, verjetno je isti turbo non-vgt), modificirane ima vbrizgalce.
V reviji je reklama v kateri pise da oba dci 65&80 pridobita 25 hp. 65 + 25 = 90 :idea: .
Kje ste vi vidli 100 hp :?: ? V sanjah? Na živce mi gre ko slišim "chip 150 na 210 hp " pa take. Kar je prevec je preveč...
:wink: lp
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
G&F TUNING
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Po apr 19, 2004 10:25 pm
Kraj: Tuning dol

Napisal/-a G&F TUNING To maj 18, 2004 8:36 pm

U zadnjih dneh sm gledu mal bencin,pa sm se odloču da bi raje kupu enga dizla.
sam mam problem da na dizle se ne spoznam preveč.pa me zej zanima kej se mi splača predelat na dieslu , da bo močnejši.denar ni pomemben. :oops:
Fan is not a straight line!!!
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 To maj 18, 2004 10:15 pm

ZEeMF je napisal/-a:matr ta je bla pa svetovna.
če bi bla sam elektronika bi kupu ta bedn motor pa dau elektroniko od tamočnega, pa bi še mn reistracije plaču, sam ni tko. ti poglej kaj vse se da v motorju spremenit, ni vse v prostornini.


zemfovane, v nemcij ti ga na valjarje dajo. in vsi ki ponujajo chip tuning ti ga vpisejo v homota. zastopis? vecja registracija :)
...narodni heroj...
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To maj 18, 2004 11:55 pm

G&F TUNING je napisal/-a:pa me zej zanima kej se mi splača predelat na dieslu , da bo močnejši.denar ni pomemben. :oops:


Prodaj pa nabavi 1.8T Slika
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Sr maj 19, 2004 6:32 am

Blinder, vsaj tolk se potrudi, pa poglej na renaultovo stran slovenije, predno trdiš, da ni 100 KM dizla.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost